Adif adjudica per 7,4 milions d’euros les obres de supressió de dos passos a nivell a Caudete (Albacete) i Villena

ALBACETE/ALACANT, 11 (EUROPA PRESS)

Adif ha adjudicat la supressió de dos passos a nivell de la línia d’ample convencional L’Alzina-Alacant Terminal, en els municipis de Caudete (Albacete) i Villena, amb una inversió conjunta de 7,4 milions d’euros.

Els contractes adjudicats contemplen la construcció de dos passos superiors molt pròxims als actuals, que comptaran amb una calçada de dos carrils (3 m), dos vorals, muralletes de contenció, dos zones laterals per al trànsit de vianants i protecció antivandàlica sobre la via.

El contracte per a la supressió del pas a nivell situat a Caudete s’ha adjudicat per 3,2 milions d’euros. El pas superior de Caudete donarà continuïtat al camí de la Venda del Gitano i al desenvolupament urbanístic del Parc Tecnològic de Caudete, ha informat Adif en nota de premsa.

L’actuació preveu a més la modificació i millora del traçat actual del vial d’accés a la planta embotelladora enfront de Casella dels Villares, així com la construcció d’una rotonda per a regular la circulació de tots dos vials. Així mateix, es construiran camins agrícoles per a resoldre l’accés a les finques confrontants.

La clausura d’estos passos a nivell comportarà el desmantellament de tots els seus elements i la instal·lació nous tancaments en la zona d’actuació per a evitar passos viciosos.

Últimes notícies

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.

Rodríguez alerta que el municipalisme ja no fa gràcia als grans partits i “comença a fer por”

El secretari general d’Ens Uneix, Jorge Rodríguez, defensa a El Palomar que el municipalisme ja no “fa gràcia” als partits tradicionals i reivindica el dret a competir amb igual dignitat. El president d’Unión Municipalista, David García, assegura que este espai supera ja les 60 alcaldies a la Comunitat Valenciana.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres semblants a l’any passat

L’Operació Pas de l’Estret ha superat els 458.000 passatgers i els 115.000 vehicles des del 15 de juny, amb un lleu descens respecte al mateix període de 2025 però amb un dispositiu que està funcionant amb fluïdesa als ports i a la frontera del Tarajal.

Matt Costello deixa el Valencia Basket després de dos anys i apunta al Japó

Matt Costello no seguirà al Valencia Basket la pròxima temporada després de dos anys al club i podria fitxar pel Chiba Jets japonés, dirigit per l’exassistent taronja Adrian Kovacks.

Rescatada una parella jove atrapada hores a la Serra d’Orihuela

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada per Bombers d’Alacant després de quedar bloquejada en una zona de difícil accés de la Serra d’Orihuela.

Iván Ortolá domina al Sachsenring i s’emporta la seua segona victòria de l’any per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha liderat de principi a fi la cursa de Moto2 al G.P. d’Alemanya al Sachsenring i ha guanyat per només 72 mil·lèsimes davant de Daniel Holgado, amb Izan Guevara tercer i el líder del Mundial, Manuel González, sisé.

Rescatada una parella jove atrapada de nit a la Serra d’Oriola

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada pel Grup Especial de Rescat del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant després de quedar atrapada en una zona de difícil accés de la Serra d’Oriola.

Iván Ortolá arrasa a Sachsenring des de la ‘pole’ i guanya Moto2 per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha dominat el Gran Premi d’Alemanya de Moto2 de principi a fi i ha sumat la seua segona victòria de la temporada, superant Daniel Holgado per només 72 mil·lèsimes. Izan Guevara ha completat el podi i el líder del Mundial, Manuel González, ha sigut sisé.