Alarma a Paterna per un ampli desplegament policial i de bombers

Veïns de la zona sud de la urbanització Lloma Llarga-Valterna, al municipi de Paterna, han viscut amb alarma un ampli desplegament de mitjans policials i de bombers este dissabte. Dos successos diferents separats per a penes uns metres, als carrers Ginesta i Alfàbega, quasi al mateix temps, han reunit desenes de vehicles d’emergències.

Els dos sinistres s’han saldat sense ferits, segons han confirmat fonts municipals de Paterna, del Consorci Provincial de Bombers i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), que depén de la Conselleria de Sanitat.

Cap a les 11.30 h, diferents patrulles de la Policia Local i Nacional, a més de membres de la Policia Judicial i de Trànsit, han acudit al lloc on hi havia un vehicle accidentat. El conductor ha sigut localitzat i ha donat positiu amb una taxa elevada en la prova d’alcoholèmia. No obstant això, esta persona no ha sigut detinguda, segons fonts municipals. El cotxe sinistrat, però, ha sigut immobilitzat pels agents al carrer Ginesta.

Incendi d’una rentadora

A penes una hora després, a les 12.34 h, al pròxim carrer Alfàbega, nombroses patrulles de la Policia Nacional, Local i dos dotacions de bombers han acudit a un incendi. El foc, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, ha sigut extingit amb rapidesa per membres dels parcs de Burjassot i Paterna, dirigits per un cap de sector i un sergent d’este últim.

Fonts de l’Ajuntament han informat que es tractava de l’incendi d’una rentadora. I no s’han registrat ferits. El CICU ha confirmat que ni en este ni en l’accident del cotxe ha sigut necessària la intervenció de cap ambulància.

Últimes notícies

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.

STAS denuncia que el reforç de vigilància forestal arriba massa tard

La secció sindical de STAS en Vaersa a València ha acusat la Generalitat d’improvisar en el reforç de la vigilància forestal, que arriba en ple agost, i ha criticat les condicions laborals dels brigadistes. El sindicat dona suport a la incorporació de 122 efectius però no descarta mobilitzacions ni una possible vaga.

Paterna demana tancar el Parc del Túria i la Vallesa durant l’eclipsi solar

L’Ajuntament de Paterna ha sol·licitat a la Generalitat Valenciana el tancament preventiu del Parc Natural del Túria i de l’entorn de la Vallesa durant l’eclipsi solar del 12 d’agost, davant la previsió d’una elevada afluència de visitants i per risc d’incendis.

Alfondeguilla dedicarà un carrer a Moncofa per l’ajuda en l’incendi de la Vall d’Uixó

Alfondeguilla ha aprovat dedicar l’actual carrer Herrero Tejedor a Moncofa com a agraïment per l’acollida dels evacuats durant l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que va obligar a desallotjar el municipi durant sis dies.
FILMOTECA D'ESTIU