Xirivella obri al públic les piscines d’estiu i els gimnasos municipals l’1 de juliol

 

L’Ajuntament de Xirivella, en l’Horta de València, obrirà al públic les piscines d’estiu i les sales de musculació dels seus dos recintes polideportius a partir del dimecres 1 de juliol.

 

Les limitacions i controls d’aforament, l’ús de mascareta excepte en la pràctica deportiva, el tancament de vestuaris i la salvaguarda de les distàncies personals seran normes d’obligat compliment en tots els casos.

 

En les piscines d’estiu s’ha pres com a referència la làmina d’aigua per a establir els aforaments i s’ha fet una estimació restrictiva sobre la hipòtesi que tot el públic present en la instal·lació es banya al mateix temps. Amb este mètode de càlcul, l’aforament màxim permés en la piscina del Polideportiu Ramón Sáez serà de 477 persones; en el Barri de la Llum, l’aforament queda establit en 162 persones

 

Basant-se en l’historial d’ocupació d’anys anteriors, l’Ajuntament descarta en principi la implantació de torns i de cita prèvia en les piscines recreatives. A pesar d’això, segons destaca Rubén Langa, regidor de Deports, «la mesura podria revertir-se en qualsevol moment si no es garantix la fluïdesa en els accessos o si percebem alguna disfunció en els dies de major afluència».

 

Estes són les normes d’ús que regiran en les dos piscines d’estiu de Xirivella: 

  • HORARI: de dilluns a diumenge, d’11 a 19 hores
  • AFORAMENTS:
    • Poliesportiu Ramón Sáez 477 persones
    • Barri de la Llum 162 persones
  • HIGIENE de mans abans d’entrar
  • GRUPS de 10 persones màxim
  • MASCARETA obligatòria per a moure’s pel recinte
  • DISTÀNCIA mínima de 1,5 metres entre no convivents, dins i fora de l’aigua
  • PROHIBIT estar en la zona de platja 
  • VESTUARIS tancats al públic
  • LAVABOS per a ús individual i urinaris al 50% d’aforament
  • FONTS d’aigua potable tancades per seguretat
  • OBLIGACIÓ d’obeir al personal de la instal·lació

 

La cita prèvia sí que serà imprescindible en les dos sales de musculació municipals, en les que s’establix un aforament màxim de 15 persones i una hora de temps màxim d’entrenament. El públic usuari no podrà compartir màquines, materials ni begudes i serà responsabilitat seua la desinfecció dels aparells després de cada ús, tot això baix la supervisió del personal de la instal·lació.

 

Estes són les normes d’ús en els dos gimnasos municipals:

 

  • HORARI:
    • De dilluns a divendres, de 09 a 22 hores
    • Dissabtes, de 9 a 14 hores
    • (Obert també en agost) 
  • IMPRESCINDIBLE CITA PRÈVIA
  • AFORAMENTS: 15 persones simultàniament
  • HIGIENE de mans abans d’entrar
  • MASCARETA obligatòria mentres no s’entrena
  • DISTÀNCIA mínima d’1,5 metres entre usuaris
  • 1 HORA de temps màxim d’entrenament
  • PROHIBIT compartir màquines, materials i begudes
  • MÀQUINES de càrdio al 50% d’aforament
  • DESINFECCIÓ d’aparells després de cada ús per part de l’usuari
  • VESTUARIS tancats al públic
  • OBLIGACIÓ d’obeir al personal de la instal·lació
  • LAVABOS oberts per a ús individual

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.