‘Vivir así es morir de amor’, el espectáculo en torno a Camilo Sesto

‘Vivir así es morir de amor’, el gran espectacle sobre Camilo Sesto, amb una producció sense precedents amb artistes de primer nivell arrancarà el seu tour nacional el desembre vinent recorrent les principals ciutats, teatres i auditoris d’Espanya.

L’alcalde d’Alcoi, Antonio Francés, ha afirmat que “estem molt contents de poder participar en este projecte que, sens dubte, ajudarà, amb el nom de Camilo Sesto, a difondre i promocionar encara més la nostra ciutat per tot el territori nacional.

A més, estem molt il·lusionats amb el qual serà el futur museu, on estarà tot el llegat del nostre artista més internacional”.

Per part seua, el productor de l’espectacle i director de Moon World, Juan Fran Senabre, se sent entusiasmat amb el projecte i apunta que “és una de les produccions musicals més importants i emocionants de la meua vida”.

‘Vivir así es morir de amor’, oferirà un ampli recorregut pels temes més grans i emblemàtics de la meteòrica carrera de Camilo Sesto, icona internacional de la música reconegut mundialment. Concebut i creat des del més absolut respecte i admiració cap a l’artista, l’espectacle arrancarà un extens tour al desembre, coincidint amb el segon aniversari de la seua pèrdua, que recorrerà les principals ciutats, teatres i auditoris d’Espanya.

‘Vivir así es morir de amor’, comptarà amb una mega producció per a delit i gaudi del públic i de tots els seus seguidors. Una espectacular posada en escena de llums i so, escenari a 5 altures amb multi pantalles i una extraordinària escenografia amb més de 20 artistes. Han confirmat la seua participació en l’espectacle, artistes de primer nivell com a Pi Rovereto, bateria i director musical de Camilo Sesto, qui a més ha col·laborat amb artistes com Shakira, Gloria Estefan i Raphael.

També participarà el cantant argentí Diego Valdez, amb uns registres vocals magistrals quasi inhumans, els quals li han portat a col·laborar amb Tarja Turunen en el Fantasma de l’Òpera. Igualment participaran els artistes Pablo Perea, cantant i líder del Parany, una de les veus més polifacètiques i prestigioses del nostre país i la cantant i compositora italiana Valentina Sco, amb una sensibilitat escènica extraordinària i una veu tan càlida i profunda com a irresistible.

L’espectacle ‘Vivir así es morir de amor’,  ja té les seues primeres ciutats confirmades mancant confirmar moltes altres. Madrid, Sevilla, Granada, Salamanca, Valladolid, Las Palmas de Gran Canaria, Barcelona, Saragossa, Sant Sebastià, Logronyo, Palma i València són algunes d’elles.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.