Xàtiva celebra la I Fira del Motor en Concessionari

 

Este matí de dilluns s’ha celebrat la presentació oficial de la Fira del Motor en Concessionari, en un acte que s’ha fet en el Centre Cultural de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València) i al que han assistit l’alcalde de la ciutat, Roger Cerdà, i el president d’Adexauto, Jesús Blázquez, junt amb els responsables dels concessionaris que participen en la fira.

 

La I Fira del Motor en Concessionari s’inicia este dilluns i es prolongarà fins el pròxim dissabte 11 de juliol. En ella participen 16 expositors i 3 establiments d’ocasió, amb un total de 22 marques i més de 25.000 metres quadrats d’exposició de cotxes nous, de kilòmetre zero, seminous o d’ocasió.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A demés, la cita arriba de la mà del Pla d’Impuls de la Cadena de Valors de la Indústria de l’Automoció, presentat pel Govern Central i dotat amb 3.750 milions d’euros amb la intenció d’afrontar els efectes de l’actual crisi sanitària.

 

En un futur es pot complementar amb la Fira d’Agost

«Desitgem que esta Fira del Motor que es celebra esta setmana en els diferents concessionaris de la ciutat tinga un gran èxit i cite als veïns de Xàtiva i de tota la comarca», ha manifestat l’alcalde Roger Cerdà, al temps que ha indicat que «este pot ser un punt d’inici per a este model de Fira, que en un futur es pot complementar amb les tradicionals fires que fem en l’Albereda o durant la Fira d’Agost».

 

Per la seua part, el president d’Adexauto, Jesús Blázquez, ha recordat que «al llarg de tota la setmana hi haurà ofertes i promocions especials, que són exclusivament de Fira, i amb totes les garanties sanitàries i de seguretat».

 

La Fira compta amb un plànol per a identificar totes les marques participants i la ubicació de les mateixes. De la mateixa manera, este dilluns s’ha celebrat un programa especial a càrrec de la Televisió Comarcal amb el que s’han presentat totes les firmes participants i han exposat totes les ofertes i accions que han preparat.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.