Xirivella posa més servicis d’autobús per a reforçar la connexió directa amb el metro

 

Els usuaris de l’autobús urbà de Xirivella, en l’Horta (València), tindran a la seua disposició 18 expedicions diàries addicionals d’anada i tornada per a connectar amb la ciutat de València en els dies laborables. El conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, ha anunciat la posada en marxa, durant la segona setmana de febrer, de Metrobús Exprés, una connexió directa entre Xirivella, l’Hospital General i l’estació de metro Nou d’Octubre.

 

El nou servici d’autobús urbà reforçarà les línies ja existents durant les hores punta, descongestionant el número de passatgers en cada expedició. Esta nova línia tindrà sis parades en Xirivella tant d’anada com de tornada: una en l’avinguda dels Tarongers, en zona industrial, i les cinc restants en el Camí Nou.

 

Els horaris del servici en direcció València s’han fixat a les 06.45, 07.15, 07.50, 08.20, 08.50, 09.20, 13.40, 14.10 i 14.40. Els horaris amb sentit a Xirivella s’establixen a les 07.00, 07.30, 08.05, 08.35, 09.05, 13.25, 13.55, 14.25 i 14.55. En tots els casos, la duració estimada del trajecte és de 15 minuts. A diferència de la resta de línies regulars, esta línia serà d’ús exclusiu per als usuaris de Xirivella, amb el que es garantix una menor ocupació del vehicle.

 

En paraules del conseller Arcadi, «en els pròxims mesos hi haurà avanços importants per a complementar els servicis ja existents i millorar la connectivitat i mobilitat de Xirivella». L’alcalde de la localitat, Michel Montaner, considera la posada en marxa d’este servici «un alleujament a la sobrecàrrega de passatgers que, diàriament, registren les línies de Metrobús durant les hores punta».

Anuncios

Últimes notícies

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.

Educació fixa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga servici mínim en la vaga

Educació proposa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga considerat servici mínim en la vaga indefinida des de l'11 de maig per a assegurar les avaluacions i l'accés a la EBAU.

Les matriculacions de turismes cauen un 15,7% a l’abril en la Comunitat Valenciana enfront de l’avanç nacional

Les matriculacions de turismes i tot terrenys baixen un 15,7% a l'abril en la Comunitat Valenciana, mentres el mercat espanyol creix un 7,8%, impulsat pels vehicles electrificats.

La Comunitat Valenciana duplica les morts en carretera a l’abril fins a deu conductors morts

Deu conductors van morir en les carreteres de la Comunitat Valenciana a l'abril, sis més que en 2025, la qual cosa la situa com la regió amb major increment de sinistres mortals a Espanya.

La Generalitat accelera 117 vivendes protegides a Benidorm amb lloguer per davall del mercat

La Generalitat construïx 117 vivendes protegides a Benidorm dins del Pla Viu, destinades a lloguer assequible sobre sòl públic i amb prioritat per a jóvens i persones amb discapacitat.

Pérez Llorca reforça la integració de les arts a les aules com a via d’inclusió de l’alumnat

Juanfran Pérez Llorca destaca el programa Innov@arts i el seu projecte Innova@cant com a exemple de com la música i les arts impulsen creativitat, inclusió i desenrotllament integral de l'alumnat.

Óscar Puente visita la nova passarel·la de Picanya reconstruïda després de la dana amb 2,1 milions

La nova passarel·la de María Cambrils a Picanya ha entrat en servici després de ser arrasada per la dana, amb una inversió de 2,1 milions i un disseny més resilient davant futurs temporals.

Sumar es desmarca del PSOE pel cas Ábalos i presumix de no tindre corrupció

Ernest Urtasun reclama que la Justícia investigue fins al final el cas Ábalos, es distancia del PSOE i reivindica que l'espai de Sumar no ha estat afectat per casos greus de corrupció.