Anuncios

L’aniversari del regnat d’Isabel II deixarà 12 milions a Benidorm per les vacances de britànics

Els britànics copen Benidorm des d’aquest dijous 2 de juny fins diumenge que ve, segons dades de la patronal hotelera Hosbec. Des de les 10 del matí de hui (11 a Espanya) s’està celebrant el Jubileu de Platí de la Reina d’Anglaterra que compleix 70 anys en el tron britànic. Per aqueix motiu, serà festiu al Regne Unit tant la jornada de hui com la de demà, circumstància que han aprofitat molts ciutadans britànics per a programar un període de vacances, sumant a més la circumstància de la finalització del curs escolar.

Segons l’Associació Empresarial Hotelera i Turística de la Comunitat Valenciana (Hosbec), les reserves hoteleres en els 4 dies són d’un 45% del parc benidormer. S’espera la visita de 15.000 turistes d’aquest país amb 60.000 pernoctacions fins al diumenge. Si bé, indiquen que molts ampliaran la seua estada a una setmana. «Els ingressos per l’allotjament hoteler ascendiran a 6,3 milions d’euros, i si sumem la resta dels consums en destí aquesta xifra arribarà a duplicar-se fins als 12 milions d’euros».

La repercussió d’aquesta efemèride es deixarà sentir en tota la Costa Blanca, en qualsevol cas, segons indica l’entitat. L’aeroport d’Alacant té programats per a aquests quatre dies 206 vols amb origen Regne Unit i destinació Alacant amb més de 38.000 seients programats.

Des d’Hosbec indiquen que els efectes d’aquest pont festiu al Regne Unit és molt major: un alt percentatge dels turistes allargarà la seua estada fins a 7 dies de mitjana, i moltes famílies han aprofitat el pont del Jubileu amb vacances escolars per a programar el seu viatge. A més, caldria sumar tots els turistes allotjats en altres tipus d’allotjament com a càmpings, apartaments turístics i segones residències, per la qual cosa l’impacte final multiplicarà aquestes xifres a l’alça.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.