12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Una urbanització de la platja del Puig tanca les zones comunes en detectar-se dos casos de coronavirus

 

La urbanització de Medicalia de la platja del Puig de Santa Maria, en la comarca de l’Horta Nord, ha tancat les seues zones comunes, inclosa la piscina, durant tres dies, després de confirmar-se dos casos de coronavirus entre els residents.

 

L’Ajuntament de la localitat ha volgut enviar un missatge de «tranquil·litat» als veïns, donat que es tracta de dos persones que estiuegen en la localitat i que estan fent el corresponent confinament domiciliari en sa casa d’origen, pel que no quedaran registrats com a casos positius en el municipi.

 

A pesar d’això, este mateix dimarts, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha actualitzat les dades de la pandèmia del coronavirus per municipis, en les que es poden vore tres nous casos registrats en esta localitat de l’Horta.

 

D’altra banda, segons arreplega ‘El Meridiano’, la urbanització també ha volgut tranquil·litzar als veïns, ja que estes dos persones van accedir a la piscina per última volta el 5 d’agost «i durant tot este temps s’han complit les normes de neteja i desinfecció de manera continuada i permanent».

 

De totes maneres, la urbanització a decidit tancar durant tres dies — ahir, hui i demà— les instal·lacions comunes, per a una desinfecció completa. A demés, la urbanització ha establit un dispositiu este estiu per a poder controlar els banyistes de cada dia i poder rastrejar possibles casos en cas de detectar-se algun positiu en Covid-19.

Últimes notícies

Pérez Llorca no donarà suport al finançament autonòmic sense condonació de deute ni fons d’anivellament

Pérez Llorca ha rebutjat donar suport al pla de finançament autonòmic del Govern en considerar que no és bo per a la Comunitat Valenciana. Critica que no incloga un fons d'anivellament transitori ni la condonació d'un deute de 40.000 milions per infrafinançament.

Pérez Llorca defén centrar-se en l’oferta de vivenda i no a regular la demanda

Pérez Llorca ha plantejat que la solució a la crisi de vivenda passa per augmentar l'oferta i ha advertit que sense un pla específic serà difícil avançar. També ha qüestionat la bonificació fiscal anunciada per Sánchez.

L’aeroport d’Alacant tanca un any rècord i frega els 20 milions de passatgers en 2025

La terminal ha registrat 19.950.394 passatgers en 2025 (+8,5%) i 126.081 operacions (+8,4%). El 88% del trànsit ha sigut internacional, amb el Regne Unit al capdavant.

Pérez Llorca no donarà suport al nou model de finançament per excloure el deute i el fons d’anivellament

Pérez Llorca ha anunciat que no recolzarà la proposta de finançament autonòmic del Govern per no contemplar la condonació de 40.000 milions ni un fons d'anivellament transitori. Advertix que el pla dividix, no té l'aire d'aprovar-se i prolonga la falta de mesures pal·liatives.

La revisió del Patricova ampliarà les restriccions a la construcció en zones inundables

La Generalitat revisarà el Patricova per a endurir el control urbanístic en àrees amb el risc d'inundació. El procés es farà en dos fases i actualitzarà els mapes de risc.

El València no gana al Getafe en el Coliseum des de 2018

El València visita este diumenge al Getafe amb una ratxa sense victòries en el Coliseum des de 2018: quatre derrotes i dos empats, amb un 1-1 com a últim antecedent. El balanç allí afavorix al conjunt local.

L’Aeroport de València tanca 2025 amb rècord de 11,8 milions de passatgers

L'Aeroport de València ha tancat 2025 amb 11,8 milions de passatgers, un 9,6% més, i 93.110 vols. El mercat internacional va suposar tres de cada quatre viatgers.

El Vila-real va guanyar quatre i va empatar una en els seus sis ultimes visites al Betis

El Vila-real visita el Villamarín en la jornada 20 amb una ratxa recent molt favorable: quatre victòries i un empat en sis eixides. La ultima derrota va ser en 2022-23.