À Punt es bolca amb les festes d’Alacant en una cobertura mediàtica històrica

À Punt ha preparat durant l’estiu un gran desplegament tècnic i humà per cobrir les grans festes d’Alacant.

Esta mateixa setmana À Punt ja comença la gran cobertura per oferir divendres, a les 17.45h. de la vesprada, l’Entrada Mora de la Vila Joiosa, encapçalada pels Moros del Riff i liderada pel seu Rei i fester Pablo de Torre. I a partir de les 21 h. en directe, l’Entrada Cristiana de la Vila Joiosa. La companyia Pirates Corsaris ostenta enguany el regnat cristià, representat pel fester Matías Romano. Les Festes de Moros i Cristians de la Vila Joiosa van ser declarades d’interès turístic internacional en 2003.

https://youtube.com/watch?v=RU41dqQpRxo%3Ffeature%3Doembed%26enablejsapi%3D1

“Es tracta de la cobertura més gran de festes que À Punt ha realitzat fins ara”, ha comentat Alfred Costa, director general d’À Punt. Costa ha afegit que “l’objectiu és oferir a l’audiència valenciana a través de la tele i a tot el món, amb les apps i la web, el desplegament més gran del calendari festiu de més rellevància vertebrador de nord a sud la Comunitat Valenciana”.

El dissabte, 27 de juliol, a les 22:00 h. serà el moment de mostrar per primera vegada a la Comunitat Valenciana per À Punt la final del 70è Certamen Coral Internacional d’Havaneres i Polifonia de Torrevieja. Serà en directe des del Teatre Municipal i comptarà amb la participació de més de 800 cantants procedents de diferents països d’Europa Amèrica i Àsia.

Retransmissions destacades a la província d’Alacant

Castell de l’olla d’Altea. El dissabte, 10 d’agost, À Punt prepara un programa especial de la 36a edició del Castell de l’Olla d’Altea, que organitzen els festers de Sant Llorenç. La Pirotècnia Vulcà serà l’encarregada de disparar, per segon any consecutiu, este castell de focs artificials executat íntegrament des del mar. Un espectacle pirotècnic únic a Espanya i de referència internacional pel que fa als castells piroaquàtics.

Misteri d’Elx – La Vespra. El 14 d’agost. Retransmissió de la Vespra, la primera part del drama sacrolíric del Misteri d’Elx que se celebra sempre el dia abans de la festa gran.

Misteri d’Elx – La Festa. El 15 d’agost. Retransmissió del Misteri d’Elx, una de les joies més preuades del patrimoni cultural valencià.

Moros i cristians de Villena. El 5 de setembre se celebra una de les festes més participatives de tota la Comunitat Valenciana. Més de 12.000 persones formen part activament d’esta celebració dedicada a la Mare de Déu de les Virtuts. Com a peculiaritat, a la seua entrada desfila, en primer lloc, el bàndol moro i després el cristià.

Ja a l’octubre, À Punt desplegarà tot el dispositiu especial per viure el Romiatge del Pilar de Benejúzar, una de les tradicions més arrelades a la localitat, que se celebra cada 12 d’octubre.

Es tracta d’una programació preparada per a gaudir de les nostres festes a la televisió, a la web i a les xarxes socials d’À Punt. Radiotelevisió Valenciana.

Últimes notícies

La campanya l’Espera Infinita denuncia el deteriorament de Rodalia a la província de València

El president provincial del PP de València, Vicent Mompó, ha llançat a Gandia la campanya l'Espera Infinita per a denunciar retards, cancel·lacions i averies constants a les línies de Rodalia, que considera un abandó del Govern central.

Braxton Key deixa el Valencia Basket després de rebutjar la renovació

Braxton Key ha finalitzat contracte amb el Valencia Basket i no ha acceptat l’oferta de renovació del club, després d’una temporada clau en els èxits a l’Eurolliga i la Lliga Endesa.

València restaura el monument a les víctimes del metro en el 20é aniversari de la tragèdia

L’Ajuntament de València ha completat la rehabilitació integral del monument a les víctimes de l’accident de metro de 2006, consensuada amb l’associació de víctimes i l’artista autora, coincidint amb el 20é aniversari del sinistre.

25 consultoris de platja i 85 milions per a reforçar la sanitat en zones turístiques este estiu

Sanitat obrirà entre juliol i setembre 25 consultoris auxiliars de platja i reforçarà 74 centres d’Atenció Primària amb un pressupost de 85,2 milions d’euros. Puçol mantindrà obert el seu consultori de platja tot l’any per a atendre l’augment de població.

Museus de Valladolid, León, Màlaga, València i Madrid incorporen 62 obres d’art recuperades a Itàlia

Un total de 62 peces d’art, valorades en més de tres milions d’euros i procedents de tràfic il·lícit, s’han reintegrat a museus d’Espanya, inclosos centres de València, Madrid, Valladolid, León i Màlaga, després de l’operació Altarpiece de la Guàrdia Civil.

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.