Ana María Aldón es trenca en ple directe a Telecinco

Ana María Aldón és una de les col·laboradores habituals del programa ‘Viva la vida‘. I ha sigut en aquest plató on s’ha trencat per complet. El motiu ha sigut l’entrevista que el seu marit, Ortega Cano, va concedir el divendres a ‘Viva el verano‘. En concret, el seu patiment l’ha provocat la manera en què ell continua referint-se a la que va ser la seva dona, Rocío Jurado.

 

Les paraules d’Ortega Cano que van ferir a Ana María Aldón

El torero va parlar en televisió de la seva professió, dels problemes familiars o del seu pas per la presó. Però també va recordar Rocío Jurado, que va morir l’any 2006. En aquest sentit, va relatar la bonica història d’amor que van viure. «Va ser de pel·lícula. Jo tenia 20 anys la primera vegada que la vaig veure, anant ella pel carrer Serrano amb la seva mare».

 

«Vaig estar tota la vesprada darrere d’elles, però no vaig ser capaç de dir-li res», va explicar. De la mateixa manera, va assenyalar que Rocío Jurado per a ell és el «més important» i va afegir que «era una dona per estimar-la les 24 hores. Teníem un amor espectacular, espectacular per Déu i per la Verge».

 

Ortega Cano va negar també els rumors de separació amb la mare de Rocío Carrasco i va afirmar que «jo volia morir-me amb ella. Em vaig quedar mort en vida quan va morir».

 

Ana María Aldón es trenca escoltant a Ortega Cano

Durant el programa ‘Viva la vida‘ s’ha fet un repàs de l’entrevista del torero l’endemà la seva emissió, perquè Ana María la comentarà. I tornar a veure-la no li ha fet gens bé. Després de veure diversos vídeos, l’exconcursant de ‘Supervivientes 2020‘ no ha pogut evitar les llàgrimes. Ha trencat a plorar i ha explicat que «m’emociono. Sé de la sinceritat amb la qual parla i entenc el que diu».

 

«Veient l’entrevista, va haver-hi un moment en què em vaig arribar a plantejar: ‘Què faig jo aquí si aquest home segueix enamorat de la seva dona?’. Però ella no està i, encara que hi haja gent que pense que sóc una aprofitada, en aquests nou anys he estat sotmesa a molta pressió», ha declarat Aldón.

 

Per part seva, Toñi Moreno, la presentadora, va voler fer-li un aclariment: «La seva dona ets tu. Em sembla molt fort el que has dit sobre què fas tu aquí. És molt complicat ser l’esposa d’un vidu, ho dic en general».

 

Aldón se sent estimada per Ortega Cano

Toñi Moreno va preguntar a Aldón si se sentia estimada pel destre. I la resposta d’ella ha estat categòrica: «Si no fora així, jo no estaria al seu costat. El que passa és que la seva història d’amor va ser tan gran, tan bonica i tan idíl·lica».

 

«Jo sé com ell estima a Rocío. Per això, va arribar un moment en què ho veia tot com una espectadora, però realment jo soc la seva dona. Hi ha gent que diu que això és una falta de respecte’, però no és així», ha afegit.

«Jo estic vivint el que va viure tota Espanya i el que continue vivint a casa meva cada dia. Quan jo entro a la meva habitació i ell està escoltant a Rocío. Soc jo la que està i no ella, però està en el cor de la seva gent», ha explicat.

 

Després de totes aquestes declaracions, la col·laboradora va aconseguir tranquil·litzar-se. I en fer-ho va voler finalitzar el tema: «La vida ens ha creuat en un camí i ens ha donat un fill meravellós. Així que aquí seguim».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MARQ presenta al MAN la investigació de la major necròpoli bizantina a Rojales

El MAN ha acollit la presentació dels avanços del MARQ sobre la major necròpoli bizantina peninsular a Rojales. La investigació es relaciona amb ritu cristià primerenc, mobilitat oriental i rastre de 'yersina pestis'.

La Comunitat Valenciana, segona exportadora de fruites i hortalisses amb el 28% del total

La Comunitat Valenciana va ser la segona comunitat exportadora de fruites i hortalisses en 2025 amb el 28%, en vendre 3,3 milions de tones per 4.790 milions. Espanya va retallar el volum un 4% però va elevar el valor un 4%, amb Europa com a principal destí.

La menstruació condiciona la vida diària de més del 80% de les dones a Espanya

Un estudi amb més de 4.000 participants assenyala que la menstruació impacta la vida quotidiana, la participació social i el benestar. El dolor i l'estigma impulsen canvis d'hàbits.

Detingut amb mig quilo de cocaïna i fàrmacs amb recepta en zones d’oci

Un home de 33 anys ha sigut detingut amb 493 grams de cocaïna, 730 comprimits subjectes a recepta i 166 butllofes. Part de la droga anava oculta en vapers manipulats.

El València busca aprofitar la ressaca copera del Baskonia per a afermar-se en l’Eurolliga

El València visita al Kosner Baskonia amb la idea de capitalitzar la ressaca del recent títol coper vitorià i sumar un triomf clau per a consolidar el Top-6.

Tallada l’AP-7 a Moncofa per dos accidents amb tres vehicles i dos camions

L'AP-7 roman tallada en sentit València a l'altura de Moncofa després de dos sinistres entre les 9.00 i les 10.00 hores. Trànsit desvia per la A-7 i la N-225 i no consten ferits.

Dos detinguts per huit robatoris de catalitzadors a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 30 i 43 anys vinculats amb huit sostraccions de catalitzadors en 2025 en diversos municipis de Castelló. La investigació continua oberta.

Detinguts dos britànics per fingir un segrest per a exigir 830 euros de rescat

Dos hòmens britànics han sigut detinguts en un hotel de Benidorm després de fingir un segrest i enviar vídeos amb sang i amenaces per a reclamar 830 euros. Se'ls atribuïxen delictes de simulació, estafa i usurpació d'identitat.