La Terrassa d’Estiu de Burjassot entra en juliol amb ‘Onward’, el més nou i esperat de Pixar

 

La Terrassa d’Estiu de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (Vakència), que ha obert les seues portes al millor cine per a tota la família i amb totes les mesures de prevenció i seguretat en matèria sanitària, oferix una nova pel·lícula per al primer cap de setmana de juliol. Es tracta d»Onward’, el més nou de Pixar, una pel·lícula per a públic familiar que es projectarà del 3 al 5 de juliol, a les 22.30 hores, en l’Auditori de la Casa de Cultura.

 

Per a comprar les entrades, que tenen un preu únic de 4 euros, es recomana la compra en línia, encara que la taquilla estarà oberta en l’Auditori de la Casa de Cultura.

 

La pel·lícula, d’animació i fantasia, està recomanada per a xiquets a partir de sis anys. La història trasllada als espectadors a un món de fantasia suburbana, a on dos germans elfos adolescents, Ian i Barley Lightfood, s’embarquen en una aventura en la que es proposen descobrir si existix un poc de màgia en el món que els permeta passar un últim dia amb son pare, que va morir quan ells eren encara molt xicotets.

 

‘Onward’ va arribar als cines poc abans de la crisi del coronavirus, pel que molts seguidors de la factoria Pixar es van quedar sense poder vore, en pantalla gran, la història de dos germans elfos que mouran cel i terra per a tornar a vore a son pare mort anys arrere. Ara és el moment de poder disfrutar d’ella, a l’aire lliure i en la pantalla gran de Burjassot.

 

La pròxima setmana , hi haurà programació de cine en la Terrassa d’Estiu de dimecres a diumenge i dos pel·lícules diferents: ‘Cazafantasmas‘, el 8 i el 9 de juliol i ‘Hasta que la boda nos separe‘, del 10 al 12 de juliol.

 

En la Terrassa d’Estiu, l’Ajuntament de Burjassot permet un aforament al 75%, amb un total de 487 localitats. Es manté la deguda separació entre cadires i es facilita la distància social d’1,5 metres en zones comunes, com ara taquilla i accessos al recinte de l’Auditori que, a demés, estan senyalitzats i separats amb itinerari de tanques.

 

L’Auditori de la Casa de Cultura a on se celebra l’Escola d’Estiu compta amb cartelleria específica que recorda als usuaris les recomanacions i normes sanitàries i, abans de la projecció de la pel·lícula, es passa un vídeo que reproduirà les recomanacions.

Últimes notícies

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.

La UV i la UPV passen a classes en línia per l’alerta taronja per pluges

La Universitat de València i la Politècnica han suspés les activitats a l’aire lliure i han passat la docència a línia per l’alerta taronja per pluges activada per Emergències de la Generalitat arran dels avisos d’Aemet.

València proposa Ferran Torres i Grimaldo com a fills adoptius de la ciutat

L’Ajuntament de València ha proposat distingir Ferran Torres i Alejandro Grimaldo com a fills adoptius i Fátima Diame i José Ballester com a fills predilectes en els Honors i Distincions de 2026, que es lliuraran el 6 d’octubre, Dia de la Comunitat Valenciana.

Saint-Supéry tria València Basket per créixer en l’Eurolliga

Mario Saint-Supéry ha explicat que ha triat València Basket per competir en l’Eurolliga, estar prop de casa i seguir creixent com a jugador. El base ha destacat el fitxatge de Mirotic i la confiança en el projecte abans de la Supercopa Endesa.

Alicant tancarà els parcs municipals dijous per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant ha anunciat que clausurarà tots els parcs públics municipals dijous davant l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes decretada per Aemet al litoral sud.

Alerta taronja per fortes pluges en tota la província de València i litoral d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències ha decretat alerta taronja per fortes pluges este dimecres a l'interior i litoral nord de València i al sud de Castelló, i l'avís s'estendrà dijous al litoral d'Alacant i al litoral sud de València.

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.