La Terrassa d’Estiu de Burjassot entra en juliol amb ‘Onward’, el més nou i esperat de Pixar

 

La Terrassa d’Estiu de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (Vakència), que ha obert les seues portes al millor cine per a tota la família i amb totes les mesures de prevenció i seguretat en matèria sanitària, oferix una nova pel·lícula per al primer cap de setmana de juliol. Es tracta d»Onward’, el més nou de Pixar, una pel·lícula per a públic familiar que es projectarà del 3 al 5 de juliol, a les 22.30 hores, en l’Auditori de la Casa de Cultura.

 

Per a comprar les entrades, que tenen un preu únic de 4 euros, es recomana la compra en línia, encara que la taquilla estarà oberta en l’Auditori de la Casa de Cultura.

 

La pel·lícula, d’animació i fantasia, està recomanada per a xiquets a partir de sis anys. La història trasllada als espectadors a un món de fantasia suburbana, a on dos germans elfos adolescents, Ian i Barley Lightfood, s’embarquen en una aventura en la que es proposen descobrir si existix un poc de màgia en el món que els permeta passar un últim dia amb son pare, que va morir quan ells eren encara molt xicotets.

 

‘Onward’ va arribar als cines poc abans de la crisi del coronavirus, pel que molts seguidors de la factoria Pixar es van quedar sense poder vore, en pantalla gran, la història de dos germans elfos que mouran cel i terra per a tornar a vore a son pare mort anys arrere. Ara és el moment de poder disfrutar d’ella, a l’aire lliure i en la pantalla gran de Burjassot.

 

La pròxima setmana , hi haurà programació de cine en la Terrassa d’Estiu de dimecres a diumenge i dos pel·lícules diferents: ‘Cazafantasmas‘, el 8 i el 9 de juliol i ‘Hasta que la boda nos separe‘, del 10 al 12 de juliol.

 

En la Terrassa d’Estiu, l’Ajuntament de Burjassot permet un aforament al 75%, amb un total de 487 localitats. Es manté la deguda separació entre cadires i es facilita la distància social d’1,5 metres en zones comunes, com ara taquilla i accessos al recinte de l’Auditori que, a demés, estan senyalitzats i separats amb itinerari de tanques.

 

L’Auditori de la Casa de Cultura a on se celebra l’Escola d’Estiu compta amb cartelleria específica que recorda als usuaris les recomanacions i normes sanitàries i, abans de la projecció de la pel·lícula, es passa un vídeo que reproduirà les recomanacions.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.