Una urbanització de la platja del Puig tanca les zones comunes en detectar-se dos casos de coronavirus

 

La urbanització de Medicalia de la platja del Puig de Santa Maria, en la comarca de l’Horta Nord, ha tancat les seues zones comunes, inclosa la piscina, durant tres dies, després de confirmar-se dos casos de coronavirus entre els residents.

 

L’Ajuntament de la localitat ha volgut enviar un missatge de «tranquil·litat» als veïns, donat que es tracta de dos persones que estiuegen en la localitat i que estan fent el corresponent confinament domiciliari en sa casa d’origen, pel que no quedaran registrats com a casos positius en el municipi.

 

A pesar d’això, este mateix dimarts, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha actualitzat les dades de la pandèmia del coronavirus per municipis, en les que es poden vore tres nous casos registrats en esta localitat de l’Horta.

 

D’altra banda, segons arreplega ‘El Meridiano’, la urbanització també ha volgut tranquil·litzar als veïns, ja que estes dos persones van accedir a la piscina per última volta el 5 d’agost «i durant tot este temps s’han complit les normes de neteja i desinfecció de manera continuada i permanent».

 

De totes maneres, la urbanització a decidit tancar durant tres dies — ahir, hui i demà— les instal·lacions comunes, per a una desinfecció completa. A demés, la urbanització ha establit un dispositiu este estiu per a poder controlar els banyistes de cada dia i poder rastrejar possibles casos en cas de detectar-se algun positiu en Covid-19.

Anuncios

Últimes notícies

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.