Apareix el cadàver de la model Christy Giles a la porta d’un hospital de Califòrnia

El món plora la mort Christy Giles, de 24 anys, després de conéixer-se que van trobar el cadàver de la model a la porta del Southern Califòrnia Hospital en Culver City (Califòrnia) divendres passat 12 de novembre.

Els possibles autors estan gravats per una càmera de seguretat

Hi ha un vídeo gravat per les càmeres de seguretat en el qual es veu als possibles autors d’este macabre acte. En el clip es veu a tres homes vestits de negre i encaputxats que anaven en un vehicle sense matrícula. Este grup de persones va acabar llançant el cos sense vida de Christy Giles.

Encara no han estat identificats

El grup d’implicats, que va ser vist per testimonis i les càmeres de seguretat, encara no han estat identificats pels investigadors, però creuen que podrien haver abandonat a una amiga de la model, en un altre centre de salut, es tracta d’una jove que està en estat molt greu.

La família de la model i aspirant a actriu, Christy Giles creuen que va ser drogada

Per part seua, la mare de Giles creu que la seua filla va ser prèviament drogada i esta és la hipòtesi més forta que manegen els perits i investigadors a càrrec del cas.

Els fets

Segons van poder reconstruir diversos mitjans estatunidencs, tot va ocórrer divendres passat 12 de novembre després que la jove eixira de festa amb unes amigues. El marit de Giles, Jan Cilliers, qui al moment del crim no es trobava a Califòrnia, va ser qui va explicar els tràgics esdeveniments.

La familia portava hores buscant a la jove

Abans de ser informats sobre la mort de Giles, la seua família portava 12 hores buscant-la. Però a les cinc de la vesprada del dissabte, el seu cadàver va aparéixer en el corriol d’un hospital local.

Segons les recerques, existeix un vídeo en el qual es veu com quatre homes abandonen a la model en el lloc, totalment esvaïda i aparentment ja sense vida.

Cilliers i Giles, segons va explicar el mateix marit, van compartir les seues ubicacions la nit dels fets entre si per seguretat a través dels seus telèfons mòbils. Segons una amiga que se’n va anar a casa abans d’hora, les dos dones van conéixer a uns homes mentre estaven en una festa en el centre de Los Angeles i van acabar en un edifici d’apartaments de l’oest de la ciutat.

Tinc tots els missatges que va intercanviar amb qualsevol altra persona eixa nit i estava enviant missatges de text a Marcela, la xica amb la qual estava, a les 5.30 dient que es volien anar d’allí amb l’emoji dels ulls oberts“, va detallar Cilliers detalladament davant els mitjans.

<

>

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca afronta a Les Corts una nova sessió de control amb crítiques de PSPV i Compromís i una pregunta de Vox sobre immigració

El president respondrà dimecres a qüestions sobre la seua gestió al capdavant de la Generalitat i sobre l’impacte econòmic de la immigració en els serveis públics

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.