L’Ajuntament d’Oliva posa en marxa el Pla Resistir per a ajudar als autònoms i pimes afectats

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha posat en marxa el Pla Resistir en esta localitat. Es tracta del pla de xoc posat en marxa per la Generalitat Valenciana per a ajudar econòmicament als sectors més afectats per les restriccions sanitàries.

 

Les ajudes estan formades per 11 blocs diferenciats i compatibles entre si. El primer bloc és el que financia i tramita l’Ajuntament d’Oliva, que acull les ajudes directes d’urgència d’una quantia de 2.000 euros per empresa o autònom més 200 euros addicionals per treballador contractat. 

 

La sol·licitud i annexes junt amb les bases de la convocatòria es publicaran en breu. S’habilitaran quatre punts d’informació i revisió de documentació: dos punts per als sectors d’hostaleria i restauració, allotjament i activitats turístiques i oci nocturn; un per a comerç; i un altre per a deports i cultura. Tots ells funcionaran amb cita prèvia, i estaran ubicats en diferents llocs de la localitat. En breu també es facilitaran els telèfons a on sol·licitar la cita prèvia i la seua ubicació.

 

Una volta comprovat per part dels tècnics municipals que la informació aportada és la correcta, els interessats podran presentar la seua sol·licitud per via telemàtica a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament d’Oliva o bé de forma presencial a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà a la planta baixa de l’ajuntament, durant el termini de presentació de sol·licituds, en el tram entre les 13.30 i les 14.00 hores, amb torn de cita prèvia específic.

 

Entre els beneficiaris d’estes ajudes trobem: 

  • Xicotetes empreses (menys de 10 treballadors) i autònoms establerts per la Generalitat Valenciana.
  • Comerç al detall de productes alimentaris,begudes i tabac en llocs de venda i en mercats ambulants.
  • Comerç al detall de productes tèxtils, peces de vestir i calçat en llocs de venda i en mercats ambulants.
  • Comerç al detall d’altres productes en llocs de venda i en mercats ambulants.
  • Hotels i allotjaments.
  • Allotjaments turístics i altres.
  • Càmpings i aparcaments de caravanes.
  • Altres allotjaments.
  • Restaurants i llocs de menjar.
  • Provisió de menjars preparats per a esdeveniments.
  • Altres servicis de menjars.
  • Establiments de begudes.
  • Activitats d’exhibició cinematogràfica.
  • Activitats d’agències de viatges.
  • Activitats dels operadors turístics.
  • Altres servicis de reserves
  • Organització de convencions i fires.
  • Arts escèniques.
  • Activitats auxiliars a les arts escèniques.
  • Creació artística i literària.
  • Gestió de sales d’espectacles.
  • Activitats de museus.
  • Gestió de llocs i edificis històrics.
  • Gestió d’instal·lacions deportives.
  • Activitats dels clubs deportius.
  • Activitats dels gimnasos.
  • Altres activitats deportives.
  • Activitats dels parcs d’atraccions.
  • Altres activitats recreatives i entreteniment

Últimes notícies

Catalá aposta per l’atletisme i la vela davant de la Fórmula 1 a València

L’alcaldessa María José Catalá ha defensat que València aposte per la vela i l’atletisme, per tradició i menor cost públic, i ha reobert la porta a acollir de nou la Copa de l’Amèrica.

Els pobles afectats pels incendis de l’estiu demanen ser zona d’emergència greu

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern d’Espanya que declare com a zones greument afectades per una emergència de protecció civil els municipis castigats pels principals incendis forestals d’aquest estiu a la Comunitat Valenciana.

La Serra d’Escalona i la Dehesa de Campoamor ja són parc natural

El Consell ha declarat parc natural la Serra d’Escalona i la Dehesa de Campoamor, un espai d’alt valor ambiental que abasta Orihuela, San Miguel de Salinas i Pilar de la Horadada. La figura de protecció busca conservar la biodiversitat i compatibilitzar-la amb els usos tradicionals i el desenvolupament rural sostenible.

Toni Pérez retreu a Sánchez la falta de compromís amb el transvasament Tajo-Segura

El president de la Diputació d'Alacant, Toni Pérez, ha criticat que Pedro Sánchez no haja anunciat inversions hídriques ni un compromís ferm amb el transvasament Tajo-Segura durant la seua visita a la província.

El PSPV busca amb la societat civil una alternativa per a governar la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE ha obert la seua Conferència Política a col·lectius socials i ciutadania per a dissenyar una alternativa de govern a la Generalitat i recuperar drets que considera retallats pels executius de PP i Vox.

Les oposicions de mestres arrenquen amb quasi 15.700 aspirants en la Comunitat

Educació inicia este cap de setmana les oposicions al cos de Mestres d’Infantil i Primària amb 15.697 aspirants per a 1.959 places en la Comunitat Valenciana, mentre CSIF reclama la màxima transparència i informació en tot el procés selectiu.

El PSPV acusa Catalá d’un discurs ‘racista’ que assenyala la població migrant pels assentaments

El portaveu socialista a l’Ajuntament de València, Borja Sanjuan, ha acusat l’alcaldessa María José Catalá d’emprar un discurs ‘racista’ en responsabilitzar la població migrant dels problemes vinculats als assentaments de persones sense llar, i li retreu que no assenyale els fons voltor i inversors que especulen amb la vivenda.

Morant planteja lleis d’equitat per garantir plaça universitària a tot l’alumnat

La ministra Diana Morant defensa a València unes lleis d’equitat que obliguen les autonomies a finançar prou places públiques, cosa que a la Comunitat Valenciana suposaria fins a 10.000 noves places. La Generalitat replica que ja autoritza totes les places sol·licitades i destaca l’augment de beques i del finançament universitari.