Una urbanització de la platja del Puig tanca les zones comunes en detectar-se dos casos de coronavirus

 

La urbanització de Medicalia de la platja del Puig de Santa Maria, en la comarca de l’Horta Nord, ha tancat les seues zones comunes, inclosa la piscina, durant tres dies, després de confirmar-se dos casos de coronavirus entre els residents.

 

L’Ajuntament de la localitat ha volgut enviar un missatge de «tranquil·litat» als veïns, donat que es tracta de dos persones que estiuegen en la localitat i que estan fent el corresponent confinament domiciliari en sa casa d’origen, pel que no quedaran registrats com a casos positius en el municipi.

 

A pesar d’això, este mateix dimarts, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha actualitzat les dades de la pandèmia del coronavirus per municipis, en les que es poden vore tres nous casos registrats en esta localitat de l’Horta.

 

D’altra banda, segons arreplega ‘El Meridiano’, la urbanització també ha volgut tranquil·litzar als veïns, ja que estes dos persones van accedir a la piscina per última volta el 5 d’agost «i durant tot este temps s’han complit les normes de neteja i desinfecció de manera continuada i permanent».

 

De totes maneres, la urbanització a decidit tancar durant tres dies — ahir, hui i demà— les instal·lacions comunes, per a una desinfecció completa. A demés, la urbanització ha establit un dispositiu este estiu per a poder controlar els banyistes de cada dia i poder rastrejar possibles casos en cas de detectar-se algun positiu en Covid-19.

Últimes notícies

Com preparar-se per a l’eclipsi d’agost: així és el pla especial de Protecció Civil

Protecció Civil ha aprovat un pla específic per a coordinar administracions i previndre riscos durant els tres grans eclipsis previstos entre 2026 i 2028, que atrauran milers de visitants a Espanya.

Els centres d’excel·lència rebran 78 milions per a reforçar la investigació espanyola

El Ministeri de Ciència ha concedit 78 milions i 142 contractes predoctorals addicionals a 10 centres i 6 unitats d’excel·lència per a reforçar la seua projecció internacional.

Alerten per un caimà menut a la vora del riu Vinalopó a Sax i activen un dispositiu de busca

La Policia Local de Sax ha alertat de l’avistament d’un caimà de menut tamany a la ladera del riu Vinalopó i ha activat el protocol per a localitzar-lo i capturar-lo, amb recomanacions clares a la ciutadania.

Detingut a València un home buscat per un homicidi a Bòsnia-Herzegovina

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 31 anys reclamat per Interpol per un homicidi comés a Sarajevo en 2020.

Morant veu molt greus els missatges entre Catalá i Mazón durant la DANA de València

Diana Morant considera molt greus els missatges de WhatsApp entre Carlos Mazón i María José Catalá el dia de la DANA, i acusa els responsables polítics de saber que hi hauria morts i de no actuar bé.

Les víctimes mortals per la DANA de València pugen a 231 en comptar un home mort per infart

La DANA de València del 29 d’octubre de 2024 suma una víctima mortal més i ja en són 231, després que el jutjat d’Instrucció número 3 de Catarroja incorpore el cas d’un home mort per un infart a Benetússer.

Retingut a Castelló un vaixell pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han immobilitzat al port del Grau de Castelló un vaixell pesquer italià presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció el 2025. Per alliberar-lo s’ha hagut de dipositar una fiança de 65.001 euros.

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta reobri adaptada a fortes pluges

La passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert amb una estructura nova, dissenyada per resistir episodis extrems de pluja i finançada amb 2,55 milions d’euros.