Calp tanca part de la platja de l’Arenal-Bol en trencar-se dos col·lectors de fecals

 

L’Ajuntament de Calp tanca l’accés a un tram de la platja de l’Arenal, concretament en el tram de la desembocadura del riu, entre els edificis Riu i Capri, pel trencament aquesta matinada de manera pràcticament simultània de dos col·lectors d’impulsió d’aigües residuals que traslladen aquestes aigües fins a l’EDAR.

 

Considerant que en les pròximes hores el cabal pot augmentar i poden produir-se alleujaments d’aigües residuals en els marcs del carrer La Niña s’ha decidit tancar la platja de l’Arenal en el tram indicat. Amb tot des de l’Ajuntament ja s’han posat en marxa 
mesures de contenció amb la disposició d’arena en els marcs del carrer La Niña que continguen les aigües residuals abans d’arribar a la platja, Aigües de Calp extraurà els cúmuls d’aigües que puguen produir-se.

 

Les obres de reparació estan en marxa des d’aquesta mateixa matinada i previsiblement al llarg del matí un dels col·lectors puga estar reparat i al llarg del dia ho estiga el segon col·lector.

 

Des d’Aigües de Calp assenyalen que la possibilitat del trencament de dos col·lectors de manera simultània és bastant remota i encara que la reparació de la instal·lació és ara la prioritat en els pròxims dies s’estudiarà les condicions en què s’ha produït el 
trencament. L’Ajuntament lamenta les molèsties ocasionades davant aquesta excepcional i imprevisible situació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.