16 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

La Terrassa d’Estiu de Burjassot entra en juliol amb ‘Onward’, el més nou i esperat de Pixar

 

La Terrassa d’Estiu de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (Vakència), que ha obert les seues portes al millor cine per a tota la família i amb totes les mesures de prevenció i seguretat en matèria sanitària, oferix una nova pel·lícula per al primer cap de setmana de juliol. Es tracta d”Onward’, el més nou de Pixar, una pel·lícula per a públic familiar que es projectarà del 3 al 5 de juliol, a les 22.30 hores, en l’Auditori de la Casa de Cultura.

 

Per a comprar les entrades, que tenen un preu únic de 4 euros, es recomana la compra en línia, encara que la taquilla estarà oberta en l’Auditori de la Casa de Cultura.

 

La pel·lícula, d’animació i fantasia, està recomanada per a xiquets a partir de sis anys. La història trasllada als espectadors a un món de fantasia suburbana, a on dos germans elfos adolescents, Ian i Barley Lightfood, s’embarquen en una aventura en la que es proposen descobrir si existix un poc de màgia en el món que els permeta passar un últim dia amb son pare, que va morir quan ells eren encara molt xicotets.

 

‘Onward’ va arribar als cines poc abans de la crisi del coronavirus, pel que molts seguidors de la factoria Pixar es van quedar sense poder vore, en pantalla gran, la història de dos germans elfos que mouran cel i terra per a tornar a vore a son pare mort anys arrere. Ara és el moment de poder disfrutar d’ella, a l’aire lliure i en la pantalla gran de Burjassot.

 

La pròxima setmana , hi haurà programació de cine en la Terrassa d’Estiu de dimecres a diumenge i dos pel·lícules diferents: ‘Cazafantasmas‘, el 8 i el 9 de juliol i ‘Hasta que la boda nos separe‘, del 10 al 12 de juliol.

 

En la Terrassa d’Estiu, l’Ajuntament de Burjassot permet un aforament al 75%, amb un total de 487 localitats. Es manté la deguda separació entre cadires i es facilita la distància social d’1,5 metres en zones comunes, com ara taquilla i accessos al recinte de l’Auditori que, a demés, estan senyalitzats i separats amb itinerari de tanques.

 

L’Auditori de la Casa de Cultura a on se celebra l’Escola d’Estiu compta amb cartelleria específica que recorda als usuaris les recomanacions i normes sanitàries i, abans de la projecció de la pel·lícula, es passa un vídeo que reproduirà les recomanacions.

Últimes notícies

La Fe realitza deu trasplantaments en 24 hores amb tres òrgans cardíacs

La Fe ha encadenat deu trasplantaments de diferents òrgans en un dia, amb tres cardíacs. L'operativa va mobilitzar a més de cent professionals i va minimitzar la isquèmia freda.

Confiscats 242 quilos de cocaïna i 51 detinguts en una macrooperació a València, Castelló, Madrid i Conca

La Policia Nacional ha detingut a 51 persones i ha intervingut prop de 242 quilos de cocaïna en 39 registres. La xarxa operava per nivells, amb caletas i magatzems en diversos municipis.

El València Basket guarda silencie sobre el seu viatge a Israel per seguretat

El València Basket emprén este dimecres el seu viatge per a jugar el dijous davant el Hapoel Tel Aviv sense difondre detalls per motius de seguretat. L'expedició operarà amb protocols reforçats d'Eurolliga.

Avís groc en gran part de la Comunitat este dijous per ratxes de 80 km/h

Aemet ha establit per a este dijous l'avís groc a València, l'interior d'Alacant i àrees de l'interior sud de Castelló per vent de l'oest i sud-oest amb ratxes de fins a 80 km/h. En la costa d'Alacant també hi haurà avís per fenòmens costaners i mar alterada.

Gener excepcional a Alacant: 20 dies de pluja, quasi la mitat d’un any

Alacant ha tancat un gener excepcional per nombre de dies de pluja: 20 de 31. Encara que els acumulats han sigut baixos, la distribució sostinguda ha sigut positiva.

El temps advers, Adamuz i el canvi del Benidorm Fest refreden l’ocupació hotelera al gener

L'ocupació mitjana de gener cau 3,3 punts per la mala meteorologia, els efectes de l'accident de Adamuz i el trasllat del Benidorm Fest a febrer. Benidorm, la Costa Blanca, València i Castelló mostren ajustos desiguals, amb la capital valenciana a l'alça.

La Universitat de València destinarà 40 milions a ampliar la Facultat de Ciències Biològiques

La UV invertirà 40 milions en un nou edifici de 17.000 m² i sis plantes a Burjassot per a reordenar Biològiques i respondre a l'alta demanda. La inauguració està prevista per a 2029.

Dos edils de Compromís a Borriana passen a no adscrits per discrepàncies ideològiques

Dos regidors de Compromís a Borriana han sigut baixa del partit i han passat a no adscrits per discrepàncies ideològiques. Critiquen la resposta a la DANA i anuncien vot independent.