Calp tanca part de la platja de l’Arenal-Bol en trencar-se dos col·lectors de fecals

 

L’Ajuntament de Calp tanca l’accés a un tram de la platja de l’Arenal, concretament en el tram de la desembocadura del riu, entre els edificis Riu i Capri, pel trencament aquesta matinada de manera pràcticament simultània de dos col·lectors d’impulsió d’aigües residuals que traslladen aquestes aigües fins a l’EDAR.

 

Considerant que en les pròximes hores el cabal pot augmentar i poden produir-se alleujaments d’aigües residuals en els marcs del carrer La Niña s’ha decidit tancar la platja de l’Arenal en el tram indicat. Amb tot des de l’Ajuntament ja s’han posat en marxa 
mesures de contenció amb la disposició d’arena en els marcs del carrer La Niña que continguen les aigües residuals abans d’arribar a la platja, Aigües de Calp extraurà els cúmuls d’aigües que puguen produir-se.

Anuncios

 

Les obres de reparació estan en marxa des d’aquesta mateixa matinada i previsiblement al llarg del matí un dels col·lectors puga estar reparat i al llarg del dia ho estiga el segon col·lector.

 

Des d’Aigües de Calp assenyalen que la possibilitat del trencament de dos col·lectors de manera simultània és bastant remota i encara que la reparació de la instal·lació és ara la prioritat en els pròxims dies s’estudiarà les condicions en què s’ha produït el 
trencament. L’Ajuntament lamenta les molèsties ocasionades davant aquesta excepcional i imprevisible situació.

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.