L’aniversari del regnat d’Isabel II deixarà 12 milions a Benidorm per les vacances de britànics

Els britànics copen Benidorm des d’aquest dijous 2 de juny fins diumenge que ve, segons dades de la patronal hotelera Hosbec. Des de les 10 del matí de hui (11 a Espanya) s’està celebrant el Jubileu de Platí de la Reina d’Anglaterra que compleix 70 anys en el tron britànic. Per aqueix motiu, serà festiu al Regne Unit tant la jornada de hui com la de demà, circumstància que han aprofitat molts ciutadans britànics per a programar un període de vacances, sumant a més la circumstància de la finalització del curs escolar.

Segons l’Associació Empresarial Hotelera i Turística de la Comunitat Valenciana (Hosbec), les reserves hoteleres en els 4 dies són d’un 45% del parc benidormer. S’espera la visita de 15.000 turistes d’aquest país amb 60.000 pernoctacions fins al diumenge. Si bé, indiquen que molts ampliaran la seua estada a una setmana. «Els ingressos per l’allotjament hoteler ascendiran a 6,3 milions d’euros, i si sumem la resta dels consums en destí aquesta xifra arribarà a duplicar-se fins als 12 milions d’euros».

La repercussió d’aquesta efemèride es deixarà sentir en tota la Costa Blanca, en qualsevol cas, segons indica l’entitat. L’aeroport d’Alacant té programats per a aquests quatre dies 206 vols amb origen Regne Unit i destinació Alacant amb més de 38.000 seients programats.

Des d’Hosbec indiquen que els efectes d’aquest pont festiu al Regne Unit és molt major: un alt percentatge dels turistes allargarà la seua estada fins a 7 dies de mitjana, i moltes famílies han aprofitat el pont del Jubileu amb vacances escolars per a programar el seu viatge. A més, caldria sumar tots els turistes allotjats en altres tipus d’allotjament com a càmpings, apartaments turístics i segones residències, per la qual cosa l’impacte final multiplicarà aquestes xifres a l’alça.

Últimes notícies

Domingo, Arteta i Gandía encapçalaran una gran gala lírica del FiMuVin a Requena

El Teatre Principal de Requena acollirà el 23 d’agost una gala lírica del FiMuVin amb Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía, acompanyats per l’Orquestra Filharmònica Fundació Ciutat de Requena, en l’any del seu vinté aniversari.

La Comunitat Valenciana ja supera els 3,3 milions de vivendes i acumula 62.632 pisos nous buits

La Comunitat Valenciana ha tancat 2025 amb 3.332.698 vivendes i 62.632 pisos nous sense vendre, l’1,8 % del parc total, en un context de demanda creixent i falta d’oferta assequible a tot l’Estat.

La química valenciana concentra quasi tot el negoci del sector amb 7.000 milions

Quimacova agrupa 261 empreses que concentren el 90% de la facturació del sector químic valencià, amb quasi 7.000 milions de negoci i una forta aposta per la innovació i l’ocupació.

Catalá reclama que la polarització no embrute la defensa de l’Albufera com a reserva de la Biosfera

María José Catalá demana al Govern d’Espanya un suport clar a la candidatura de l’Albufera com a reserva de la Biosfera i alerta que la polarització política no ha de contaminar este consens social.

Cues de fins a 5 quilòmetres a l’A-7 a Manises i Moncada per una avaria i un accident

L’A-7 patix este dijous retencions de fins a cinc quilòmetres a Manises i Moncada per una avaria en un camió i un accident, mentre que un altre sinistre a la V-31 a Sedaví ha causat cues de quasi tres quilòmetres.

Quatre detinguts per una sèrie de robatoris en àrees de servici de l’AP-7 entre la Comunitat Valenciana i Múrcia

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup que presumptament robava en àrees de servici de l’AP-7 a Castelló, València, Alacant i Múrcia, amb quatre hòmens detinguts de 35 a 45 anys.

Així és la nova equipació del Valencia CF amb detalls en roig Torino per a l’últim any a Mestalla

El Valencia CF i Puma han presentat la camiseta de la temporada 2026-27, que combina el blanc tradicional amb detalls en roig Torino i pantaló i mitjons negres, com a homenatge al Camp de Mestalla en la seua temporada de comiat.

Nacho Mañó nega maltractament o assetjament a Lydia Rodríguez i denuncia un dany irreparable a la seua imatge

El músic valencià Nacho Mañó, exmembre de Presuntos Implicados, ha difós un comunicat on nega haver maltractat o assetjat Lydia Rodríguez i assegura que les acusacions li provoquen un profund dolor i un dany irreparable a la seua imatge.