12.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

L’Ajuntament d’Oliva posa en marxa el Pla Resistir per a ajudar als autònoms i pimes afectats

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha posat en marxa el Pla Resistir en esta localitat. Es tracta del pla de xoc posat en marxa per la Generalitat Valenciana per a ajudar econòmicament als sectors més afectats per les restriccions sanitàries.

 

Les ajudes estan formades per 11 blocs diferenciats i compatibles entre si. El primer bloc és el que financia i tramita l’Ajuntament d’Oliva, que acull les ajudes directes d’urgència d’una quantia de 2.000 euros per empresa o autònom més 200 euros addicionals per treballador contractat. 

 

La sol·licitud i annexes junt amb les bases de la convocatòria es publicaran en breu. S’habilitaran quatre punts d’informació i revisió de documentació: dos punts per als sectors d’hostaleria i restauració, allotjament i activitats turístiques i oci nocturn; un per a comerç; i un altre per a deports i cultura. Tots ells funcionaran amb cita prèvia, i estaran ubicats en diferents llocs de la localitat. En breu també es facilitaran els telèfons a on sol·licitar la cita prèvia i la seua ubicació.

 

Una volta comprovat per part dels tècnics municipals que la informació aportada és la correcta, els interessats podran presentar la seua sol·licitud per via telemàtica a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament d’Oliva o bé de forma presencial a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà a la planta baixa de l’ajuntament, durant el termini de presentació de sol·licituds, en el tram entre les 13.30 i les 14.00 hores, amb torn de cita prèvia específic.

 

Entre els beneficiaris d’estes ajudes trobem: 

  • Xicotetes empreses (menys de 10 treballadors) i autònoms establerts per la Generalitat Valenciana.
  • Comerç al detall de productes alimentaris,begudes i tabac en llocs de venda i en mercats ambulants.
  • Comerç al detall de productes tèxtils, peces de vestir i calçat en llocs de venda i en mercats ambulants.
  • Comerç al detall d’altres productes en llocs de venda i en mercats ambulants.
  • Hotels i allotjaments.
  • Allotjaments turístics i altres.
  • Càmpings i aparcaments de caravanes.
  • Altres allotjaments.
  • Restaurants i llocs de menjar.
  • Provisió de menjars preparats per a esdeveniments.
  • Altres servicis de menjars.
  • Establiments de begudes.
  • Activitats d’exhibició cinematogràfica.
  • Activitats d’agències de viatges.
  • Activitats dels operadors turístics.
  • Altres servicis de reserves
  • Organització de convencions i fires.
  • Arts escèniques.
  • Activitats auxiliars a les arts escèniques.
  • Creació artística i literària.
  • Gestió de sales d’espectacles.
  • Activitats de museus.
  • Gestió de llocs i edificis històrics.
  • Gestió d’instal·lacions deportives.
  • Activitats dels clubs deportius.
  • Activitats dels gimnasos.
  • Altres activitats deportives.
  • Activitats dels parcs d’atraccions.
  • Altres activitats recreatives i entreteniment

Últimes notícies

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.

Reial Madrid 2-0 Llevant: triomf en el caos amb gols de Mbappé i Asencio

El Reial Madrid es va imposar 2-0 al Llevant després d'un primer temps de xiulets i dubtes. L'entrada de Güler i Mastantuono va canviar el guió i l'equip va reaccionar.

València atorgarà la Medalla d’Or a la Real Germanor de Sant Antoni Abad

L'Ajuntament concedirà la seua màxima distinció a la Real Germanor de Sant Antoni Abad. El lliurament serà el 9 d'Octubre, després de rebre el títol de 'Real' i a les portes del seu 75 aniversari.

Mor un jove de 19 anys en ennuegar-se amb un grilló de mandarina a Alacant

Un jove de 19 anys ha mort a la Platja de Sant Joan després d'ennuegar-se amb un grilló de mandarina mentres estava amb amics. Els equips d'emergència no han aconseguit reanimar-ho i s'ha ordenat l'autòpsia.

Corberán crida a rebel·lar-se en Lliga davant el Getafe

El tècnic del València apel·la a caràcter i determinació per a competir en el Coliseum després de menys de 72 hores de descans. Assenyala pilota parada, transicions i defensa com a claus.

Final per la supervivència: Getafe i València es juguen aire en el Coliseum

Getafe i València disputen un dol directe per la permanència. Els azulones arriben en mala ratxa i amb tres reforços, mentres els che busquen el seu primer triomf fora.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia. Hi ha 19 detinguts, 121 víctimes identificades i 57 comptes bloquejats.

Montero critica als barons del PP per parlar sense propostes sobre finançament autonòmic

La vicepresidenta primera ha retret al PP que convoque un cim per a debatre sense plantejar alternatives i ha defés una proposta de 21.000 milions.