Puig no descarta el confinament domiciliari en el territori valencià: «Viurem setmanes complicades»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, preguntat per un possible confinament domiciliari del territori valencià, ha assenyalat que «no es pot descartar res» perquè «viurem setmanes extraordinàriament complicades» per la pandèmia.

 

Així s’ha manifestat este dissabte el president en una entrevista en el programa ‘No es un día cualquiera’ d’RNE, a on ha demanat «quedar-se en casa perquè, ha afirmat, en condicions de pandèmia cal ser el més prudents possible». A demés, ha remarcat que la corresponsabilitat és l’única manera de fer front al coronavirus. «No posarem un policia darrere de cada persona», ha afegit.

 

Puig ha assegurat que «en este moment es donen circumstàncies i dies molt difícils per a la superació de la pandèmia» i ha expressat que «es garantirà que el procés de vacunació continue en les poblacions més afectades pel temporal ‘Filomena‘».

 

A demés, Puig ha assenyalat que a la fi de la setmana que ve s’hauran subministrat totes les existències de les vacunes de Pfizer amb les que actualment compta la Generalitat i dimarts que ve haurà finalitzat el procés de vacunació en totes les residències de la Comunitat, excepte aquelles que tenen brots actius, i que ja s’ha iniciat en centres de salut i hospitals.

 

Puig s’ha manifestat d’esta manera en la jornada en la que la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha registrat un altre rècord de nous casos des de l‘inici de la pandèmia per segon dia consecutiu i ha detectat en les últimes 24 hores un total de 6.240 nous contagis de coronavirus confirmats per prova PCR o prova d’antígens en la Comunitat Valenciana.

 

Sanitat ha administrat, fins a este divendres 8 de gener, la primera dosi de la vacuna contra el Covid-19 a més de 21.500 persones en 300 residències de la Comunitat, d’un total aproximat de 450. Dels centres que queden per vacunar, 90 tenen brots actius.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.