La Terrassa d’Estiu de Burjassot entra en juliol amb ‘Onward’, el més nou i esperat de Pixar

 

La Terrassa d’Estiu de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (Vakència), que ha obert les seues portes al millor cine per a tota la família i amb totes les mesures de prevenció i seguretat en matèria sanitària, oferix una nova pel·lícula per al primer cap de setmana de juliol. Es tracta d»Onward’, el més nou de Pixar, una pel·lícula per a públic familiar que es projectarà del 3 al 5 de juliol, a les 22.30 hores, en l’Auditori de la Casa de Cultura.

 

Per a comprar les entrades, que tenen un preu únic de 4 euros, es recomana la compra en línia, encara que la taquilla estarà oberta en l’Auditori de la Casa de Cultura.

 

La pel·lícula, d’animació i fantasia, està recomanada per a xiquets a partir de sis anys. La història trasllada als espectadors a un món de fantasia suburbana, a on dos germans elfos adolescents, Ian i Barley Lightfood, s’embarquen en una aventura en la que es proposen descobrir si existix un poc de màgia en el món que els permeta passar un últim dia amb son pare, que va morir quan ells eren encara molt xicotets.

 

‘Onward’ va arribar als cines poc abans de la crisi del coronavirus, pel que molts seguidors de la factoria Pixar es van quedar sense poder vore, en pantalla gran, la història de dos germans elfos que mouran cel i terra per a tornar a vore a son pare mort anys arrere. Ara és el moment de poder disfrutar d’ella, a l’aire lliure i en la pantalla gran de Burjassot.

 

La pròxima setmana , hi haurà programació de cine en la Terrassa d’Estiu de dimecres a diumenge i dos pel·lícules diferents: ‘Cazafantasmas‘, el 8 i el 9 de juliol i ‘Hasta que la boda nos separe‘, del 10 al 12 de juliol.

 

En la Terrassa d’Estiu, l’Ajuntament de Burjassot permet un aforament al 75%, amb un total de 487 localitats. Es manté la deguda separació entre cadires i es facilita la distància social d’1,5 metres en zones comunes, com ara taquilla i accessos al recinte de l’Auditori que, a demés, estan senyalitzats i separats amb itinerari de tanques.

 

L’Auditori de la Casa de Cultura a on se celebra l’Escola d’Estiu compta amb cartelleria específica que recorda als usuaris les recomanacions i normes sanitàries i, abans de la projecció de la pel·lícula, es passa un vídeo que reproduirà les recomanacions.

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.