Xàtiva celebra la I Fira del Motor en Concessionari

 

Este matí de dilluns s’ha celebrat la presentació oficial de la Fira del Motor en Concessionari, en un acte que s’ha fet en el Centre Cultural de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València) i al que han assistit l’alcalde de la ciutat, Roger Cerdà, i el president d’Adexauto, Jesús Blázquez, junt amb els responsables dels concessionaris que participen en la fira.

 

La I Fira del Motor en Concessionari s’inicia este dilluns i es prolongarà fins el pròxim dissabte 11 de juliol. En ella participen 16 expositors i 3 establiments d’ocasió, amb un total de 22 marques i més de 25.000 metres quadrats d’exposició de cotxes nous, de kilòmetre zero, seminous o d’ocasió.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A demés, la cita arriba de la mà del Pla d’Impuls de la Cadena de Valors de la Indústria de l’Automoció, presentat pel Govern Central i dotat amb 3.750 milions d’euros amb la intenció d’afrontar els efectes de l’actual crisi sanitària.

 

En un futur es pot complementar amb la Fira d’Agost

«Desitgem que esta Fira del Motor que es celebra esta setmana en els diferents concessionaris de la ciutat tinga un gran èxit i cite als veïns de Xàtiva i de tota la comarca», ha manifestat l’alcalde Roger Cerdà, al temps que ha indicat que «este pot ser un punt d’inici per a este model de Fira, que en un futur es pot complementar amb les tradicionals fires que fem en l’Albereda o durant la Fira d’Agost».

 

Per la seua part, el president d’Adexauto, Jesús Blázquez, ha recordat que «al llarg de tota la setmana hi haurà ofertes i promocions especials, que són exclusivament de Fira, i amb totes les garanties sanitàries i de seguretat».

 

La Fira compta amb un plànol per a identificar totes les marques participants i la ubicació de les mateixes. De la mateixa manera, este dilluns s’ha celebrat un programa especial a càrrec de la Televisió Comarcal amb el que s’han presentat totes les firmes participants i han exposat totes les ofertes i accions que han preparat.

Últimes notícies

Una dona es recupera després d’ofegar-se a la platja dels Locos de Torrevieja

Una dona ha sigut reanimada durant més de mitja hora per la Guàrdia Civil després d’ofegar-se a la platja dels Locos de Torrevieja. La víctima va arribar a entrar en coma però actualment està recuperada.

Lambda porta al Síndic de Greuges les traves a la manifestació de l’Orgull a València

Lambda ha denunciat davant el Síndic de Greuges que les obres del carrer Colón i la falta d’informació de l’Ajuntament han limitat el dret de manifestació en l’Orgull LGTBIAQ+ de València.

Dos jugadors del Valencia Basket aniran amb Espanya a la finestra decisiva per al Mundial

Jaime Pradilla i Álvaro Cárdenas, jugadors del Valencia Basket, han sigut convocats amb Espanya per a jugar contra Dinamarca i Geòrgia en la tercera i última finestra de classificació per al Mundial de bàsquet de Catar 2027.

Fins a 10.000 persones viuran l’eclipsi solar d’agost des de la Malva-rosa i el Cabanyal

Les platges de la Malva-rosa i el Cabanyal seran el punt oficial d’observació de l’eclipsi solar total del 12 d’agost a València, amb fins a 10.000 persones previstes i un ampli dispositiu de seguretat i transport.

Els aficionats del València Basket s’enfronten a un estiu ple de canvis en la plantilla campiona

El València Basket, recent campió de la Lliga Endesa, afronta un mercat marcat per l’interés d’equips d’Euroliga i NBA en les seues estrelles i per diversos contractes que acaben o poden rebaixar-se.

València es prepara per als Gay Games amb l’objectiu de mostrar una ciutat diversa i feliç

Els Gay Games 2026 arranquen este cap de setmana a València, on l’alcaldessa María José Catalá vol projectar la imatge d’una ciutat diversa, feliç i unida entorn de l’esport, mentres impulsa una important reforma del Poliesportiu d’Orriols.

El Valencia Basket corona la Lliga Endesa amb un joc de 100 punts i récord anotador

El Valencia Basket ha conquistat la Lliga Endesa amb un estil ofensiu desbocat: ha superat els 100 punts en 29 dels 91 partits disputats, amb un ritme alt, molt triple i una defensa agressiva que han marcat la seua identitat.

El Valencia presenta la temporada a Mestalla amb el Trofeu Taronja contra el Newcastle

El Valencia disputarà la 54a edició del Trofeu Taronja contra el Newcastle United FC el dissabte 8 d’agost a les 21.00 hores a Mestalla, en l’últim amistós abans de l’inici de Lliga.