Xirivella obri al públic les piscines d’estiu i els gimnasos municipals l’1 de juliol

 

L’Ajuntament de Xirivella, en l’Horta de València, obrirà al públic les piscines d’estiu i les sales de musculació dels seus dos recintes polideportius a partir del dimecres 1 de juliol.

 

Les limitacions i controls d’aforament, l’ús de mascareta excepte en la pràctica deportiva, el tancament de vestuaris i la salvaguarda de les distàncies personals seran normes d’obligat compliment en tots els casos.

 

En les piscines d’estiu s’ha pres com a referència la làmina d’aigua per a establir els aforaments i s’ha fet una estimació restrictiva sobre la hipòtesi que tot el públic present en la instal·lació es banya al mateix temps. Amb este mètode de càlcul, l’aforament màxim permés en la piscina del Polideportiu Ramón Sáez serà de 477 persones; en el Barri de la Llum, l’aforament queda establit en 162 persones

 

Basant-se en l’historial d’ocupació d’anys anteriors, l’Ajuntament descarta en principi la implantació de torns i de cita prèvia en les piscines recreatives. A pesar d’això, segons destaca Rubén Langa, regidor de Deports, «la mesura podria revertir-se en qualsevol moment si no es garantix la fluïdesa en els accessos o si percebem alguna disfunció en els dies de major afluència».

 

Estes són les normes d’ús que regiran en les dos piscines d’estiu de Xirivella: 

  • HORARI: de dilluns a diumenge, d’11 a 19 hores
  • AFORAMENTS:
    • Poliesportiu Ramón Sáez 477 persones
    • Barri de la Llum 162 persones
  • HIGIENE de mans abans d’entrar
  • GRUPS de 10 persones màxim
  • MASCARETA obligatòria per a moure’s pel recinte
  • DISTÀNCIA mínima de 1,5 metres entre no convivents, dins i fora de l’aigua
  • PROHIBIT estar en la zona de platja 
  • VESTUARIS tancats al públic
  • LAVABOS per a ús individual i urinaris al 50% d’aforament
  • FONTS d’aigua potable tancades per seguretat
  • OBLIGACIÓ d’obeir al personal de la instal·lació

 

La cita prèvia sí que serà imprescindible en les dos sales de musculació municipals, en les que s’establix un aforament màxim de 15 persones i una hora de temps màxim d’entrenament. El públic usuari no podrà compartir màquines, materials ni begudes i serà responsabilitat seua la desinfecció dels aparells després de cada ús, tot això baix la supervisió del personal de la instal·lació.

 

Estes són les normes d’ús en els dos gimnasos municipals:

 

  • HORARI:
    • De dilluns a divendres, de 09 a 22 hores
    • Dissabtes, de 9 a 14 hores
    • (Obert també en agost) 
  • IMPRESCINDIBLE CITA PRÈVIA
  • AFORAMENTS: 15 persones simultàniament
  • HIGIENE de mans abans d’entrar
  • MASCARETA obligatòria mentres no s’entrena
  • DISTÀNCIA mínima d’1,5 metres entre usuaris
  • 1 HORA de temps màxim d’entrenament
  • PROHIBIT compartir màquines, materials i begudes
  • MÀQUINES de càrdio al 50% d’aforament
  • DESINFECCIÓ d’aparells després de cada ús per part de l’usuari
  • VESTUARIS tancats al públic
  • OBLIGACIÓ d’obeir al personal de la instal·lació
  • LAVABOS oberts per a ús individual

Últimes notícies

Milers de valencianistes marxen contra la gestió de Lim i assenyalen a les autoritats locals

Milers d'aficionats del València es van manifestar en la prèvia de l'últim partit de Lliga per a exigir l'eixida de Peter Lim i denunciar la passivitat de les institucions locals.

Milers de docents i famílies omplin el centre de València en la gran marxa per la vaga indefinida

Docents, famílies i estudiants omplin el centre de València en una nova manifestació per a reforçar la vaga indefinida mentres els sindicats preparen una contraproposta per a Educació.

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.

Un incendi de palets en una nau d’Almoradí mobilitza a diversos parcs de bombers

Un incendi en una acumulació de palets en una empresa del metall d'Almoradí ha obligat a desplegar recursos de diversos parcs de bombers, sense causar ferits.

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.