12.2 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Una urbanització de la platja del Puig tanca les zones comunes en detectar-se dos casos de coronavirus

 

La urbanització de Medicalia de la platja del Puig de Santa Maria, en la comarca de l’Horta Nord, ha tancat les seues zones comunes, inclosa la piscina, durant tres dies, després de confirmar-se dos casos de coronavirus entre els residents.

 

L’Ajuntament de la localitat ha volgut enviar un missatge de «tranquil·litat» als veïns, donat que es tracta de dos persones que estiuegen en la localitat i que estan fent el corresponent confinament domiciliari en sa casa d’origen, pel que no quedaran registrats com a casos positius en el municipi.

 

A pesar d’això, este mateix dimarts, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha actualitzat les dades de la pandèmia del coronavirus per municipis, en les que es poden vore tres nous casos registrats en esta localitat de l’Horta.

 

D’altra banda, segons arreplega ‘El Meridiano’, la urbanització també ha volgut tranquil·litzar als veïns, ja que estes dos persones van accedir a la piscina per última volta el 5 d’agost «i durant tot este temps s’han complit les normes de neteja i desinfecció de manera continuada i permanent».

 

De totes maneres, la urbanització a decidit tancar durant tres dies — ahir, hui i demà— les instal·lacions comunes, per a una desinfecció completa. A demés, la urbanització ha establit un dispositiu este estiu per a poder controlar els banyistes de cada dia i poder rastrejar possibles casos en cas de detectar-se algun positiu en Covid-19.

Últimes notícies

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.