Xirivella obri al públic les piscines d’estiu i els gimnasos municipals l’1 de juliol

 

L’Ajuntament de Xirivella, en l’Horta de València, obrirà al públic les piscines d’estiu i les sales de musculació dels seus dos recintes polideportius a partir del dimecres 1 de juliol.

 

Les limitacions i controls d’aforament, l’ús de mascareta excepte en la pràctica deportiva, el tancament de vestuaris i la salvaguarda de les distàncies personals seran normes d’obligat compliment en tots els casos.

 

En les piscines d’estiu s’ha pres com a referència la làmina d’aigua per a establir els aforaments i s’ha fet una estimació restrictiva sobre la hipòtesi que tot el públic present en la instal·lació es banya al mateix temps. Amb este mètode de càlcul, l’aforament màxim permés en la piscina del Polideportiu Ramón Sáez serà de 477 persones; en el Barri de la Llum, l’aforament queda establit en 162 persones

 

Basant-se en l’historial d’ocupació d’anys anteriors, l’Ajuntament descarta en principi la implantació de torns i de cita prèvia en les piscines recreatives. A pesar d’això, segons destaca Rubén Langa, regidor de Deports, «la mesura podria revertir-se en qualsevol moment si no es garantix la fluïdesa en els accessos o si percebem alguna disfunció en els dies de major afluència».

 

Estes són les normes d’ús que regiran en les dos piscines d’estiu de Xirivella: 

  • HORARI: de dilluns a diumenge, d’11 a 19 hores
  • AFORAMENTS:
    • Poliesportiu Ramón Sáez 477 persones
    • Barri de la Llum 162 persones
  • HIGIENE de mans abans d’entrar
  • GRUPS de 10 persones màxim
  • MASCARETA obligatòria per a moure’s pel recinte
  • DISTÀNCIA mínima de 1,5 metres entre no convivents, dins i fora de l’aigua
  • PROHIBIT estar en la zona de platja 
  • VESTUARIS tancats al públic
  • LAVABOS per a ús individual i urinaris al 50% d’aforament
  • FONTS d’aigua potable tancades per seguretat
  • OBLIGACIÓ d’obeir al personal de la instal·lació

 

La cita prèvia sí que serà imprescindible en les dos sales de musculació municipals, en les que s’establix un aforament màxim de 15 persones i una hora de temps màxim d’entrenament. El públic usuari no podrà compartir màquines, materials ni begudes i serà responsabilitat seua la desinfecció dels aparells després de cada ús, tot això baix la supervisió del personal de la instal·lació.

 

Estes són les normes d’ús en els dos gimnasos municipals:

 

  • HORARI:
    • De dilluns a divendres, de 09 a 22 hores
    • Dissabtes, de 9 a 14 hores
    • (Obert també en agost) 
  • IMPRESCINDIBLE CITA PRÈVIA
  • AFORAMENTS: 15 persones simultàniament
  • HIGIENE de mans abans d’entrar
  • MASCARETA obligatòria mentres no s’entrena
  • DISTÀNCIA mínima d’1,5 metres entre usuaris
  • 1 HORA de temps màxim d’entrenament
  • PROHIBIT compartir màquines, materials i begudes
  • MÀQUINES de càrdio al 50% d’aforament
  • DESINFECCIÓ d’aparells després de cada ús per part de l’usuari
  • VESTUARIS tancats al públic
  • OBLIGACIÓ d’obeir al personal de la instal·lació
  • LAVABOS oberts per a ús individual
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.