Troben un colombià, acusat per assassinat el 2017, en Alacant

La Policia Nacional ha localitzat el fugitiu en Alacant

Cotxe de Policia Nacional | Europa Press

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un fugitiu internacional, de 24 anys, buscat presumptament per ordenar l’assassinat d’un ciutadà francés en Cali, Colòmbia, el 2017.

 

La investigació va començar quan els agents adscrits a la Brigada Judicial de la Comissaria d’Elx van rebre un comunicat de la Interpol, sobre la possible entrada en territori europeu d’un fugitiu de la justícia colombiana, segons ha informat la Policia en un comunicat.

 

El pròfug de la justícia colombiana està acusat de ser el responsable intel·lectual de l’homicidi ordenat a un ciutadà francés en la ciutat de Cali el 2017. La víctima va ser abordada per un individu desconegut que li va agredir amb una arma de foc i va fugir en una motocicleta. Va morir en el lloc dels fets, a causa de la gravetat de les ferides.

 

Buscat des del 2018

L’ara detingut va ser posat en ordre de busca, a finals de l’any 2018, per la justícia colombiana a causa de la seua presumpta implicació en l’assassinat del ciutadà francés.

 

Els agents de la Policia Nacional espanyola encarregats de la busca van realitzar una sèrie d’indagacions per a poder localitzar al pròfug en Espanya, concretament, en la província d’Alacant.

 

Els investigadors van conseguir trobar al fugitiu en la ciutat d’Alacant gràcies a les proves recaptades, per la qual cosa van procedir a la detenció del reclamat, ja que constava en vigor una OIDE (Ordre Internacional de Detenció i Extradició). El detingut, de 24 anys, va ser posat a disposició del jutjat Central d’Instrucció de Madrid.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.