Torna el mercat ambulant de Burjassot este dimecres

Torna el mercat ambulant de Burjassot, en l'Horta Nord (València), este dimecres

Plaça de l’Ajuntament de Burjassot | Ajuntament de Burjassot

 

Després de les pertinents faenes d’adequació i seguint en tot moment les recomanacions i les normes marcades per l’autoritat competent, la plaça de l’Ajuntament de Burjassot, en l’Horta Nord (València), tornarà a acollir el mercat ambulant dels dimecres des d’esta mateixa setmana.

 

Un mercat que, tal com establix la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, a proposta de la Conselleria d’Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica i de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, durant l’estat d’alarma provocat per la COVID-19, comptarà amb llocs d’alimentació i amb aquells que oferixen productes de primera necessitat.

 

Des de la Regidoria de Mercats, dirigida per Rosa Coca, s’està treballant a contrarellotge per a que tot estiga disposat este dimecres, 6 de maig, per a la tornada dels citats llocs que sumen 12 comerços en total. D’esta manera, comptant també amb l’ajuda de la Brigada Municipal d’Obres, encarregada de disposar els punts de llum en la plaça, el dimecres el Mercat ambulant estarà en el seu horari habitual, a partir de les 09.00 del matí.

 

Una única entrada i eixida

Es crearà un recinte, delimitat per tanques que tindrà una única entrada i eixida, situada pròxima a la porta de l’Ajuntament. A demés, s’establiran les pertinents distàncies de seguretat tant entre llocs com entre el lloc i els seus clients, i gels desinfectants en l’accés i eixida del mercat i els deguts contenidors o papereres.

 

Per a l’alcalde de Burjassot, Rafa García, «la posada en marxa del mercat ambulant este dimecres és un pas més per a continuar donant el millor servici als ciutadans i ciutadanes de Burjassot, i la possibilitat de continuar reprenent l’activitat comercial per part dels comerciants. De la mateixa forma, els llocs que muntaran este dimecres han col·laborat d’una manera molt activa per a fer possible la seua tornada al treball i, des de l’Ajuntament, hem fet el possible per a que puguen exercir la seua activitat. Agraïm enormement la seua labor».

 

Des del consistori expliquen que és molt important que totes aquelles persones que vagen a fer les seues compres en el mercat ambulant mantinguen les distàncies de seguretat dins del recinte i estiguen en el mateix el temps indispensable per a fer les seues compres.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.