‘Vivir así es morir de amor’, el espectáculo en torno a Camilo Sesto

‘Vivir así es morir de amor’, el gran espectacle sobre Camilo Sesto, amb una producció sense precedents amb artistes de primer nivell arrancarà el seu tour nacional el desembre vinent recorrent les principals ciutats, teatres i auditoris d’Espanya.

L’alcalde d’Alcoi, Antonio Francés, ha afirmat que “estem molt contents de poder participar en este projecte que, sens dubte, ajudarà, amb el nom de Camilo Sesto, a difondre i promocionar encara més la nostra ciutat per tot el territori nacional.

A més, estem molt il·lusionats amb el qual serà el futur museu, on estarà tot el llegat del nostre artista més internacional”.

Per part seua, el productor de l’espectacle i director de Moon World, Juan Fran Senabre, se sent entusiasmat amb el projecte i apunta que “és una de les produccions musicals més importants i emocionants de la meua vida”.

‘Vivir así es morir de amor’, oferirà un ampli recorregut pels temes més grans i emblemàtics de la meteòrica carrera de Camilo Sesto, icona internacional de la música reconegut mundialment. Concebut i creat des del més absolut respecte i admiració cap a l’artista, l’espectacle arrancarà un extens tour al desembre, coincidint amb el segon aniversari de la seua pèrdua, que recorrerà les principals ciutats, teatres i auditoris d’Espanya.

‘Vivir así es morir de amor’, comptarà amb una mega producció per a delit i gaudi del públic i de tots els seus seguidors. Una espectacular posada en escena de llums i so, escenari a 5 altures amb multi pantalles i una extraordinària escenografia amb més de 20 artistes. Han confirmat la seua participació en l’espectacle, artistes de primer nivell com a Pi Rovereto, bateria i director musical de Camilo Sesto, qui a més ha col·laborat amb artistes com Shakira, Gloria Estefan i Raphael.

També participarà el cantant argentí Diego Valdez, amb uns registres vocals magistrals quasi inhumans, els quals li han portat a col·laborar amb Tarja Turunen en el Fantasma de l’Òpera. Igualment participaran els artistes Pablo Perea, cantant i líder del Parany, una de les veus més polifacètiques i prestigioses del nostre país i la cantant i compositora italiana Valentina Sco, amb una sensibilitat escènica extraordinària i una veu tan càlida i profunda com a irresistible.

L’espectacle ‘Vivir así es morir de amor’,  ja té les seues primeres ciutats confirmades mancant confirmar moltes altres. Madrid, Sevilla, Granada, Salamanca, Valladolid, Las Palmas de Gran Canaria, Barcelona, Saragossa, Sant Sebastià, Logronyo, Palma i València són algunes d’elles.

Últimes notícies

Quatre ferits, dos menors, en l’incendi d’una vivenda a Aldaia

Quatre persones han resultat ferides en l’incendi d’un dúplex a Aldaia, entre elles un bebé d’11 mesos i una xiqueta de 3 anys, atesos per inhalació de fum i cremades.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 28,6 graus

La passada matinada s’han registrat nits tòrrides en molts municipis de la Comunitat Valenciana, sobretot d’Alacant, amb una mínima de 28,6 graus a Benidorm, mentre que a València i Castelló les mínimes han sigut tropicals, entre 20 i 25 graus.

Enganya diversos clients amb plaques solars i els estafa més de 7.500 euros

Un comercial duna empresa dinstal·lacions fotovoltaiques ha sigut detingut per estafar més de 7.500 euros a diversos clients, després de cobrar avançaments i derivar els pagaments al seu compte bancari sense fer els treballs.

Sis treballadors, detinguts per furtar paquets tecnològics i revendre’ls en una botiga de València

La Guàrdia Civil ha detingut sis treballadors d’una empresa logística i d’un comerç de València per un presumpte furt continuat de paqueteria amb mòbils i tauletes de gamma alta que, suposadament, es revenien a baixa preu en una botiga.

Temperatures molt altes hui en l’interior i el prelitoral de València i el sud d’Alacant

Hui dimarts l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable, amb cel poc nuvolós o ras i pols en suspensió, però amb temperatures molt altes sobretot en l’interior i prelitoral de València i el sud d’Alacant.

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.