Calp tanca part de la platja de l’Arenal-Bol en trencar-se dos col·lectors de fecals

 

L’Ajuntament de Calp tanca l’accés a un tram de la platja de l’Arenal, concretament en el tram de la desembocadura del riu, entre els edificis Riu i Capri, pel trencament aquesta matinada de manera pràcticament simultània de dos col·lectors d’impulsió d’aigües residuals que traslladen aquestes aigües fins a l’EDAR.

 

Considerant que en les pròximes hores el cabal pot augmentar i poden produir-se alleujaments d’aigües residuals en els marcs del carrer La Niña s’ha decidit tancar la platja de l’Arenal en el tram indicat. Amb tot des de l’Ajuntament ja s’han posat en marxa 
mesures de contenció amb la disposició d’arena en els marcs del carrer La Niña que continguen les aigües residuals abans d’arribar a la platja, Aigües de Calp extraurà els cúmuls d’aigües que puguen produir-se.

 

Les obres de reparació estan en marxa des d’aquesta mateixa matinada i previsiblement al llarg del matí un dels col·lectors puga estar reparat i al llarg del dia ho estiga el segon col·lector.

 

Des d’Aigües de Calp assenyalen que la possibilitat del trencament de dos col·lectors de manera simultània és bastant remota i encara que la reparació de la instal·lació és ara la prioritat en els pròxims dies s’estudiarà les condicions en què s’ha produït el 
trencament. L’Ajuntament lamenta les molèsties ocasionades davant aquesta excepcional i imprevisible situació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.