Una urbanització de la platja del Puig tanca les zones comunes en detectar-se dos casos de coronavirus

 

La urbanització de Medicalia de la platja del Puig de Santa Maria, en la comarca de l’Horta Nord, ha tancat les seues zones comunes, inclosa la piscina, durant tres dies, després de confirmar-se dos casos de coronavirus entre els residents.

 

L’Ajuntament de la localitat ha volgut enviar un missatge de «tranquil·litat» als veïns, donat que es tracta de dos persones que estiuegen en la localitat i que estan fent el corresponent confinament domiciliari en sa casa d’origen, pel que no quedaran registrats com a casos positius en el municipi.

 

A pesar d’això, este mateix dimarts, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha actualitzat les dades de la pandèmia del coronavirus per municipis, en les que es poden vore tres nous casos registrats en esta localitat de l’Horta.

 

D’altra banda, segons arreplega ‘El Meridiano’, la urbanització també ha volgut tranquil·litzar als veïns, ja que estes dos persones van accedir a la piscina per última volta el 5 d’agost «i durant tot este temps s’han complit les normes de neteja i desinfecció de manera continuada i permanent».

 

De totes maneres, la urbanització a decidit tancar durant tres dies — ahir, hui i demà— les instal·lacions comunes, per a una desinfecció completa. A demés, la urbanització ha establit un dispositiu este estiu per a poder controlar els banyistes de cada dia i poder rastrejar possibles casos en cas de detectar-se algun positiu en Covid-19.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA crida a declarar com a testimoni Martínez Mus

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha acordat citar com a testimoni, encara sense data, el vicepresident tercer del Govern valencià i conseller Vicente Martínez Mus, arran dels missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Consell durant l’episodi de pluges.

València prepara l’arribada de més de 200 obres de Sorolla amb un contracte de transport de 404.000 euros

El Consorci de Museus ha tret a licitació el trasllat de més de 200 obres de Joaquín Sorolla des de la Hispanic Society de Nova York a València, amb un pressupost de 404.236,80 euros i previsió d’inaugurar la col·lecció en gener de 2027 al Museu de la Ciutat.

El jugador de l’Elx Josan Ferrández llegirà el pregó de les Festes d’Elx 2026

L’Ajuntament d’Elx ha triat el futbolista crevillentí de l’Elx CF José Antonio Ferrández ‘Josan’ com a pregoner de les Festes d’Elx 2026, en reconeixement a la seua trajectòria i vincle amb el club i la ciutat.

Les zones cremades pels últims incendis seran declarades àrees greument afectades

El Govern central ha anunciat que aprovarà un reial decret llei per declarar zones greument afectades per emergències de protecció civil les àrees cremades pels últims incendis, inclosa La Vall d'Uixó. Després de l’aprovació, s’activarà la coordinació amb institucions i ajuntaments per avaluar danys i impulsar la recuperació.

Un jutge revoca el tercer grau a dos presos d’ETA, un d’ells pel doble crim de Santa Pola

L’Audiència Nacional ha deixat sense efecte el tercer grau penitenciari concedit pel Govern basc a Juan Antonio Olarra Guridi i a Óscar Celarain, condemnat per l’atemptat de la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola, en considerar prematura la seua semillibertat.

Compromís exigix la compareixença de Juanfran Pérez Llorca pel gran incendi de la Vall d’Uixó

Compromís ha sol·licitat un ple extraordinari a Les Corts perquè el president Juanfran Pérez Llorca i el conseller d'Emergències expliquen la gestió de l'incendi de la Vall d'Uixó, que ha cremat ja 7.000 hectàrees. La coalició reclama redirigir el milió d'euros per a la Fundación Toro de Lidia a emergències i reclama 'menys toreros i més bombers'.

Morata continuarà al capdavant de les Cambres de Comerç de la Comunitat fins a 2030

El Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana ha constituït el nou ple per al període 2026-2030 i ha reelegit José Vicente Morata com a president, amb un nou comité executiu format pels principals responsables de les cambres territorials.

El PSPV reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El diputat socialista José Díaz ha demanat deixar a un costat les crítiques polítiques i centrar tots els esforços en l’emergència per l’incendi de la Vall d’Uixó, que afecta la província de Castelló.