Calp tanca part de la platja de l’Arenal-Bol en trencar-se dos col·lectors de fecals

 

L’Ajuntament de Calp tanca l’accés a un tram de la platja de l’Arenal, concretament en el tram de la desembocadura del riu, entre els edificis Riu i Capri, pel trencament aquesta matinada de manera pràcticament simultània de dos col·lectors d’impulsió d’aigües residuals que traslladen aquestes aigües fins a l’EDAR.

 

Considerant que en les pròximes hores el cabal pot augmentar i poden produir-se alleujaments d’aigües residuals en els marcs del carrer La Niña s’ha decidit tancar la platja de l’Arenal en el tram indicat. Amb tot des de l’Ajuntament ja s’han posat en marxa 
mesures de contenció amb la disposició d’arena en els marcs del carrer La Niña que continguen les aigües residuals abans d’arribar a la platja, Aigües de Calp extraurà els cúmuls d’aigües que puguen produir-se.

 

Les obres de reparació estan en marxa des d’aquesta mateixa matinada i previsiblement al llarg del matí un dels col·lectors puga estar reparat i al llarg del dia ho estiga el segon col·lector.

 

Des d’Aigües de Calp assenyalen que la possibilitat del trencament de dos col·lectors de manera simultània és bastant remota i encara que la reparació de la instal·lació és ara la prioritat en els pròxims dies s’estudiarà les condicions en què s’ha produït el 
trencament. L’Ajuntament lamenta les molèsties ocasionades davant aquesta excepcional i imprevisible situació.

Últimes notícies

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.

Quatre morts i sis ferits greus en un xoc múltiple nocturn a Benicàssim

Quatre persones han mort i sis hòmens han resultat ferits greus en un accident múltiple esta matinada a la N-340, al terme de Benicàssim, en sentit Castellón de la Plana.

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.