16 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Alfafar tanca zones públiques per evitar botellons amb persones d’altres poblacions

L’Ajuntament d’Alfafar, a causa de l’escalada en les dades positives de coronavirus, i la problemàtica derivada de la reglamentació aplicable als municipis adjacents, s’ha vist obligat a decretar el tancament de l’amfiteatre del parc de les palmeres i el cercle del parc 8 de març a fi d’evitar aglomeracions i botellons per l’afluència de persones d’altres poblacions.

Des de dimarts passat, 13 de juliol, els municipis confrontants de Sedaví i Benetússer, van ser inclosos en la llista de Conselleria amb toc de queda nocturn. Esta situació, que no contempla l’estructura i fluxos entre els municipis, ha generat que nombrosos grups de joves acudisquen a Alfafar, que no té la mobilitat nocturna limitada, a realitzar activitats d’oci nocturn.

L’alcalde d’Alfafar, Juan Ramón Adsuara, ha explicat que “esta realitat suposa un greu perill per a la salut de la població d’Alfafar i els propis joves, i per tant i pel principi de prudència malgrat no estar obligats, l’Ajuntament ha cregut oportú prendre esta mesura”.

Des de l’Ajuntament d’Alfafar se sol·licita el suport de l’administració autonòmica, així com el reforç de la Guàrdia Civil i les policies locals de tots els municipis per a complir i fer complir la llei.

Últimes notícies

Una detenció a Alacant destapa a un líder de pornografia infantil arrestat a l’Argentina

La detenció d'un home a Alacant per emmagatzemar i compartir material d'abús infantil ha permés arrestar a l'Argentina a un presumpte líder d'una xarxa internacional. La investigació continua oberta.

València rebrà 2026 amb campanades infantils al matí i música, llums i focs a la nit

València acomiadarà 2025 amb campanades infantils de 10.30 a 13.00 amb Gisela i, a la nit, DJs, llums i focs artificials en la plaça de l'Ajuntament, amb controls d'accés i gots reciclats.

La Generalitat construirà 35 vivendes industrialitzades de protecció pública a Utiel per a afectats per la dana

La Generalitat ha posat en marxa la licitació per a alçar 35 vivendes de protecció pública industrialitzades a Utiel sobre un solar municipal. La inversió ascendix a 6,7 milions i s'emmarca en el Pla de Reconstrucció Local-Dana.

Coca-Cola s’unix a més de 50 ONG per a repartir 10.000 menjars per Nadal

La companyia s'ha unit a més de 50 ONG, bancs d'aliments i escoles d'hostaleria per a portar 10.000 menjars a famílies vulnerables del 16 al 24 de desembre en 19 ciutats. La campanya, en el seu quint any, mobilitza voluntariat per a embutxacar i distribuir els lots i ressalta el compromís 'continu' amb les comunitats.

La grip baixa però la covid puja en la Comunitat Valenciana i augmenten els ingressos

La incidència de grip descendix un 28,89% fins a 332,2 per 100.000, mentres la covid puja un 40,79% i el VRS repunta. L'activitat total i els ingressos per quadres greus augmenten i superen la mitjana nacional.

Finestrat reorganitza el govern local amb dos noves regidories

La nova alcaldessa, Nati Algado, ha reordenat l'equip de govern amb dos regidories inèdites i canvis d'àrees per a obrir una nova etapa de gestió.

Detinguts els dos atrinxerats a Elx després de matar a dos hòmens i deixar greu a un tercer

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens que s'havien atrinxerat en una vivenda d'Elx. Abans havien apallissat fins a la mort a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

Pérez Llorca subratlla el compromís del Consell amb Alacant i l’impuls a l’estació central del TRAM

El president ha reafirmat el suport de la Generalitat als projectes clau de la ciutat, amb l'estació central del TRAM com a eix intermodal. Via Parc fixa l'objectiu d'iniciar el seu desenrotllament l'any vinent després de resoldre's la titularitat dels sòls.