Xàtiva celebra la I Fira del Motor en Concessionari

 

Este matí de dilluns s’ha celebrat la presentació oficial de la Fira del Motor en Concessionari, en un acte que s’ha fet en el Centre Cultural de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València) i al que han assistit l’alcalde de la ciutat, Roger Cerdà, i el president d’Adexauto, Jesús Blázquez, junt amb els responsables dels concessionaris que participen en la fira.

 

La I Fira del Motor en Concessionari s’inicia este dilluns i es prolongarà fins el pròxim dissabte 11 de juliol. En ella participen 16 expositors i 3 establiments d’ocasió, amb un total de 22 marques i més de 25.000 metres quadrats d’exposició de cotxes nous, de kilòmetre zero, seminous o d’ocasió.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A demés, la cita arriba de la mà del Pla d’Impuls de la Cadena de Valors de la Indústria de l’Automoció, presentat pel Govern Central i dotat amb 3.750 milions d’euros amb la intenció d’afrontar els efectes de l’actual crisi sanitària.

 

En un futur es pot complementar amb la Fira d’Agost

«Desitgem que esta Fira del Motor que es celebra esta setmana en els diferents concessionaris de la ciutat tinga un gran èxit i cite als veïns de Xàtiva i de tota la comarca», ha manifestat l’alcalde Roger Cerdà, al temps que ha indicat que «este pot ser un punt d’inici per a este model de Fira, que en un futur es pot complementar amb les tradicionals fires que fem en l’Albereda o durant la Fira d’Agost».

 

Per la seua part, el president d’Adexauto, Jesús Blázquez, ha recordat que «al llarg de tota la setmana hi haurà ofertes i promocions especials, que són exclusivament de Fira, i amb totes les garanties sanitàries i de seguretat».

 

La Fira compta amb un plànol per a identificar totes les marques participants i la ubicació de les mateixes. De la mateixa manera, este dilluns s’ha celebrat un programa especial a càrrec de la Televisió Comarcal amb el que s’han presentat totes les firmes participants i han exposat totes les ofertes i accions que han preparat.

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.