La Terrassa d’Estiu de Burjassot entra en juliol amb ‘Onward’, el més nou i esperat de Pixar

 

La Terrassa d’Estiu de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (Vakència), que ha obert les seues portes al millor cine per a tota la família i amb totes les mesures de prevenció i seguretat en matèria sanitària, oferix una nova pel·lícula per al primer cap de setmana de juliol. Es tracta d»Onward’, el més nou de Pixar, una pel·lícula per a públic familiar que es projectarà del 3 al 5 de juliol, a les 22.30 hores, en l’Auditori de la Casa de Cultura.

 

Per a comprar les entrades, que tenen un preu únic de 4 euros, es recomana la compra en línia, encara que la taquilla estarà oberta en l’Auditori de la Casa de Cultura.

 

La pel·lícula, d’animació i fantasia, està recomanada per a xiquets a partir de sis anys. La història trasllada als espectadors a un món de fantasia suburbana, a on dos germans elfos adolescents, Ian i Barley Lightfood, s’embarquen en una aventura en la que es proposen descobrir si existix un poc de màgia en el món que els permeta passar un últim dia amb son pare, que va morir quan ells eren encara molt xicotets.

 

‘Onward’ va arribar als cines poc abans de la crisi del coronavirus, pel que molts seguidors de la factoria Pixar es van quedar sense poder vore, en pantalla gran, la història de dos germans elfos que mouran cel i terra per a tornar a vore a son pare mort anys arrere. Ara és el moment de poder disfrutar d’ella, a l’aire lliure i en la pantalla gran de Burjassot.

 

La pròxima setmana , hi haurà programació de cine en la Terrassa d’Estiu de dimecres a diumenge i dos pel·lícules diferents: ‘Cazafantasmas‘, el 8 i el 9 de juliol i ‘Hasta que la boda nos separe‘, del 10 al 12 de juliol.

 

En la Terrassa d’Estiu, l’Ajuntament de Burjassot permet un aforament al 75%, amb un total de 487 localitats. Es manté la deguda separació entre cadires i es facilita la distància social d’1,5 metres en zones comunes, com ara taquilla i accessos al recinte de l’Auditori que, a demés, estan senyalitzats i separats amb itinerari de tanques.

 

L’Auditori de la Casa de Cultura a on se celebra l’Escola d’Estiu compta amb cartelleria específica que recorda als usuaris les recomanacions i normes sanitàries i, abans de la projecció de la pel·lícula, es passa un vídeo que reproduirà les recomanacions.

Últimes notícies

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa la gestió del PP en Les Naus i nega falta de transparència a Alacant

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern del PP està col·laborant i sent transparent en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta situació amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i per l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco en 2000 a Madrid.