Xirivella obri al públic les piscines d’estiu i els gimnasos municipals l’1 de juliol

 

L’Ajuntament de Xirivella, en l’Horta de València, obrirà al públic les piscines d’estiu i les sales de musculació dels seus dos recintes polideportius a partir del dimecres 1 de juliol.

 

Les limitacions i controls d’aforament, l’ús de mascareta excepte en la pràctica deportiva, el tancament de vestuaris i la salvaguarda de les distàncies personals seran normes d’obligat compliment en tots els casos.

 

En les piscines d’estiu s’ha pres com a referència la làmina d’aigua per a establir els aforaments i s’ha fet una estimació restrictiva sobre la hipòtesi que tot el públic present en la instal·lació es banya al mateix temps. Amb este mètode de càlcul, l’aforament màxim permés en la piscina del Polideportiu Ramón Sáez serà de 477 persones; en el Barri de la Llum, l’aforament queda establit en 162 persones

 

Basant-se en l’historial d’ocupació d’anys anteriors, l’Ajuntament descarta en principi la implantació de torns i de cita prèvia en les piscines recreatives. A pesar d’això, segons destaca Rubén Langa, regidor de Deports, «la mesura podria revertir-se en qualsevol moment si no es garantix la fluïdesa en els accessos o si percebem alguna disfunció en els dies de major afluència».

 

Estes són les normes d’ús que regiran en les dos piscines d’estiu de Xirivella: 

  • HORARI: de dilluns a diumenge, d’11 a 19 hores
  • AFORAMENTS:
    • Poliesportiu Ramón Sáez 477 persones
    • Barri de la Llum 162 persones
  • HIGIENE de mans abans d’entrar
  • GRUPS de 10 persones màxim
  • MASCARETA obligatòria per a moure’s pel recinte
  • DISTÀNCIA mínima de 1,5 metres entre no convivents, dins i fora de l’aigua
  • PROHIBIT estar en la zona de platja 
  • VESTUARIS tancats al públic
  • LAVABOS per a ús individual i urinaris al 50% d’aforament
  • FONTS d’aigua potable tancades per seguretat
  • OBLIGACIÓ d’obeir al personal de la instal·lació

 

La cita prèvia sí que serà imprescindible en les dos sales de musculació municipals, en les que s’establix un aforament màxim de 15 persones i una hora de temps màxim d’entrenament. El públic usuari no podrà compartir màquines, materials ni begudes i serà responsabilitat seua la desinfecció dels aparells després de cada ús, tot això baix la supervisió del personal de la instal·lació.

 

Estes són les normes d’ús en els dos gimnasos municipals:

 

  • HORARI:
    • De dilluns a divendres, de 09 a 22 hores
    • Dissabtes, de 9 a 14 hores
    • (Obert també en agost) 
  • IMPRESCINDIBLE CITA PRÈVIA
  • AFORAMENTS: 15 persones simultàniament
  • HIGIENE de mans abans d’entrar
  • MASCARETA obligatòria mentres no s’entrena
  • DISTÀNCIA mínima d’1,5 metres entre usuaris
  • 1 HORA de temps màxim d’entrenament
  • PROHIBIT compartir màquines, materials i begudes
  • MÀQUINES de càrdio al 50% d’aforament
  • DESINFECCIÓ d’aparells després de cada ús per part de l’usuari
  • VESTUARIS tancats al públic
  • OBLIGACIÓ d’obeir al personal de la instal·lació
  • LAVABOS oberts per a ús individual

Últimes notícies

L’augment de finançament en dependència crearà 12.700 llocs de faena a la Comunitat Valenciana

L’increment de 535 milions d’euros en el finançament estatal de la dependència a la Comunitat Valenciana fins a 2027 permetrà arribar a 61.700 beneficiaris, reduir les llistes d’espera i crear 12.704 llocs de faena.

Cap de setmana amb tempestes i granís a l’interior i temperatures màximes canviants

L’últim tram de la setmana arribarà amb risc de tronades i granís a l’interior, pols en suspensió i màximes que baixaran dissabte i tornaran a pujar diumenge, després d’un divendres molt calorós a zones de València i Alacant.

Seixanta detinguts per una trama que falsificava documents per a contractar migrants a Orihuela

La Policia Nacional ha detingut 60 persones a Orihuela i altres punts de la Vega Baja i Múrcia per una trama que falsificava documents de sol·licitud d’asil per a permetre la contractació de migrants en situació irregular.

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.