‘Vivir así es morir de amor’, el espectáculo en torno a Camilo Sesto

‘Vivir así es morir de amor’, el gran espectacle sobre Camilo Sesto, amb una producció sense precedents amb artistes de primer nivell arrancarà el seu tour nacional el desembre vinent recorrent les principals ciutats, teatres i auditoris d’Espanya.

L’alcalde d’Alcoi, Antonio Francés, ha afirmat que “estem molt contents de poder participar en este projecte que, sens dubte, ajudarà, amb el nom de Camilo Sesto, a difondre i promocionar encara més la nostra ciutat per tot el territori nacional.

Anuncios

A més, estem molt il·lusionats amb el qual serà el futur museu, on estarà tot el llegat del nostre artista més internacional”.

Per part seua, el productor de l’espectacle i director de Moon World, Juan Fran Senabre, se sent entusiasmat amb el projecte i apunta que “és una de les produccions musicals més importants i emocionants de la meua vida”.

‘Vivir así es morir de amor’, oferirà un ampli recorregut pels temes més grans i emblemàtics de la meteòrica carrera de Camilo Sesto, icona internacional de la música reconegut mundialment. Concebut i creat des del més absolut respecte i admiració cap a l’artista, l’espectacle arrancarà un extens tour al desembre, coincidint amb el segon aniversari de la seua pèrdua, que recorrerà les principals ciutats, teatres i auditoris d’Espanya.

‘Vivir así es morir de amor’, comptarà amb una mega producció per a delit i gaudi del públic i de tots els seus seguidors. Una espectacular posada en escena de llums i so, escenari a 5 altures amb multi pantalles i una extraordinària escenografia amb més de 20 artistes. Han confirmat la seua participació en l’espectacle, artistes de primer nivell com a Pi Rovereto, bateria i director musical de Camilo Sesto, qui a més ha col·laborat amb artistes com Shakira, Gloria Estefan i Raphael.

També participarà el cantant argentí Diego Valdez, amb uns registres vocals magistrals quasi inhumans, els quals li han portat a col·laborar amb Tarja Turunen en el Fantasma de l’Òpera. Igualment participaran els artistes Pablo Perea, cantant i líder del Parany, una de les veus més polifacètiques i prestigioses del nostre país i la cantant i compositora italiana Valentina Sco, amb una sensibilitat escènica extraordinària i una veu tan càlida i profunda com a irresistible.

L’espectacle ‘Vivir así es morir de amor’,  ja té les seues primeres ciutats confirmades mancant confirmar moltes altres. Madrid, Sevilla, Granada, Salamanca, Valladolid, Las Palmas de Gran Canaria, Barcelona, Saragossa, Sant Sebastià, Logronyo, Palma i València són algunes d’elles.

Anuncios

Últimes notícies

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.