Xàtiva duplica el pressupost de les ajudes per a associacions comercials

 

El Butlletí Oficial de la Província publica hui la convocatòria de les ajudes que l’Ajuntament destina anualment a les associacions d’empresaris i comerciants de Xàtiva, en la Costera (València). La principal novetat és que el pressupost destinat a cobrir les ajudes per al present exercici passa de 30.000 euros en 2019 als 60.000 euros actuals el que suposa doblar la quantitat destinada

 

L’increment es produïx a conseqüència de l’actual situació econòmica provocada per la crisi sanitària del Covid-19. El termini per a presentar les sol·licituds i les memòries d’activitat s’obri este dimarts i acaba el dilluns 7 de setembre.

 

L’alcalde Roger Cerdà ha destacat el compromís de les associacions comercials en la reactivació econòmica de la ciutat. Segons Cerdà, «donada la transcendència i el paper que les associacions d’empresaris estan duent a terme en el procés de reactivació econòmica de Xàtiva, hem decidit que la quantia de les ajudes es doble respecte de l’any passat».

 

Es vol regular la concessió de subvencions

L’objecte de la convocatòria és regular la concessió de subvencions per al finançament de campanyes i actuacions dirigides a la dinamització del comerç local i la potenciació de les relacions entre els comerciants i els consumidors. Els criteris de valoració per a la concessió de les ajudes també han hagut de variar per adaptar-se a la situació actual.

 

Els projectes de promoció i animació del comerç urbà hauran de respondre a dos objectius principals: donar a conéixer el comerç de la localitat i atraure despesa cap al comerç de Xàtiva, recolzant-se en campanyes de comunicació que perseguisquen un important nivell de notorietat dins i fora de la ciutat. 

 

També es valoraran accions promocionals d’innovació comercial, com ara el repartiment a domicili, la creació de nous canals de comercialització i de fidelització o campanyes dirigides a impulsar el comerç tradicional.

 

Pel que fa a les accions de formació i reciclatge del capital humà, es tindrà en compte l’organització de jornades i tallers d’atenció al client, fidelització, aparadorisme, idiomes, tècniques de marxandatge i gestió del punt de venda, entre altres. D’altra banda, es considerarà les accions de millora de la competitivitat, com ara jornades i tallers relacionats amb el comerç electrònic, noves tecnologies, societat de la informació i comunicació, etc.

Últimes notícies

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.