El territori valencià supera els 4.000 brots de coronavirus, que superen els 21.200 contagiats

 

El territori valencià ha superat esta setmana la barrera dels quatre mil brots de coronavirus des que a finals de juny es notificara el primer i ha arribat als 4.100, en els que han resultat contagiades unes 21.200 persones, el que suposa una mitjana de 5’17 afectats per brot.

 

Dels 542 municipis valencians, ja són 326 els que han registrat algun brot de Covid-19, cosa que implica el 60,2% del total, segons les dades de la Conselleria de Sanitat recopilats per l’Agència de notícies EFE.

 

Del total de brots registrats en este període de sis mesos en el territori valencià, el 72% s’han produït en l’àmbit social, seguit a gran distància de l’àmbit laboral, a on s’han originat en el 18,7%, i de l’educatiu, a on s’han registrat el 6,5%. El 2,8% restant s’atribuïx a altres àmbits (comunitari, mixt o extracomunitari).

 

Brots per províncies

La província que més brots de Covid-19 ha registrat entre juny i desembre és la de València, a on s’han produït el 63,7% d’ells, mentres que en la d’Alacant s’han registrat el 23,7% i el 12,6% correspon a la província de Castelló.

 

En la província de València s’han confirmat brots de coronavirus en 182 municipis, el que suposa el 68’4% dels 266 que conformen esta província, mentres que en la d’Alacant hi ha hagut brots en 85 dels seus 141 municipis, el que representa el 60,3% del total de municipis de la província.

 

En la de Castelló, els brots de Covid-19 han afectat 59 dels 135 municipis de la província, cosa que implica que el 43,7% de les localitats castellonenques han tingut almenys un brot de coronavirus.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Audiència de València ordena investigar si Emergències va ser notificada de l’oferiment d’agents durant la DANA

L'Audiència de València ha estimat el recurs d'Emilio Argüeso i ha ordenat rastrejar la comunicació amb la qual Medi Ambient va oferir agents a Emergències. La diligència busca aclarir si es va notificar personalment el 29 d'octubre de 2024 i en quin moment.

La ministra Rodríguez demana al Consell controles més exigents per a la vivenda protegida

Isabel Rodríguez ha reclamat a la Generalitat Valenciana reactivar controls i garanties en la vivenda protegida i ha proposat una auditoria després de les presumptes irregularitats a Alacant. També ha defés actualitzar normatives i aplicar mesures per a contindre les rendes.

La Policia desarticula una xarxa ucraïnesa que va usar a 55 dones per a estafar 4,7 milions en apostes en línia

La Policia Nacional ha desarticulat a Alacant i València una xarxa ucraïnesa que va captar a 55 dones per a obrir comptes i estafar 4,7 milions a plataformes d'apostes i jocs 'en línia'. Dotze persones han sigut detingudes i sis van ingressar a la presó.

Una família il·licitana atrapada a Kuwait rebutja creuar el desert i denúncia abandone

Nou membres d'una família d'Elx, tres d'ells menors, seguixen a Kuwait. Rebutgen l'única via proposada per l'ambaixada —1.500 km de desert— per insegura.

Agirrezabala, operat del menisc a Vitòria i sense termini de tornada

El porter cedit al València va ser intervingut del menisc del genoll esquerre a Vitòria. El club no ha fixat terminis i el retorn queda en l'aire.

Rodríguez ha afirmat sobre l’Iran que el Govern està del costat del Dret Internacional

Isabel Rodríguez ha assegurat que l'Executiu no ha canviat de posició davant l'Iran i continua defenent el Dret Internacional. Ha recordat el precedent de l'Iraq i ha garantit seguiment i decisions si hi ha impacte econòmic.

L’última dècada de Tàpies irromp a València amb radicalitat i vigència

Una nova mostra en la Fundació Bancaixa de València presenta des d'este divendres l'última dècada d'Antoni Tàpies, subratllada com a radical i vigent. Reunix 22 obres de gran format, diverses inèdites, i podrà visitar-se fins al 30 d'agost.

El Cecopi va rebre avisos de particulars sobre inundacions, segons un comandament de la UME

Un comandament de la UME ha declarat que en el Cecopi van entrar avisos ciutadans sobre inundacions i que l'És-alert s'ha debatut després de les 19.00. També ha relatat desconnexions d'assistents telemàtics i un enviament de l'avís a les 20.11.