El territori valencià és la quarta autonomia que més proves fa des de l’inici de la pandèmia

 

El territori valencià ha fet més d’1,5 milions de proves diagnòstiques des que va començar la pandèmia del Covid-19, convertint-se en la quarta autonomia que més proves ha fet, per darrere de Catalunya (3,5 milions), Madrid (3,3) i Andalusia (2,3). A demés, en l’última setmana, del 27 de novembre al 3 de desembre, ha fet 69.230 proves diagnòstiques, d’elles 57.495 són PCR.

 

En total, Espanya ha fet més de 19,1 milions de proves diagnòstiques des que va començar la pandèmia. Concretament, les comunitats autònomes han notificat al Ministeri de Sanitat que, fins al 3 de desembre, han dut a terme un total de 19.146.620 proves diagnòstiques. D’estes, 16.870.802 són PCR i 2.275.818 són test d’antígens.

 

Entre el 27 de novembre i el 3 de desembre, lel territori valencià ha fet un 5% més de proves que la setmana anterior, i la taxa per 1.000 habitants se situa en les 303,88. Quant als tests ràpids, ha fet en este mateix període un total de 1.512, un 1% més.

 

En l’última setmana, del 27 de novembre al 3 de desembre, les comunitats autònomes han fet un total de 569.774 PCR, una mitjana de 81.396 PCR al dia. A demés, des del 27 de novembre al 3 de desembre, les comunitats autònomes han dut a terme un total de 327.643 test d’antígens (46.806 de mitjana al dia). Sumats a les PCR fetes, suposen un total de 897.417 proves diagnòstiques fetes en este període, 128.202 al dia.

Últimes notícies

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.

Un nou hidrogel intel·ligent promet acurtar la recuperació de les fractures òssies

Investigadors desenrotllen un hidrogel intel·ligent injectable per a tractar fractures òssies vertebrals i alveolars, que busca accelerar la regeneració de l'os i reduir complicacions.