Tanquen tres platges de Benicarló per contaminació residual

 

L’Ajuntament de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), ha hissat la bandera roja en les platges del Morrongo, el Gurugú i el Caragol per a prohibir el bany per contaminació d’origen residual de curta duració, segons ha informat el consistori.

 

La decisió s’ha pres de manera immediata després de rebre la comunicació emesa per la Direcció General de l’Aigua en la que s’informa que s’han identificat nivells elevats en els paràmetres microbiològics de control, que superen els límits establits sobre la gestió de les aigües de bany.

 

A demés, segons han indicat les mateixes fonts, durant este dijous es prendran noves mostres per a fer una nova analítica, que es tramitarà per via d’urgència amb la condició de què es puguen conéixer els resultats este divendres i «tan prompte com les analítiques ho permeten, les platges tornaran a obrir-se al bany».

 

Per part seua, la platja de la Mar Xica continua oberta al públic i també al bany.

Últimes notícies

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.