12.8 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

‘Vivir así es morir de amor’, el espectáculo en torno a Camilo Sesto

‘Vivir así es morir de amor’, el gran espectacle sobre Camilo Sesto, amb una producció sense precedents amb artistes de primer nivell arrancarà el seu tour nacional el desembre vinent recorrent les principals ciutats, teatres i auditoris d’Espanya.

L’alcalde d’Alcoi, Antonio Francés, ha afirmat que “estem molt contents de poder participar en este projecte que, sens dubte, ajudarà, amb el nom de Camilo Sesto, a difondre i promocionar encara més la nostra ciutat per tot el territori nacional.

A més, estem molt il·lusionats amb el qual serà el futur museu, on estarà tot el llegat del nostre artista més internacional”.

Per part seua, el productor de l’espectacle i director de Moon World, Juan Fran Senabre, se sent entusiasmat amb el projecte i apunta que “és una de les produccions musicals més importants i emocionants de la meua vida”.

‘Vivir así es morir de amor’, oferirà un ampli recorregut pels temes més grans i emblemàtics de la meteòrica carrera de Camilo Sesto, icona internacional de la música reconegut mundialment. Concebut i creat des del més absolut respecte i admiració cap a l’artista, l’espectacle arrancarà un extens tour al desembre, coincidint amb el segon aniversari de la seua pèrdua, que recorrerà les principals ciutats, teatres i auditoris d’Espanya.

‘Vivir así es morir de amor’, comptarà amb una mega producció per a delit i gaudi del públic i de tots els seus seguidors. Una espectacular posada en escena de llums i so, escenari a 5 altures amb multi pantalles i una extraordinària escenografia amb més de 20 artistes. Han confirmat la seua participació en l’espectacle, artistes de primer nivell com a Pi Rovereto, bateria i director musical de Camilo Sesto, qui a més ha col·laborat amb artistes com Shakira, Gloria Estefan i Raphael.

També participarà el cantant argentí Diego Valdez, amb uns registres vocals magistrals quasi inhumans, els quals li han portat a col·laborar amb Tarja Turunen en el Fantasma de l’Òpera. Igualment participaran els artistes Pablo Perea, cantant i líder del Parany, una de les veus més polifacètiques i prestigioses del nostre país i la cantant i compositora italiana Valentina Sco, amb una sensibilitat escènica extraordinària i una veu tan càlida i profunda com a irresistible.

L’espectacle ‘Vivir así es morir de amor’,  ja té les seues primeres ciutats confirmades mancant confirmar moltes altres. Madrid, Sevilla, Granada, Salamanca, Valladolid, Las Palmas de Gran Canaria, Barcelona, Saragossa, Sant Sebastià, Logronyo, Palma i València són algunes d’elles.

Últimes notícies

Intervingudes 48 tones de gasos fluorats a una xarxa que els comerciava il·legalment

Policia i Vigilància Duanera han desarticulat una xarxa que comercialitzava il·legalment gasos fluorats en tres províncies, amb 5 detinguts i 48.000 quilos intervinguts. L'operació Summer ha realitzat 11 inspeccions en 9 empreses i ha confiscat 4.700 envasos valorats en tres milions d'euros.

L’excap de gabinet de Pradas afirma que la exconsellera no va retardar l’És-Alert durant la DANA

L'excap de gabinet de Salomé Pradas ha declarat que la exconsellera no va retardar l'És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Situa el debat des de les 19.00 i l'enviament a les 20.11, després de deliberacions en el Cecopi

La Guàrdia Civil desbloqueja més de 6 milions després d’una estafa digital a una empresa amb seu a València

La Guàrdia Civil ha desbloquejat més de sis milions d'euros retinguts després d'una estafa de màrqueting digital que va generar càrrecs pròxims a huit milions en una empresa amb seu a València. La investigació seguix oberta després d'acreditar l'ús fraudulent de permisos i reforçar la seguretat dels servidors.

Tres detinguts pel robatori de 278 quilos de coure en la línia elèctrica entre Xàtiva i Canals

La Guàrdia Civil ha detingut a tres persones i investiga a altres dos per vendre en chatarrerías 278 quilos de coure robats de l'estesa entre Xàtiva i Canals. El perjuí per reparacions i corts ha ascendit a 1,8 milions d'euros.

Convoquen a València una manifestació el 27 de desembre amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats, al costat d'associacions de víctimes de la dana i comités de reconstrucció, han convocat una marxa a València el 27 de desembre. Exigixen que Mazón renuncie a l'acta i declare davant la jutgessa.

85-82: el Maccabi desactiva a un València sense punteria en el seu retorn a Israel

El Maccabi Tel Aviv es va imposar 85-82 després d'ofegar al València amb el seu defensa de canvis i el desencert exterior. Els taronja van fallar tres triples per a forçar la pròrroga.

La Comunitat Valenciana acomiada la tardor amb un cap de setmana fred, plujós i amb neu en cotes altes

El cap de setmana marca l'arribada de l'hivern amb cels nuvolosos, pluges localment fortes el dissabte en la costa i neu el diumenge a 1.200-1.600 m. Vent de component oest i ambient fred, amb gelades febles a l'interior nord.

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.