Torna el mercat ambulant de Burjassot este dimecres

Torna el mercat ambulant de Burjassot, en l'Horta Nord (València), este dimecres

Plaça de l’Ajuntament de Burjassot | Ajuntament de Burjassot

 

Després de les pertinents faenes d’adequació i seguint en tot moment les recomanacions i les normes marcades per l’autoritat competent, la plaça de l’Ajuntament de Burjassot, en l’Horta Nord (València), tornarà a acollir el mercat ambulant dels dimecres des d’esta mateixa setmana.

 

Un mercat que, tal com establix la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, a proposta de la Conselleria d’Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica i de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, durant l’estat d’alarma provocat per la COVID-19, comptarà amb llocs d’alimentació i amb aquells que oferixen productes de primera necessitat.

 

Des de la Regidoria de Mercats, dirigida per Rosa Coca, s’està treballant a contrarellotge per a que tot estiga disposat este dimecres, 6 de maig, per a la tornada dels citats llocs que sumen 12 comerços en total. D’esta manera, comptant també amb l’ajuda de la Brigada Municipal d’Obres, encarregada de disposar els punts de llum en la plaça, el dimecres el Mercat ambulant estarà en el seu horari habitual, a partir de les 09.00 del matí.

 

Una única entrada i eixida

Es crearà un recinte, delimitat per tanques que tindrà una única entrada i eixida, situada pròxima a la porta de l’Ajuntament. A demés, s’establiran les pertinents distàncies de seguretat tant entre llocs com entre el lloc i els seus clients, i gels desinfectants en l’accés i eixida del mercat i els deguts contenidors o papereres.

 

Per a l’alcalde de Burjassot, Rafa García, «la posada en marxa del mercat ambulant este dimecres és un pas més per a continuar donant el millor servici als ciutadans i ciutadanes de Burjassot, i la possibilitat de continuar reprenent l’activitat comercial per part dels comerciants. De la mateixa forma, els llocs que muntaran este dimecres han col·laborat d’una manera molt activa per a fer possible la seua tornada al treball i, des de l’Ajuntament, hem fet el possible per a que puguen exercir la seua activitat. Agraïm enormement la seua labor».

 

Des del consistori expliquen que és molt important que totes aquelles persones que vagen a fer les seues compres en el mercat ambulant mantinguen les distàncies de seguretat dins del recinte i estiguen en el mateix el temps indispensable per a fer les seues compres.

Últimes notícies

De Foios al cim del món: el camí de Ferran Torres fins al gol de la final del Mundial

Ferran Torres, criat entre regats al carrer Major de Foios i partides amb els seus gossos, ha donat a Espanya el seu segon Mundial amb un gol decisiu davant l’Argentina del Dibu Martínez a New Jersey.

La nit de celebració pel Mundial deixa dos morts, dotze detinguts i més de huitanta ferits a Espanya

La victòria d’Espanya en la final del Mundial de futbol ha deixat un balanç tràgic: dos morts, més de huitanta ferits i almenys dotze detinguts en diferents punts del país, amb incidents destacats a Madrid, Barcelona i diverses localitats.

El dia que Ferran Torres va pensar a deixar el futbol: la lluita oculta darrere del Mundial

Ferran Torres ha explicat que fa pocs anys va arribar a plantejar-se deixar el futbol per la pressió i les crítiques, i que el treball amb un psicòleg ha sigut clau per a recuperar la il·lusió.

Dos detinguts per llançar adoquins a la Policia Local durant les celebracions del Mundial a València

Dos jóvens han sigut detinguts a València per llançar adoquins contra agents de la Policia Local durant les celebracions pel Mundial, en una nit que en general ha sigut tranquil·la a la ciutat.

Els hotels de la Comunitat Valenciana freguen el 87 % d’ocupació en l’inici de juliol

Els hotels de la Comunitat Valenciana associats a Hosbec han assolit un 86,8 % d’ocupació en la primera quinzena de juliol, per damunt de 2025. València lidera amb un 90,8 %, amb Gandia i la ciutat de València entre els destins amb millors resultats.

Les màximes freguen els 37 °C a Orihuela la vigília de l’ona de calor

Les temperatures han superat este dilluns els 35 graus en nombrosos municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,8 °C a Orihuela, en la jornada prèvia a l’ona de calor.

La espera per a operar pacients amb risc vital cau de 61 a 17 dies a la Comunitat

Sanitat ha reduït a 17 dies la demora mitjana per a operar pacients amb risc vital (prioritat 1), molt per davall del límit clínic de 30 dies, i ha retallat a la mitat el nombre d’afectats en esta categoria.

Detinguts 17 joves per assaltar dones majors i robar-los les joies a la Marina Baixa

La Guàrdia Civil ha detingut 17 persones, d’entre 17 i 31 anys, acusades de 18 robatoris amb violència i 3 furts a dones majors a Altea, l’Alfàs del Pi i altres municipis de la Marina Baixa. La banda presumptament les seguia fins al portal de casa per arrancar-los les joies, sovint amb lesions.