Adif adjudica per 7,4 milions d’euros les obres de supressió de dos passos a nivell a Caudete (Albacete) i Villena

ALBACETE/ALACANT, 11 (EUROPA PRESS)

Adif ha adjudicat la supressió de dos passos a nivell de la línia d’ample convencional L’Alzina-Alacant Terminal, en els municipis de Caudete (Albacete) i Villena, amb una inversió conjunta de 7,4 milions d’euros.

Els contractes adjudicats contemplen la construcció de dos passos superiors molt pròxims als actuals, que comptaran amb una calçada de dos carrils (3 m), dos vorals, muralletes de contenció, dos zones laterals per al trànsit de vianants i protecció antivandàlica sobre la via.

El contracte per a la supressió del pas a nivell situat a Caudete s’ha adjudicat per 3,2 milions d’euros. El pas superior de Caudete donarà continuïtat al camí de la Venda del Gitano i al desenvolupament urbanístic del Parc Tecnològic de Caudete, ha informat Adif en nota de premsa.

L’actuació preveu a més la modificació i millora del traçat actual del vial d’accés a la planta embotelladora enfront de Casella dels Villares, així com la construcció d’una rotonda per a regular la circulació de tots dos vials. Així mateix, es construiran camins agrícoles per a resoldre l’accés a les finques confrontants.

La clausura d’estos passos a nivell comportarà el desmantellament de tots els seus elements i la instal·lació nous tancaments en la zona d’actuació per a evitar passos viciosos.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Investigades huit persones per estafes amb SMS que suplanten al banc

Huit persones de Madrid, Alacant i Tarragona han quedat investigades per una estafa informàtica de smishing que suplantava a un banc. La víctima inicial va transferir més de 80.000 euros a 18 comptes i l'operació ha reconstruït la ruta dels diners per a identificar als implicats.

Ingressa a la presó un membre d’un grup criminal per un alunizaje a València

La Policia Nacional ha detingut a Paterna a un home de 34 anys que ha ingressat a la presó per la seua presumpta participació en un alunizaje a València. La investigació ho vincula a un grup especialitzat que usava cotxes d'alta gamma sostrets.

Elevar l’agricultura ecològica al 50% millora la salut del sòl sense sacrificar productivitat

Un estudi internacional liderat per la Universitat d'Alacant conclou que quan almenys la mitat del paisatge és ecològic es maximitzen la salut del sòl, la biodiversitat i la producció. La transició resulta més eficaç en sòls degradats i recolza metes més ambicioses que el 25% europeu.

Seguix ingressat el xiquet de 2 anys ferit després de caure des d’un balcó a Catarroja

El menor de 2 anys roman a l'Hospital La Fe amb pronòstic reservat després de caure des d'un balcó a Catarroja. La Guàrdia Civil investiga el succés

Restablit el trànsit d’alta velocitat amb Madrid després d’una fallada de senyalització

Adif ha recuperat a les 9.50 la gestió a Atocha i Chamartín i ha restablit les línies d'alta velocitat. Els trens tornen a circular amb retards significatius.

Investigat per circular amb moto a 192 km/h en la CV-339 de Llíria, limitada a 70

La Guàrdia Civil de València investiga a un motorista detectat a 192 km/h en la CV-339, limitada a 70. L'excés de 122 km/h es tracta com a delicte de seguretat viària

El temps continua estable i San José arriba amb pluges febles i més fresc en la Comunitat

Hui s'espera temps estable i amb nuvolositat en augment en la Comunitat Valenciana. El dijous, festivitat de San José, podrà ploure feblement i baixaran les màximes, sobretot a l'interior de València i Castelló.

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.