Llancen alerta per la desaparició de Gracie Mai, menor de 14 anys a Calp

Ejemplo de shortcode con estilo
SOS Desapareguts sol·lícita col·laboració ciutadana per trobar la jove, desapareguda des del 5 de novembre

L’Associació SOS Desapareguts ha emés una alerta per la desaparició de Gracie Mai, una menor de tan sols 14 anys, que va ser vista per última vegada a Calp, el passat dimarts 5 de novembre des de llavors, no s’ha tingut cap notícia sobre el seu parador, i ja ha passat més d’una setmana des de la seua desaparició.

Gracie Mai fa aproximadament 1,65 metres d’alçada, té una complexió prima, cabell castany i llarg, i ulls blaus. Davant la preocupació per la vostra seguretat, se sol·licita la col·laboració de la ciutadania per obtindre qualsevol informació que puga ajudar a localitzar-la.

https://twitter.com/sosdesaparecido/status/1855985383621734420

Qualsevol persona que tinga dades sobre el parador de Gracie Mai pot contactar amb els números de telèfon 649 952 957 i 617 126 909, o bé enviar un correu electrònic a info@sosdesaparecidos.es.

Sobre l’Associació SOS Desapareguts

SOS Desapareguts és una organització sense ànim de lucre fundada a Caravaca de la Cruz, dedicada a la difusió i recerca de persones desaparegudes de totes les edats. L’associació està composta per un equip de 32 homes i dones que, amb la seua experiència personal i professional, ajuden les famílies a la difícil tasca de trobar els seus éssers estimats.

Amb anys de dedicació a esta causa, SOS Desapareguts ha esdevingut un referent en l’ajuda a familiars que enfronten l’angoixa de no saber el parador dels seus éssers estimats. A més a més de la difusió d’alertes, l’organització proporciona suport emocional i assessorament a les famílies afectades.

Últimes notícies

L’Ontinyent 1931 remunta al Torrellano amb tres gols

L’Ontinyent 1931 ha guanyat 1-3 al Torrellano després de remuntar el gol inicial. Carlos Mas n’ha marcat dos.

El València encadena set partits sense guanyar a Mestalla

El València ha perdut 0-3 davant del Real Madrid i acumula set partits sense guanyar a Mestalla. És el pitjor inici local de la seua història i la segona ratxa més llarga com a local.

La campanya de la palla de l’arròs deixa 1.000 tones disponibles

La campanya de 2026 ha arreplegat gratuïtament 1.000 tones de palla de l’arròs en quatre zones productores. La demanda supera la quantitat disponible i ja hi ha llista d’espera.

La Fe trasplanta el cor a un home de 70 anys després d’un any i mig amb assistència mecànica

La Fe ha trasplantat amb èxit un home de 70 anys que havia viscut un any i mig amb assistència ventricular per una insuficiència cardíaca greu. És el segon cas registrat a Espanya en una persona de 70 anys o més.

La dana de 2024 ha elevat un 76 % el risc de part prematur en les zones més danyades

Un estudi de quasi 12.000 naixements ha detectat més prematuritat després de la dana de 2024, sobretot en els municipis amb danys greus.

La vaga general coincidirà amb el debat de la llei del sòl a Les Corts

El ple de novembre de Les Corts abordarà les esmenes de devolució a la llei del sòl, dos decrets llei i el control al president de la Generalitat.

Avelino Corma, el científic més influent d’Espanya

Avelino Corma encapçala la classificació espanyola i ocupa el lloc 35 mundial per trajectòria científica. També és segon a Espanya en impacte durant 2025.

Diumenge amb núvols i boires a l’interior valencià

La Comunitat Valenciana tindrà núvols, possibles boires a l’interior i temperatures estables diumenge. Dilluns podrà ploure feblement al nord.