Puig no descarta el confinament domiciliari en el territori valencià: «Viurem setmanes complicades»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, preguntat per un possible confinament domiciliari del territori valencià, ha assenyalat que «no es pot descartar res» perquè «viurem setmanes extraordinàriament complicades» per la pandèmia.

 

Així s’ha manifestat este dissabte el president en una entrevista en el programa ‘No es un día cualquiera’ d’RNE, a on ha demanat «quedar-se en casa perquè, ha afirmat, en condicions de pandèmia cal ser el més prudents possible». A demés, ha remarcat que la corresponsabilitat és l’única manera de fer front al coronavirus. «No posarem un policia darrere de cada persona», ha afegit.

 

Puig ha assegurat que «en este moment es donen circumstàncies i dies molt difícils per a la superació de la pandèmia» i ha expressat que «es garantirà que el procés de vacunació continue en les poblacions més afectades pel temporal ‘Filomena‘».

 

A demés, Puig ha assenyalat que a la fi de la setmana que ve s’hauran subministrat totes les existències de les vacunes de Pfizer amb les que actualment compta la Generalitat i dimarts que ve haurà finalitzat el procés de vacunació en totes les residències de la Comunitat, excepte aquelles que tenen brots actius, i que ja s’ha iniciat en centres de salut i hospitals.

 

Puig s’ha manifestat d’esta manera en la jornada en la que la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha registrat un altre rècord de nous casos des de l‘inici de la pandèmia per segon dia consecutiu i ha detectat en les últimes 24 hores un total de 6.240 nous contagis de coronavirus confirmats per prova PCR o prova d’antígens en la Comunitat Valenciana.

 

Sanitat ha administrat, fins a este divendres 8 de gener, la primera dosi de la vacuna contra el Covid-19 a més de 21.500 persones en 300 residències de la Comunitat, d’un total aproximat de 450. Dels centres que queden per vacunar, 90 tenen brots actius.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València tindrà ús gratuït del Nou Mestalla i avança el Poliesportiu de Benicalap

L'Ajuntament de València aprova un conveni amb el València CF per a usar gratis el Nou Mestalla en grans esdeveniments esportius i activa la tramitació del Poliesportiu Benicalap.

El València de Corberán s’agarra a Mestalla per a prolongar la seua bona ratxa després de les aturades

El València de Carlos Corberán ha guanyat els dos partits disputats a Mestalla després d'una aturada de seleccions i busca davant el Celta reforçar el seu allunyament del descens i acostar-se a Europa.

Bernabé acusa a Mazón d’obstaculitzar la justícia i retrau al PP que el continue protegint

Pilar Bernabé acusa a Carlos Mazón de continuar entorpint la labor judicial en la causa per la gestió de la DANA i critica que el PP continue protegint-lo en lloc d'exigir-li l'acta de diputat.

El ciclista Jaume Guardeño, en l’UCI després de xocar amb un cotxe mentres entrenava

El ciclista alacantí Jaume Guardeño roman en l'UCI de l'hospital Tauli de Sabadell amb lesions greus després de col·lidir amb un cotxe durant un entrenament.

Raig i Elx es juguen mitja permanència a Vallecas

Raig i Elx s'enfronten a Vallecas en un xoc directe per la permanència, amb només quatre punts de diferència i l'oportunitat de deixar molt tocat a un rival directe.

Sarabia reclama un futbol més exemplar per a la joventut davant els càntics racistes

Eder Sarabia demana que el futbol siga un espai més exemplar per a la joventut i reclama respecte enfront del racisme i la xenofòbia després dels càntics racistes en el partit España-Egipte.

Quinze detinguts per una estafa de quasi 200.000 euros en combustible després de suplantar a empreses

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va defraudar més de 196.000 euros en combustible i material en fer-se passar per empreses reals i contractar targetes de carburant.

Que bé viuríem sense accents gràfics

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parlasobre l’accent de València/Valéncia' que utilitza el cas de Mónica Oltra per a discutir el model lingüístic valencià i la batalla ideològica que hi ha darrere