Troben un colombià, acusat per assassinat el 2017, en Alacant

La Policia Nacional ha localitzat el fugitiu en Alacant

Cotxe de Policia Nacional | Europa Press

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un fugitiu internacional, de 24 anys, buscat presumptament per ordenar l’assassinat d’un ciutadà francés en Cali, Colòmbia, el 2017.

 

La investigació va començar quan els agents adscrits a la Brigada Judicial de la Comissaria d’Elx van rebre un comunicat de la Interpol, sobre la possible entrada en territori europeu d’un fugitiu de la justícia colombiana, segons ha informat la Policia en un comunicat.

 

El pròfug de la justícia colombiana està acusat de ser el responsable intel·lectual de l’homicidi ordenat a un ciutadà francés en la ciutat de Cali el 2017. La víctima va ser abordada per un individu desconegut que li va agredir amb una arma de foc i va fugir en una motocicleta. Va morir en el lloc dels fets, a causa de la gravetat de les ferides.

 

Buscat des del 2018

L’ara detingut va ser posat en ordre de busca, a finals de l’any 2018, per la justícia colombiana a causa de la seua presumpta implicació en l’assassinat del ciutadà francés.

 

Els agents de la Policia Nacional espanyola encarregats de la busca van realitzar una sèrie d’indagacions per a poder localitzar al pròfug en Espanya, concretament, en la província d’Alacant.

 

Els investigadors van conseguir trobar al fugitiu en la ciutat d’Alacant gràcies a les proves recaptades, per la qual cosa van procedir a la detenció del reclamat, ja que constava en vigor una OIDE (Ordre Internacional de Detenció i Extradició). El detingut, de 24 anys, va ser posat a disposició del jutjat Central d’Instrucció de Madrid.

Últimes notícies

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.