Xirivella posa més servicis d’autobús per a reforçar la connexió directa amb el metro

Ejemplo de shortcode con estilo
  Els usuaris de l’autobús urbà de Xirivella, en l’Horta (València), tindran a la seua disposició 18 expedicions diàries addicionals d’anada i tornada per a connectar amb la ciutat de València en els dies laborables. El conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, ha anunciat la posada en marxa, durant la segona setmana […]

 

Els usuaris de l’autobús urbà de Xirivella, en l’Horta (València), tindran a la seua disposició 18 expedicions diàries addicionals d’anada i tornada per a connectar amb la ciutat de València en els dies laborables. El conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, ha anunciat la posada en marxa, durant la segona setmana de febrer, de Metrobús Exprés, una connexió directa entre Xirivella, l’Hospital General i l’estació de metro Nou d’Octubre.

 

El nou servici d’autobús urbà reforçarà les línies ja existents durant les hores punta, descongestionant el número de passatgers en cada expedició. Esta nova línia tindrà sis parades en Xirivella tant d’anada com de tornada: una en l’avinguda dels Tarongers, en zona industrial, i les cinc restants en el Camí Nou.

 

Els horaris del servici en direcció València s’han fixat a les 06.45, 07.15, 07.50, 08.20, 08.50, 09.20, 13.40, 14.10 i 14.40. Els horaris amb sentit a Xirivella s’establixen a les 07.00, 07.30, 08.05, 08.35, 09.05, 13.25, 13.55, 14.25 i 14.55. En tots els casos, la duració estimada del trajecte és de 15 minuts. A diferència de la resta de línies regulars, esta línia serà d’ús exclusiu per als usuaris de Xirivella, amb el que es garantix una menor ocupació del vehicle.

 

En paraules del conseller Arcadi, «en els pròxims mesos hi haurà avanços importants per a complementar els servicis ja existents i millorar la connectivitat i mobilitat de Xirivella». L’alcalde de la localitat, Michel Montaner, considera la posada en marxa d’este servici «un alleujament a la sobrecàrrega de passatgers que, diàriament, registren les línies de Metrobús durant les hores punta».

Últimes notícies

Gerard Moreno confia que el Vila-real pot guanyar a Anfield

Gerard Moreno assegura abans del partit de Champions contra el Liverpool que el Vila-real està preparat per guanyar a Anfield i encadenar la segona victòria europea seguida, després d’imposar-se al Nàpols.

Sis municipis de la ‘zona zero’ de la dana Adam suspenen les classes dimarts

Sis municipis del litoral sud de València i del nord d’Alacant, situats en la ‘zona zero’ de la dana Adam, han decidit suspendre les classes este dimarts 20 d’octubre per precaució. Afecta centres educatius de Miramar, Oliva, Bellreguard, Piles, El Verger i Els Poblets.

S’alcen els confinaments per la DANA i la UME es retira de la Comunitat

La Generalitat ha alçat el confinament als huit municipis de la Comunitat Valenciana on encara estava actiu per la DANA i ha anunciat la desmobilització de la UME davant la millora de l'oratge i del temporal marítim.

Morata defensa la força de l’economia valenciana davant la incertesa

El president de Cambra València, José Vicente Morata, reivindica els actius de l’economia valenciana per a afrontar la incertesa i reclama més suport a les pimes i a les infraestructures clau. La intervenció ha tingut lloc durant la Nit de l’Economia de Cambra València, on s’han entregat diversos premis empresarials.

Les pluges desallotgen 380 veïns d’Oliva: molts ho han perdut tot

Les inundacions provocades per la dana Adam han obligat a desallotjar 380 veïns d’Oliva, molts dels quals han perdut béns a les seues vivendes. El Centre Polivalent acull les persones evacuades, mentre Cruz Roja i els serveis d’emergència continuen l’assistència.

La dana obliga a rescats amb helicòpter i a suspendre les classes a la Marina Alta

La dana Adam ha deixat almenys 19 rescats en cases aïllades a la Marina Alta i 179 avisos als bombers, mentres El Verger suspén les classes i tota l’activitat cultural i esportiva per a este dimarts.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al litoral sud d’Alacant des de les 21.00

Aemet ha activat l’avís taronja per pluges intenses al litoral sud d’Alacant des de les 21.00 fins a les 3.00, amb fins a 40 litres per metre quadrat en una hora, i manté avisos grocs per pluja i tronades en tot el litoral alacantí.

Treballs en una desena de carreteres per reobrir el trànsit després de la dana Adam

Els equips de conservació de carreteres de la Generalitat treballen en una desena de vies, sobretot a la Safor i la Marina Alta, per restituir el trànsit després de les inundacions i despreniments causats per la dana Adam.