Xàtiva celebra la I Fira del Motor en Concessionari

 

Este matí de dilluns s’ha celebrat la presentació oficial de la Fira del Motor en Concessionari, en un acte que s’ha fet en el Centre Cultural de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València) i al que han assistit l’alcalde de la ciutat, Roger Cerdà, i el president d’Adexauto, Jesús Blázquez, junt amb els responsables dels concessionaris que participen en la fira.

 

La I Fira del Motor en Concessionari s’inicia este dilluns i es prolongarà fins el pròxim dissabte 11 de juliol. En ella participen 16 expositors i 3 establiments d’ocasió, amb un total de 22 marques i més de 25.000 metres quadrats d’exposició de cotxes nous, de kilòmetre zero, seminous o d’ocasió.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A demés, la cita arriba de la mà del Pla d’Impuls de la Cadena de Valors de la Indústria de l’Automoció, presentat pel Govern Central i dotat amb 3.750 milions d’euros amb la intenció d’afrontar els efectes de l’actual crisi sanitària.

 

En un futur es pot complementar amb la Fira d’Agost

«Desitgem que esta Fira del Motor que es celebra esta setmana en els diferents concessionaris de la ciutat tinga un gran èxit i cite als veïns de Xàtiva i de tota la comarca», ha manifestat l’alcalde Roger Cerdà, al temps que ha indicat que «este pot ser un punt d’inici per a este model de Fira, que en un futur es pot complementar amb les tradicionals fires que fem en l’Albereda o durant la Fira d’Agost».

 

Per la seua part, el president d’Adexauto, Jesús Blázquez, ha recordat que «al llarg de tota la setmana hi haurà ofertes i promocions especials, que són exclusivament de Fira, i amb totes les garanties sanitàries i de seguretat».

 

La Fira compta amb un plànol per a identificar totes les marques participants i la ubicació de les mateixes. De la mateixa manera, este dilluns s’ha celebrat un programa especial a càrrec de la Televisió Comarcal amb el que s’han presentat totes les firmes participants i han exposat totes les ofertes i accions que han preparat.

Últimes notícies

48 ajuntaments de la província de València reben 400.000 € per a fer front als danys de la dana

Un total de 48 ajuntaments de la província de València han rebut 400.000 euros del fons solidari del segur per a millorar l’accessibilitat i la resposta inclusiva davant emergències després de la dana del 24 d’octubre de 2024.

Catalá dona per fet que el PP tindrà candidat autonòmic abans del 18 de juliol

María José Catalá es mostra segura que el PP oficialitzarà les candidatures autonòmiques abans del 18 de juliol, data en què es proclamaran també els candidats a alcaldia de totes les capitals de província.

La Generalitat ingressa 882.000 euros en subhastar un edifici a València i una finca a Vila-real

La Conselleria d'Economia ha adjudicat en subhasta un edifici al centre de València i una finca rústica a Vila-real per 882.217,08 euros, dins de l’estratègia d’optimització del patrimoni autonòmic.

Vuit jugadors deixen el València CF en finalitzar el contracte este dimarts

Vuit futbolistes, quatre en propietat i quatre cedits, tanquen este dimarts la seua etapa al València CF en finalitzar els seus contractes i acords de cessió.

Un jove de 16 anys rep una envestida lleu als bous del Grau de Castelló

Un jove de 16 anys ha resultat ferit lleu este dimarts en el recinte taurí del Grau de Castelló durant els festejos de Sant Pere, sense necessitat de trasllat a l’hospital.

CCOO PV defensa que la regularització de migrants és una conquesta de drets i no una almoina

CCOO PV remarca que la regularització extraordinària de persones migrants és una conquesta de drets impulsada des de la societat civil i denuncia colls de botella en la tramitació i manca de recursos en les oficines d’estrangeria.

Els docents valencians tindran jornada de 35 hores, 6 dies d’assumptes propis i dret a desconnexió digital

Educació ha proposat un decret per al professorat valencià amb jornada de 35 hores, sis dies d’assumptes propis, dret a desconnexió digital i possibilitat de teletreball en juliol, encara pendent de negociació amb els sindicats.

Els hotels de la Comunitat Valenciana s’ompliran fins al 92 % en agost

La patronal Hosbec preveu una ocupació hotelera del 92 % en agost a la Comunitat Valenciana, lleugerament per damunt de 2025, amb forts increments de preu i d’ingressos per habitació i un pes creixent del turisme internacional.