Xirivella posa més servicis d’autobús per a reforçar la connexió directa amb el metro

 

Els usuaris de l’autobús urbà de Xirivella, en l’Horta (València), tindran a la seua disposició 18 expedicions diàries addicionals d’anada i tornada per a connectar amb la ciutat de València en els dies laborables. El conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, ha anunciat la posada en marxa, durant la segona setmana de febrer, de Metrobús Exprés, una connexió directa entre Xirivella, l’Hospital General i l’estació de metro Nou d’Octubre.

 

El nou servici d’autobús urbà reforçarà les línies ja existents durant les hores punta, descongestionant el número de passatgers en cada expedició. Esta nova línia tindrà sis parades en Xirivella tant d’anada com de tornada: una en l’avinguda dels Tarongers, en zona industrial, i les cinc restants en el Camí Nou.

 

Els horaris del servici en direcció València s’han fixat a les 06.45, 07.15, 07.50, 08.20, 08.50, 09.20, 13.40, 14.10 i 14.40. Els horaris amb sentit a Xirivella s’establixen a les 07.00, 07.30, 08.05, 08.35, 09.05, 13.25, 13.55, 14.25 i 14.55. En tots els casos, la duració estimada del trajecte és de 15 minuts. A diferència de la resta de línies regulars, esta línia serà d’ús exclusiu per als usuaris de Xirivella, amb el que es garantix una menor ocupació del vehicle.

 

En paraules del conseller Arcadi, «en els pròxims mesos hi haurà avanços importants per a complementar els servicis ja existents i millorar la connectivitat i mobilitat de Xirivella». L’alcalde de la localitat, Michel Montaner, considera la posada en marxa d’este servici «un alleujament a la sobrecàrrega de passatgers que, diàriament, registren les línies de Metrobús durant les hores punta».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.

El València es juga la salvació davant quatre equips del top 10 en un maig decisiu

El València encara un mes de maig clau per la permanència amb cinc partits, quatre d'ells davant rivals situats entre els deu primers de LaLiga. El marge amb el descens és de només cinc punts.

Bernabé acusa a Abascal i Feijóo de recolzar teories ultres sobre immigració

Pilar Bernabé critica que la prioritat nacional de PP i Vox trenca el consens construït a Espanya i els acusa de recolzar teories ultres sobre immigració que ja no donen suport a altres líders europeus.