València deixa a Sanitat els centres d’activitats per a majors per a la vacunació contra el Covid-19

 

L’Ajuntament de València ha posat a la disposició de Sanitat els centres municipals d’activitats per a persones majors i habilitar els espais situats en diferents punts de la ciutat com a centres de vacunació contra el Covid-19. L’objectiu és «diversificar i descongestionar els centres de salut i hospitals, perquè la vacunació siga d’una manera més àgil, seguint els protocols de seguretat de distanciament i aforament».

 

Ho ha anunciat la regidora d’Envelliment Actiu, Pilar Bernabé, que ha avançat que este dimecres començarà la campanya de vacunació en els centres de dia municipals destinada a les 520 persones usuàries i a les 166 treballadores. Els primers centres a iniciar la vacunació demà són els de Tres Forques i Centelles. «Hem estat treballant amb Sanitat per a establir els protocols per què al voltant de 700 persones vinculades a centres siguen vacunades», ha afirmat l’edil.

 

Pel que respecta a la cessió dels centres d’activitats, Bernabé ha recordat que ara estan tancats i ha assegurat que són «espais amplis i controlats pels servicis municipals, pel que reunixen les condicions perquè puguen ser usats com a espais segurs en la campanya de vacunació del Covid-19 per a la població en general».

 

En concret, en esta primera fase, l’Ajuntament de València ja ha cedit quatre centres d’activitats per a majors (CMAPM) per a la campanya de vacunació. Es tracta dels de Sant Pau, Vivers, Marxalenes i Salvador Allèn. En eixos centres, segons ha explicat «ja s’estan fent les adequacions necessàries per a la futura posada en marxa de la vacunació».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.