10.3 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Xàtiva celebra la I Fira del Motor en Concessionari

 

Este matí de dilluns s’ha celebrat la presentació oficial de la Fira del Motor en Concessionari, en un acte que s’ha fet en el Centre Cultural de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València) i al que han assistit l’alcalde de la ciutat, Roger Cerdà, i el president d’Adexauto, Jesús Blázquez, junt amb els responsables dels concessionaris que participen en la fira.

 

La I Fira del Motor en Concessionari s’inicia este dilluns i es prolongarà fins el pròxim dissabte 11 de juliol. En ella participen 16 expositors i 3 establiments d’ocasió, amb un total de 22 marques i més de 25.000 metres quadrats d’exposició de cotxes nous, de kilòmetre zero, seminous o d’ocasió.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A demés, la cita arriba de la mà del Pla d’Impuls de la Cadena de Valors de la Indústria de l’Automoció, presentat pel Govern Central i dotat amb 3.750 milions d’euros amb la intenció d’afrontar els efectes de l’actual crisi sanitària.

 

En un futur es pot complementar amb la Fira d’Agost

«Desitgem que esta Fira del Motor que es celebra esta setmana en els diferents concessionaris de la ciutat tinga un gran èxit i cite als veïns de Xàtiva i de tota la comarca», ha manifestat l’alcalde Roger Cerdà, al temps que ha indicat que «este pot ser un punt d’inici per a este model de Fira, que en un futur es pot complementar amb les tradicionals fires que fem en l’Albereda o durant la Fira d’Agost».

 

Per la seua part, el president d’Adexauto, Jesús Blázquez, ha recordat que «al llarg de tota la setmana hi haurà ofertes i promocions especials, que són exclusivament de Fira, i amb totes les garanties sanitàries i de seguretat».

 

La Fira compta amb un plànol per a identificar totes les marques participants i la ubicació de les mateixes. De la mateixa manera, este dilluns s’ha celebrat un programa especial a càrrec de la Televisió Comarcal amb el que s’han presentat totes les firmes participants i han exposat totes les ofertes i accions que han preparat.

Últimes notícies

La Generalitat activa el procediment per nevades en set comarques de Castelló i València

La Generalitat ha activat el procediment davant el risc de nevades i ha decretat la situació 0 en sis comarques de Castelló i una de València. Vent, pluja i neu compliquen la jornada a l'interior.

Alacant advertix de corts i retencions per la tractorada d’este dijous

L'Ajuntament ha activat una alerta a 'Alacant es mou' per la protesta agrària d'este dijous. Hi haurà 'dificultats a la circulació i talls puntuals' en litoral i centre

El PSPV titlla d’estafa la rebaixa fiscal anunciada per Pérez Llorca

El PSPV ha qualificat d'estafa la rebaixa fiscal anunciada per Juanfran Pérez Llorca i ha denunciat que no aborda problemes com el lloguer i la sanitat. José Muñoz ha reclamat aplicar la llei de vivenda, trencar amb l'extrema dreta i avançar cap a un nou model de finançament.

El TSJCV condemna a Sanitat a pagar 40.000 euros per un alta indeguda a un pacient amb Covid

L'alt tribunal valencià ha reconegut responsabilitat patrimonial per falta d'oportunitat terapèutica i fixa 20.000 euros per a la viuda i 10.000 per a cada fill.

Els contractistes reclamen planificació clara per a la inversió de la Epsar 2026-2030

Fecoval ha demanat una programació detallada del pla inversor de 665 milions de la Epsar i dels 110 milions en convenis. L'ens ha presentat actuacions en 122 municipis i preveu executar 106,4 milions en 2026.

La neu complica la N-330 i N-420 a València i diverses carreteres de l’interior de Castelló

La neu afecta a la N-330 i la N-420 en el Racó d'Ademuz i a diversos trams autonòmics de l'interior de Castelló, amb circulació condicionada. La DGT ha informat de problemes a Sinarcas i Ademuz, i Emergències assenyala neu quallada en vorals.

José Luis Ábalos renuncia al seu escó en el Congrés després del rebuig del Suprem en el cas Koldo

L'exministre de Transports ha presentat la seua renúncia a l'escó per València després de la decisió del Suprem que manté la seua presó provisional. Al·lega que la seua situació processal li impedix continuar i que se centrarà en la seua defensa.

València-Maccabi, primer partit a Espanya amb públic davant un rival israelià esta temporada

El club permetrà l'entrada a abonats amb DNI per al dol d'Eurolliga en el Roig Arena. No hi haurà venda d'entrades ni cessió d'abonaments i es reforcen els controls.