Calp tanca part de la platja de l’Arenal-Bol en trencar-se dos col·lectors de fecals

 

L’Ajuntament de Calp tanca l’accés a un tram de la platja de l’Arenal, concretament en el tram de la desembocadura del riu, entre els edificis Riu i Capri, pel trencament aquesta matinada de manera pràcticament simultània de dos col·lectors d’impulsió d’aigües residuals que traslladen aquestes aigües fins a l’EDAR.

 

Considerant que en les pròximes hores el cabal pot augmentar i poden produir-se alleujaments d’aigües residuals en els marcs del carrer La Niña s’ha decidit tancar la platja de l’Arenal en el tram indicat. Amb tot des de l’Ajuntament ja s’han posat en marxa 
mesures de contenció amb la disposició d’arena en els marcs del carrer La Niña que continguen les aigües residuals abans d’arribar a la platja, Aigües de Calp extraurà els cúmuls d’aigües que puguen produir-se.

 

Les obres de reparació estan en marxa des d’aquesta mateixa matinada i previsiblement al llarg del matí un dels col·lectors puga estar reparat i al llarg del dia ho estiga el segon col·lector.

 

Des d’Aigües de Calp assenyalen que la possibilitat del trencament de dos col·lectors de manera simultània és bastant remota i encara que la reparació de la instal·lació és ara la prioritat en els pròxims dies s’estudiarà les condicions en què s’ha produït el 
trencament. L’Ajuntament lamenta les molèsties ocasionades davant aquesta excepcional i imprevisible situació.

Últimes notícies

25 consultoris de platja i 85 milions per a reforçar la sanitat en zones turístiques este estiu

Sanitat obrirà entre juliol i setembre 25 consultoris auxiliars de platja i reforçarà 74 centres d’Atenció Primària amb un pressupost de 85,2 milions d’euros. Puçol mantindrà obert el seu consultori de platja tot l’any per a atendre l’augment de població.

Museus de Valladolid, León, Màlaga, València i Madrid incorporen 62 obres d’art recuperades a Itàlia

Un total de 62 peces d’art, valorades en més de tres milions d’euros i procedents de tràfic il·lícit, s’han reintegrat a museus d’Espanya, inclosos centres de València, Madrid, Valladolid, León i Màlaga, després de l’operació Altarpiece de la Guàrdia Civil.

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions d’euros per desplegar el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i situar la Comunitat Valenciana en el mapa europeu del sector.

Mónica Oltra serà ratificada dissabte com a candidata de Compromís a l’alcaldia de València

Compromís per València celebrarà este dissabte una assemblea extraordinària al Jardí Botànic per ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu projecte polític per a la ciutat.