Alarma a Paterna per un ampli desplegament policial i de bombers

Veïns de la zona sud de la urbanització Lloma Llarga-Valterna, al municipi de Paterna, han viscut amb alarma un ampli desplegament de mitjans policials i de bombers este dissabte. Dos successos diferents separats per a penes uns metres, als carrers Ginesta i Alfàbega, quasi al mateix temps, han reunit desenes de vehicles d’emergències.

Els dos sinistres s’han saldat sense ferits, segons han confirmat fonts municipals de Paterna, del Consorci Provincial de Bombers i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), que depén de la Conselleria de Sanitat.

Cap a les 11.30 h, diferents patrulles de la Policia Local i Nacional, a més de membres de la Policia Judicial i de Trànsit, han acudit al lloc on hi havia un vehicle accidentat. El conductor ha sigut localitzat i ha donat positiu amb una taxa elevada en la prova d’alcoholèmia. No obstant això, esta persona no ha sigut detinguda, segons fonts municipals. El cotxe sinistrat, però, ha sigut immobilitzat pels agents al carrer Ginesta.

Incendi d’una rentadora

A penes una hora després, a les 12.34 h, al pròxim carrer Alfàbega, nombroses patrulles de la Policia Nacional, Local i dos dotacions de bombers han acudit a un incendi. El foc, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, ha sigut extingit amb rapidesa per membres dels parcs de Burjassot i Paterna, dirigits per un cap de sector i un sergent d’este últim.

Fonts de l’Ajuntament han informat que es tractava de l’incendi d’una rentadora. I no s’han registrat ferits. El CICU ha confirmat que ni en este ni en l’accident del cotxe ha sigut necessària la intervenció de cap ambulància.

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.