Troben un colombià, acusat per assassinat el 2017, en Alacant

La Policia Nacional ha localitzat el fugitiu en Alacant

Cotxe de Policia Nacional | Europa Press

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un fugitiu internacional, de 24 anys, buscat presumptament per ordenar l’assassinat d’un ciutadà francés en Cali, Colòmbia, el 2017.

 

La investigació va començar quan els agents adscrits a la Brigada Judicial de la Comissaria d’Elx van rebre un comunicat de la Interpol, sobre la possible entrada en territori europeu d’un fugitiu de la justícia colombiana, segons ha informat la Policia en un comunicat.

 

El pròfug de la justícia colombiana està acusat de ser el responsable intel·lectual de l’homicidi ordenat a un ciutadà francés en la ciutat de Cali el 2017. La víctima va ser abordada per un individu desconegut que li va agredir amb una arma de foc i va fugir en una motocicleta. Va morir en el lloc dels fets, a causa de la gravetat de les ferides.

 

Buscat des del 2018

L’ara detingut va ser posat en ordre de busca, a finals de l’any 2018, per la justícia colombiana a causa de la seua presumpta implicació en l’assassinat del ciutadà francés.

 

Els agents de la Policia Nacional espanyola encarregats de la busca van realitzar una sèrie d’indagacions per a poder localitzar al pròfug en Espanya, concretament, en la província d’Alacant.

 

Els investigadors van conseguir trobar al fugitiu en la ciutat d’Alacant gràcies a les proves recaptades, per la qual cosa van procedir a la detenció del reclamat, ja que constava en vigor una OIDE (Ordre Internacional de Detenció i Extradició). El detingut, de 24 anys, va ser posat a disposició del jutjat Central d’Instrucció de Madrid.

Últimes notícies

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU