14 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Alarma a Paterna per un ampli desplegament policial i de bombers

Veïns de la zona sud de la urbanització Lloma Llarga-Valterna, al municipi de Paterna, han viscut amb alarma un ampli desplegament de mitjans policials i de bombers este dissabte. Dos successos diferents separats per a penes uns metres, als carrers Ginesta i Alfàbega, quasi al mateix temps, han reunit desenes de vehicles d’emergències.

Els dos sinistres s’han saldat sense ferits, segons han confirmat fonts municipals de Paterna, del Consorci Provincial de Bombers i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), que depén de la Conselleria de Sanitat.

Cap a les 11.30 h, diferents patrulles de la Policia Local i Nacional, a més de membres de la Policia Judicial i de Trànsit, han acudit al lloc on hi havia un vehicle accidentat. El conductor ha sigut localitzat i ha donat positiu amb una taxa elevada en la prova d’alcoholèmia. No obstant això, esta persona no ha sigut detinguda, segons fonts municipals. El cotxe sinistrat, però, ha sigut immobilitzat pels agents al carrer Ginesta.

Incendi d’una rentadora

A penes una hora després, a les 12.34 h, al pròxim carrer Alfàbega, nombroses patrulles de la Policia Nacional, Local i dos dotacions de bombers han acudit a un incendi. El foc, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, ha sigut extingit amb rapidesa per membres dels parcs de Burjassot i Paterna, dirigits per un cap de sector i un sergent d’este últim.

Fonts de l’Ajuntament han informat que es tractava de l’incendi d’una rentadora. I no s’han registrat ferits. El CICU ha confirmat que ni en este ni en l’accident del cotxe ha sigut necessària la intervenció de cap ambulància.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.