L’aniversari del regnat d’Isabel II deixarà 12 milions a Benidorm per les vacances de britànics

Els britànics copen Benidorm des d’aquest dijous 2 de juny fins diumenge que ve, segons dades de la patronal hotelera Hosbec. Des de les 10 del matí de hui (11 a Espanya) s’està celebrant el Jubileu de Platí de la Reina d’Anglaterra que compleix 70 anys en el tron britànic. Per aqueix motiu, serà festiu al Regne Unit tant la jornada de hui com la de demà, circumstància que han aprofitat molts ciutadans britànics per a programar un període de vacances, sumant a més la circumstància de la finalització del curs escolar.

Segons l’Associació Empresarial Hotelera i Turística de la Comunitat Valenciana (Hosbec), les reserves hoteleres en els 4 dies són d’un 45% del parc benidormer. S’espera la visita de 15.000 turistes d’aquest país amb 60.000 pernoctacions fins al diumenge. Si bé, indiquen que molts ampliaran la seua estada a una setmana. «Els ingressos per l’allotjament hoteler ascendiran a 6,3 milions d’euros, i si sumem la resta dels consums en destí aquesta xifra arribarà a duplicar-se fins als 12 milions d’euros».

La repercussió d’aquesta efemèride es deixarà sentir en tota la Costa Blanca, en qualsevol cas, segons indica l’entitat. L’aeroport d’Alacant té programats per a aquests quatre dies 206 vols amb origen Regne Unit i destinació Alacant amb més de 38.000 seients programats.

Des d’Hosbec indiquen que els efectes d’aquest pont festiu al Regne Unit és molt major: un alt percentatge dels turistes allargarà la seua estada fins a 7 dies de mitjana, i moltes famílies han aprofitat el pont del Jubileu amb vacances escolars per a programar el seu viatge. A més, caldria sumar tots els turistes allotjats en altres tipus d’allotjament com a càmpings, apartaments turístics i segones residències, per la qual cosa l’impacte final multiplicarà aquestes xifres a l’alça.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.

Tres anys de presó per intentar introduir droga en la presó de Fontcalent durant una comunicació

L'Audiència d'Alacant va imposar tres anys de presó i una multa de 600 euros a una dona de 52 anys per intentar entrar cocaïna i haixix en Fontcalent durant una visita. La sentència és ferma.

Dos detinguts a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens espanyols a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra en Instagram. Un té 49 anys i antecedents; l'altre, de 30, no tenia detencions prèvies.