L’aniversari del regnat d’Isabel II deixarà 12 milions a Benidorm per les vacances de britànics

Els britànics copen Benidorm des d’aquest dijous 2 de juny fins diumenge que ve, segons dades de la patronal hotelera Hosbec. Des de les 10 del matí de hui (11 a Espanya) s’està celebrant el Jubileu de Platí de la Reina d’Anglaterra que compleix 70 anys en el tron britànic. Per aqueix motiu, serà festiu al Regne Unit tant la jornada de hui com la de demà, circumstància que han aprofitat molts ciutadans britànics per a programar un període de vacances, sumant a més la circumstància de la finalització del curs escolar.

Segons l’Associació Empresarial Hotelera i Turística de la Comunitat Valenciana (Hosbec), les reserves hoteleres en els 4 dies són d’un 45% del parc benidormer. S’espera la visita de 15.000 turistes d’aquest país amb 60.000 pernoctacions fins al diumenge. Si bé, indiquen que molts ampliaran la seua estada a una setmana. «Els ingressos per l’allotjament hoteler ascendiran a 6,3 milions d’euros, i si sumem la resta dels consums en destí aquesta xifra arribarà a duplicar-se fins als 12 milions d’euros».

La repercussió d’aquesta efemèride es deixarà sentir en tota la Costa Blanca, en qualsevol cas, segons indica l’entitat. L’aeroport d’Alacant té programats per a aquests quatre dies 206 vols amb origen Regne Unit i destinació Alacant amb més de 38.000 seients programats.

Des d’Hosbec indiquen que els efectes d’aquest pont festiu al Regne Unit és molt major: un alt percentatge dels turistes allargarà la seua estada fins a 7 dies de mitjana, i moltes famílies han aprofitat el pont del Jubileu amb vacances escolars per a programar el seu viatge. A més, caldria sumar tots els turistes allotjats en altres tipus d’allotjament com a càmpings, apartaments turístics i segones residències, per la qual cosa l’impacte final multiplicarà aquestes xifres a l’alça.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.