El territori valencià és la quarta autonomia que més proves fa des de l’inici de la pandèmia

 

El territori valencià ha fet més d’1,5 milions de proves diagnòstiques des que va començar la pandèmia del Covid-19, convertint-se en la quarta autonomia que més proves ha fet, per darrere de Catalunya (3,5 milions), Madrid (3,3) i Andalusia (2,3). A demés, en l’última setmana, del 27 de novembre al 3 de desembre, ha fet 69.230 proves diagnòstiques, d’elles 57.495 són PCR.

 

En total, Espanya ha fet més de 19,1 milions de proves diagnòstiques des que va començar la pandèmia. Concretament, les comunitats autònomes han notificat al Ministeri de Sanitat que, fins al 3 de desembre, han dut a terme un total de 19.146.620 proves diagnòstiques. D’estes, 16.870.802 són PCR i 2.275.818 són test d’antígens.

 

Entre el 27 de novembre i el 3 de desembre, lel territori valencià ha fet un 5% més de proves que la setmana anterior, i la taxa per 1.000 habitants se situa en les 303,88. Quant als tests ràpids, ha fet en este mateix període un total de 1.512, un 1% més.

 

En l’última setmana, del 27 de novembre al 3 de desembre, les comunitats autònomes han fet un total de 569.774 PCR, una mitjana de 81.396 PCR al dia. A demés, des del 27 de novembre al 3 de desembre, les comunitats autònomes han dut a terme un total de 327.643 test d’antígens (46.806 de mitjana al dia). Sumats a les PCR fetes, suposen un total de 897.417 proves diagnòstiques fetes en este període, 128.202 al dia.

Últimes notícies

L’onada de calor dispara les màximes fins als 39 graus a Ontinyent i per damunt dels 37 en mitja província

L’onada de calor ha portat les màximes a 38,8 graus a Ontinyent a migdia i ha deixat més de 37 graus en nombrosos municipis de la província de València, amb avís roig activat al litoral per temperatures extremes.

Ingressen en presó a Oriola per un laboratori de dolços adulterats amb droga

Un home i una dona de 24 i 26 anys han ingressat en presó provisional després que la Guàrdia Civil haja desmantellat a Oriola un laboratori clandestí on elaboraven xocolatines i gominoles adulterades amb droga.

Enviats a presó a Oriola per fabricar dolços adulterats amb droga en un laboratori clandestí

Un home i una dona han ingressat a presó després que la Guàrdia Civil haja desmantellat a Oriola un laboratori clandestí on, segons la investigació, elaboraven i envasaven gominoles i xocolatines adulterades amb droga.

La vaga ferroviària no suprimix cap tren de Renfe a la Comunitat Valenciana

Renfe ha assegurat que la vaga convocada pel Sindicato Ferroviario no ha obligat a cancel·lar cap tren a la Comunitat Valenciana i que el seguiment a escala estatal ha sigut d’un 1,5 %. Al conjunt d’Espanya s’han suprimit 23 serveis, cap d’ells amb origen o destinació valenciana.

50 milions per a mantindre 354 km de carreteres de l’Estat a la Comunitat Valenciana

Transportes ha licitat 50,13 milions per a conservar 354 km de carreteres estatals a la Comunitat Valenciana, amb actuacions en vies d’Alacant i Castelló durant almenys tres anys.

El fotògraf de la ‘Mà de Déu’ perseguix als 85 anys una nova imatge eterna en la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, fotoperiodista italià afincat a Alacant i autor de la mítica imatge de la ‘Mà de Déu’ de Maradona, cobrirà als 85 anys la final del Mundial 2026 a Nova York buscant una nova fotografia per a la història.

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf de la ‘Mà de Déu’, busca una nova imatge eterna a la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf italià que va immortalitzar la ‘Mà de Déu’ de Maradona en Mèxic 1986, cobrix als 85 anys una nova final del Mundial a Nova York, des d’on tornarà a buscar una foto per a la història.

Millán Jiménez deixa el Valencia Basket després d’un acord de desvinculació

El Valencia Basket i l’aler riojà Millán Jiménez han acordat trencar el contracte que els vinculava fins a 2028, després de huit anys al club taronja i d’una cessió esta última temporada a l’Hiopos Lleida en la Liga Endesa.