12.4 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Torna el mercat ambulant de Burjassot este dimecres

Torna el mercat ambulant de Burjassot, en l'Horta Nord (València), este dimecres

Plaça de l’Ajuntament de Burjassot | Ajuntament de Burjassot

 

Després de les pertinents faenes d’adequació i seguint en tot moment les recomanacions i les normes marcades per l’autoritat competent, la plaça de l’Ajuntament de Burjassot, en l’Horta Nord (València), tornarà a acollir el mercat ambulant dels dimecres des d’esta mateixa setmana.

 

Un mercat que, tal com establix la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, a proposta de la Conselleria d’Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica i de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, durant l’estat d’alarma provocat per la COVID-19, comptarà amb llocs d’alimentació i amb aquells que oferixen productes de primera necessitat.

 

Des de la Regidoria de Mercats, dirigida per Rosa Coca, s’està treballant a contrarellotge per a que tot estiga disposat este dimecres, 6 de maig, per a la tornada dels citats llocs que sumen 12 comerços en total. D’esta manera, comptant també amb l’ajuda de la Brigada Municipal d’Obres, encarregada de disposar els punts de llum en la plaça, el dimecres el Mercat ambulant estarà en el seu horari habitual, a partir de les 09.00 del matí.

 

Una única entrada i eixida

Es crearà un recinte, delimitat per tanques que tindrà una única entrada i eixida, situada pròxima a la porta de l’Ajuntament. A demés, s’establiran les pertinents distàncies de seguretat tant entre llocs com entre el lloc i els seus clients, i gels desinfectants en l’accés i eixida del mercat i els deguts contenidors o papereres.

 

Per a l’alcalde de Burjassot, Rafa García, «la posada en marxa del mercat ambulant este dimecres és un pas més per a continuar donant el millor servici als ciutadans i ciutadanes de Burjassot, i la possibilitat de continuar reprenent l’activitat comercial per part dels comerciants. De la mateixa forma, els llocs que muntaran este dimecres han col·laborat d’una manera molt activa per a fer possible la seua tornada al treball i, des de l’Ajuntament, hem fet el possible per a que puguen exercir la seua activitat. Agraïm enormement la seua labor».

 

Des del consistori expliquen que és molt important que totes aquelles persones que vagen a fer les seues compres en el mercat ambulant mantinguen les distàncies de seguretat dins del recinte i estiguen en el mateix el temps indispensable per a fer les seues compres.

Últimes notícies

Avís groc este dijous per ratxes de 80 km/h a Castelló, València i Alacant

Aemet ha establit avís groc per a este dijous per vent de l'oest amb ratxes de fins a 80 km/h a Castelló, València i Alacant, i per onatge en la costa.

El vent de ponent dispara hui les màximes en la Comunitat fins a 24 graus

Ratxes molt fortes de l'oest impulsen un ascens tèrmic fins a valors primaverals. A última hora baixarà la cota de neu i demà s'espera un descens de temperatures.

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.