La Terrassa d’Estiu de Burjassot entra en juliol amb ‘Onward’, el més nou i esperat de Pixar

 

La Terrassa d’Estiu de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (Vakència), que ha obert les seues portes al millor cine per a tota la família i amb totes les mesures de prevenció i seguretat en matèria sanitària, oferix una nova pel·lícula per al primer cap de setmana de juliol. Es tracta d»Onward’, el més nou de Pixar, una pel·lícula per a públic familiar que es projectarà del 3 al 5 de juliol, a les 22.30 hores, en l’Auditori de la Casa de Cultura.

 

Per a comprar les entrades, que tenen un preu únic de 4 euros, es recomana la compra en línia, encara que la taquilla estarà oberta en l’Auditori de la Casa de Cultura.

 

La pel·lícula, d’animació i fantasia, està recomanada per a xiquets a partir de sis anys. La història trasllada als espectadors a un món de fantasia suburbana, a on dos germans elfos adolescents, Ian i Barley Lightfood, s’embarquen en una aventura en la que es proposen descobrir si existix un poc de màgia en el món que els permeta passar un últim dia amb son pare, que va morir quan ells eren encara molt xicotets.

 

‘Onward’ va arribar als cines poc abans de la crisi del coronavirus, pel que molts seguidors de la factoria Pixar es van quedar sense poder vore, en pantalla gran, la història de dos germans elfos que mouran cel i terra per a tornar a vore a son pare mort anys arrere. Ara és el moment de poder disfrutar d’ella, a l’aire lliure i en la pantalla gran de Burjassot.

 

La pròxima setmana , hi haurà programació de cine en la Terrassa d’Estiu de dimecres a diumenge i dos pel·lícules diferents: ‘Cazafantasmas‘, el 8 i el 9 de juliol i ‘Hasta que la boda nos separe‘, del 10 al 12 de juliol.

 

En la Terrassa d’Estiu, l’Ajuntament de Burjassot permet un aforament al 75%, amb un total de 487 localitats. Es manté la deguda separació entre cadires i es facilita la distància social d’1,5 metres en zones comunes, com ara taquilla i accessos al recinte de l’Auditori que, a demés, estan senyalitzats i separats amb itinerari de tanques.

 

L’Auditori de la Casa de Cultura a on se celebra l’Escola d’Estiu compta amb cartelleria específica que recorda als usuaris les recomanacions i normes sanitàries i, abans de la projecció de la pel·lícula, es passa un vídeo que reproduirà les recomanacions.

Últimes notícies

La vaga docent aconseguix 13 dies amb nova negociació i protesta a València

La vaga indefinida del professorat de l'educació pública no universitària suma 13 dies amb una nova reunió negociadora i una manifestació a València que conclourà davant la Conselleria d'Educació.

El paper essencial dels cuidadors de persones majors en una societat cada vegada més envellida

Descobreix la importància de cuidar les persones majors i com el suport professional pot millorar la seva qualitat de vida.

Lleuger ascens de temperatures a l’interior i estabilitat en el litoral de la Comunitat

La Comunitat Valenciana manté cels poc nuvolosos o buidats, amb lleuger ascens de temperatures a l'interior, estabilitat en el litoral i vent fluix de component este en les hores centrals.

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.