El territori valencià supera els 4.000 brots de coronavirus, que superen els 21.200 contagiats

 

El territori valencià ha superat esta setmana la barrera dels quatre mil brots de coronavirus des que a finals de juny es notificara el primer i ha arribat als 4.100, en els que han resultat contagiades unes 21.200 persones, el que suposa una mitjana de 5’17 afectats per brot.

 

Dels 542 municipis valencians, ja són 326 els que han registrat algun brot de Covid-19, cosa que implica el 60,2% del total, segons les dades de la Conselleria de Sanitat recopilats per l’Agència de notícies EFE.

 

Del total de brots registrats en este període de sis mesos en el territori valencià, el 72% s’han produït en l’àmbit social, seguit a gran distància de l’àmbit laboral, a on s’han originat en el 18,7%, i de l’educatiu, a on s’han registrat el 6,5%. El 2,8% restant s’atribuïx a altres àmbits (comunitari, mixt o extracomunitari).

 

Brots per províncies

La província que més brots de Covid-19 ha registrat entre juny i desembre és la de València, a on s’han produït el 63,7% d’ells, mentres que en la d’Alacant s’han registrat el 23,7% i el 12,6% correspon a la província de Castelló.

 

En la província de València s’han confirmat brots de coronavirus en 182 municipis, el que suposa el 68’4% dels 266 que conformen esta província, mentres que en la d’Alacant hi ha hagut brots en 85 dels seus 141 municipis, el que representa el 60,3% del total de municipis de la província.

 

En la de Castelló, els brots de Covid-19 han afectat 59 dels 135 municipis de la província, cosa que implica que el 43,7% de les localitats castellonenques han tingut almenys un brot de coronavirus.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.