Alarma a Paterna per un ampli desplegament policial i de bombers

Veïns de la zona sud de la urbanització Lloma Llarga-Valterna, al municipi de Paterna, han viscut amb alarma un ampli desplegament de mitjans policials i de bombers este dissabte. Dos successos diferents separats per a penes uns metres, als carrers Ginesta i Alfàbega, quasi al mateix temps, han reunit desenes de vehicles d’emergències.

Els dos sinistres s’han saldat sense ferits, segons han confirmat fonts municipals de Paterna, del Consorci Provincial de Bombers i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), que depén de la Conselleria de Sanitat.

Cap a les 11.30 h, diferents patrulles de la Policia Local i Nacional, a més de membres de la Policia Judicial i de Trànsit, han acudit al lloc on hi havia un vehicle accidentat. El conductor ha sigut localitzat i ha donat positiu amb una taxa elevada en la prova d’alcoholèmia. No obstant això, esta persona no ha sigut detinguda, segons fonts municipals. El cotxe sinistrat, però, ha sigut immobilitzat pels agents al carrer Ginesta.

Incendi d’una rentadora

A penes una hora després, a les 12.34 h, al pròxim carrer Alfàbega, nombroses patrulles de la Policia Nacional, Local i dos dotacions de bombers han acudit a un incendi. El foc, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, ha sigut extingit amb rapidesa per membres dels parcs de Burjassot i Paterna, dirigits per un cap de sector i un sergent d’este últim.

Fonts de l’Ajuntament han informat que es tractava de l’incendi d’una rentadora. I no s’han registrat ferits. El CICU ha confirmat que ni en este ni en l’accident del cotxe ha sigut necessària la intervenció de cap ambulància.

Últimes notícies

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.