L’aniversari del regnat d’Isabel II deixarà 12 milions a Benidorm per les vacances de britànics

Els britànics copen Benidorm des d’aquest dijous 2 de juny fins diumenge que ve, segons dades de la patronal hotelera Hosbec. Des de les 10 del matí de hui (11 a Espanya) s’està celebrant el Jubileu de Platí de la Reina d’Anglaterra que compleix 70 anys en el tron britànic. Per aqueix motiu, serà festiu al Regne Unit tant la jornada de hui com la de demà, circumstància que han aprofitat molts ciutadans britànics per a programar un període de vacances, sumant a més la circumstància de la finalització del curs escolar.

Segons l’Associació Empresarial Hotelera i Turística de la Comunitat Valenciana (Hosbec), les reserves hoteleres en els 4 dies són d’un 45% del parc benidormer. S’espera la visita de 15.000 turistes d’aquest país amb 60.000 pernoctacions fins al diumenge. Si bé, indiquen que molts ampliaran la seua estada a una setmana. «Els ingressos per l’allotjament hoteler ascendiran a 6,3 milions d’euros, i si sumem la resta dels consums en destí aquesta xifra arribarà a duplicar-se fins als 12 milions d’euros».

La repercussió d’aquesta efemèride es deixarà sentir en tota la Costa Blanca, en qualsevol cas, segons indica l’entitat. L’aeroport d’Alacant té programats per a aquests quatre dies 206 vols amb origen Regne Unit i destinació Alacant amb més de 38.000 seients programats.

Des d’Hosbec indiquen que els efectes d’aquest pont festiu al Regne Unit és molt major: un alt percentatge dels turistes allargarà la seua estada fins a 7 dies de mitjana, i moltes famílies han aprofitat el pont del Jubileu amb vacances escolars per a programar el seu viatge. A més, caldria sumar tots els turistes allotjats en altres tipus d’allotjament com a càmpings, apartaments turístics i segones residències, per la qual cosa l’impacte final multiplicarà aquestes xifres a l’alça.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.