Torna el mercat ambulant de Burjassot este dimecres

Torna el mercat ambulant de Burjassot, en l'Horta Nord (València), este dimecres

Plaça de l’Ajuntament de Burjassot | Ajuntament de Burjassot

 

Després de les pertinents faenes d’adequació i seguint en tot moment les recomanacions i les normes marcades per l’autoritat competent, la plaça de l’Ajuntament de Burjassot, en l’Horta Nord (València), tornarà a acollir el mercat ambulant dels dimecres des d’esta mateixa setmana.

 

Un mercat que, tal com establix la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, a proposta de la Conselleria d’Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica i de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, durant l’estat d’alarma provocat per la COVID-19, comptarà amb llocs d’alimentació i amb aquells que oferixen productes de primera necessitat.

 

Des de la Regidoria de Mercats, dirigida per Rosa Coca, s’està treballant a contrarellotge per a que tot estiga disposat este dimecres, 6 de maig, per a la tornada dels citats llocs que sumen 12 comerços en total. D’esta manera, comptant també amb l’ajuda de la Brigada Municipal d’Obres, encarregada de disposar els punts de llum en la plaça, el dimecres el Mercat ambulant estarà en el seu horari habitual, a partir de les 09.00 del matí.

 

Una única entrada i eixida

Es crearà un recinte, delimitat per tanques que tindrà una única entrada i eixida, situada pròxima a la porta de l’Ajuntament. A demés, s’establiran les pertinents distàncies de seguretat tant entre llocs com entre el lloc i els seus clients, i gels desinfectants en l’accés i eixida del mercat i els deguts contenidors o papereres.

 

Per a l’alcalde de Burjassot, Rafa García, «la posada en marxa del mercat ambulant este dimecres és un pas més per a continuar donant el millor servici als ciutadans i ciutadanes de Burjassot, i la possibilitat de continuar reprenent l’activitat comercial per part dels comerciants. De la mateixa forma, els llocs que muntaran este dimecres han col·laborat d’una manera molt activa per a fer possible la seua tornada al treball i, des de l’Ajuntament, hem fet el possible per a que puguen exercir la seua activitat. Agraïm enormement la seua labor».

 

Des del consistori expliquen que és molt important que totes aquelles persones que vagen a fer les seues compres en el mercat ambulant mantinguen les distàncies de seguretat dins del recinte i estiguen en el mateix el temps indispensable per a fer les seues compres.

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.