14.5 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

València tindrà 5 canals per a fer activitats aquàtiques en les platges

 

La ciutat de València comptarà des d’esta mateixa setmana amb cinc canals nàutics per a fer activitats aquàtiques en les platges del Perellonet, la Malva-rosa, el Cabanyal i Pinedo segons ha informat la regidora d’Esports, Pilar Bernabé, este dilluns.

 

Cinc canals que permetran fer diferents deports aquàtics i que estaran oberts fins al pròxim 15 de setembre, excepte l’abalisament de la platja de Pinedo que es mantindrà fins al 15 d’octubre, sent el canal que més prolonga el seu període operatiu.

 

Pilar Bernabé ha destacat que «deports tan sol·licitats i amb tanta afició en la ciutat de València, com és el cas del kite surf, es podran fer en la platja del Perellonet». En concret, serà en la part nord de la platja. De la mateixa manera, el canal nàutic, que l’any passat se situava en esta zona, passarà a localitzar-se en la zona situada en el sud de la Gola del Perellonet.

 

Canals amb més de 80 metres d’amplitud

«Un any més, la platja urbana del Cabanyal també oferirà la possibilitat de practicar deports nàutics al costat de l’Espigó de la Marina de València», ha destacat la regidora, que ha afegit que «estarà a la disposició de les persones usuàries fins al 15 de setembre».

 

També ha explicat que la platja del Perellonet i la platja de la Malva-rosa també comptaran amb canals per a les activitats nàutiques. Un se situarà en la platja de la Malva-rosa, situada enfront del Pavelló Municipal Malva-rosa, i un altre en la platja del Perellonet, situada en el sud de la Gola.

 

A demés, estarà el canal de la platja de Pinedo que estarà obert fins al 15 d’octubre i compta amb una amplitud de 80 m i se situa a una distància de 400 m de l’espigó. La Fundació Esportiva Municipal ha sol·licitat l’autorització per al muntatge d’estos cinc canals nàutics, segons el que es disposa en l’autorització de la Demarcació de Costas a València de 16 de maig de 2019, per a la pràctica d’activitats nàutiques d’este estiu 2020.

Últimes notícies

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.

Micó exigix a Mazón explicar què va passar amb la DANA i entregar la seua acta

Àgueda Micó ha exigit a Carlos Mazón que deixe la seua acta i acudisca al jutjat per a aclarir el seu paper durant la DANA. Basa la seua petició en la cronologia del pàrquing i l'hora de l'avís d'emergències.

Mor una agent mediambiental en caure més de 40 metres en una cala de Moraira

Una agent mediambiental ha mort en precipitar-se des de 40-50 metres en la cala del Pessebret, a Teulada-Moraira, durant treballs en altura. El vent va impedir l'accés en helicòpter i el rescat es va realitzar a peu.

El Govern es dona fins a març de 2026 per a presentar el nou finançament autonòmic

Hisenda amplia el termini i situa la proposta de nou model en el primer trimestre de 2026. Montero defén una reforma integral i el PP l'acusa al Senat.