Alarma a Paterna per un ampli desplegament policial i de bombers

Veïns de la zona sud de la urbanització Lloma Llarga-Valterna, al municipi de Paterna, han viscut amb alarma un ampli desplegament de mitjans policials i de bombers este dissabte. Dos successos diferents separats per a penes uns metres, als carrers Ginesta i Alfàbega, quasi al mateix temps, han reunit desenes de vehicles d’emergències.

Els dos sinistres s’han saldat sense ferits, segons han confirmat fonts municipals de Paterna, del Consorci Provincial de Bombers i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), que depén de la Conselleria de Sanitat.

Cap a les 11.30 h, diferents patrulles de la Policia Local i Nacional, a més de membres de la Policia Judicial i de Trànsit, han acudit al lloc on hi havia un vehicle accidentat. El conductor ha sigut localitzat i ha donat positiu amb una taxa elevada en la prova d’alcoholèmia. No obstant això, esta persona no ha sigut detinguda, segons fonts municipals. El cotxe sinistrat, però, ha sigut immobilitzat pels agents al carrer Ginesta.

Incendi d’una rentadora

A penes una hora després, a les 12.34 h, al pròxim carrer Alfàbega, nombroses patrulles de la Policia Nacional, Local i dos dotacions de bombers han acudit a un incendi. El foc, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, ha sigut extingit amb rapidesa per membres dels parcs de Burjassot i Paterna, dirigits per un cap de sector i un sergent d’este últim.

Fonts de l’Ajuntament han informat que es tractava de l’incendi d’una rentadora. I no s’han registrat ferits. El CICU ha confirmat que ni en este ni en l’accident del cotxe ha sigut necessària la intervenció de cap ambulància.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder