‘Vivir así es morir de amor’, el espectáculo en torno a Camilo Sesto

‘Vivir así es morir de amor’, el gran espectacle sobre Camilo Sesto, amb una producció sense precedents amb artistes de primer nivell arrancarà el seu tour nacional el desembre vinent recorrent les principals ciutats, teatres i auditoris d’Espanya.

L’alcalde d’Alcoi, Antonio Francés, ha afirmat que “estem molt contents de poder participar en este projecte que, sens dubte, ajudarà, amb el nom de Camilo Sesto, a difondre i promocionar encara més la nostra ciutat per tot el territori nacional.

A més, estem molt il·lusionats amb el qual serà el futur museu, on estarà tot el llegat del nostre artista més internacional”.

Per part seua, el productor de l’espectacle i director de Moon World, Juan Fran Senabre, se sent entusiasmat amb el projecte i apunta que “és una de les produccions musicals més importants i emocionants de la meua vida”.

‘Vivir así es morir de amor’, oferirà un ampli recorregut pels temes més grans i emblemàtics de la meteòrica carrera de Camilo Sesto, icona internacional de la música reconegut mundialment. Concebut i creat des del més absolut respecte i admiració cap a l’artista, l’espectacle arrancarà un extens tour al desembre, coincidint amb el segon aniversari de la seua pèrdua, que recorrerà les principals ciutats, teatres i auditoris d’Espanya.

‘Vivir así es morir de amor’, comptarà amb una mega producció per a delit i gaudi del públic i de tots els seus seguidors. Una espectacular posada en escena de llums i so, escenari a 5 altures amb multi pantalles i una extraordinària escenografia amb més de 20 artistes. Han confirmat la seua participació en l’espectacle, artistes de primer nivell com a Pi Rovereto, bateria i director musical de Camilo Sesto, qui a més ha col·laborat amb artistes com Shakira, Gloria Estefan i Raphael.

També participarà el cantant argentí Diego Valdez, amb uns registres vocals magistrals quasi inhumans, els quals li han portat a col·laborar amb Tarja Turunen en el Fantasma de l’Òpera. Igualment participaran els artistes Pablo Perea, cantant i líder del Parany, una de les veus més polifacètiques i prestigioses del nostre país i la cantant i compositora italiana Valentina Sco, amb una sensibilitat escènica extraordinària i una veu tan càlida i profunda com a irresistible.

L’espectacle ‘Vivir así es morir de amor’,  ja té les seues primeres ciutats confirmades mancant confirmar moltes altres. Madrid, Sevilla, Granada, Salamanca, Valladolid, Las Palmas de Gran Canaria, Barcelona, Saragossa, Sant Sebastià, Logronyo, Palma i València són algunes d’elles.

Últimes notícies

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.