À Punt es bolca amb les festes d’Alacant en una cobertura mediàtica històrica

À Punt ha preparat durant l’estiu un gran desplegament tècnic i humà per cobrir les grans festes d’Alacant.

Esta mateixa setmana À Punt ja comença la gran cobertura per oferir divendres, a les 17.45h. de la vesprada, l’Entrada Mora de la Vila Joiosa, encapçalada pels Moros del Riff i liderada pel seu Rei i fester Pablo de Torre. I a partir de les 21 h. en directe, l’Entrada Cristiana de la Vila Joiosa. La companyia Pirates Corsaris ostenta enguany el regnat cristià, representat pel fester Matías Romano. Les Festes de Moros i Cristians de la Vila Joiosa van ser declarades d’interès turístic internacional en 2003.

https://youtube.com/watch?v=RU41dqQpRxo%3Ffeature%3Doembed%26enablejsapi%3D1

“Es tracta de la cobertura més gran de festes que À Punt ha realitzat fins ara”, ha comentat Alfred Costa, director general d’À Punt. Costa ha afegit que “l’objectiu és oferir a l’audiència valenciana a través de la tele i a tot el món, amb les apps i la web, el desplegament més gran del calendari festiu de més rellevància vertebrador de nord a sud la Comunitat Valenciana”.

El dissabte, 27 de juliol, a les 22:00 h. serà el moment de mostrar per primera vegada a la Comunitat Valenciana per À Punt la final del 70è Certamen Coral Internacional d’Havaneres i Polifonia de Torrevieja. Serà en directe des del Teatre Municipal i comptarà amb la participació de més de 800 cantants procedents de diferents països d’Europa Amèrica i Àsia.

Retransmissions destacades a la província d’Alacant

Castell de l’olla d’Altea. El dissabte, 10 d’agost, À Punt prepara un programa especial de la 36a edició del Castell de l’Olla d’Altea, que organitzen els festers de Sant Llorenç. La Pirotècnia Vulcà serà l’encarregada de disparar, per segon any consecutiu, este castell de focs artificials executat íntegrament des del mar. Un espectacle pirotècnic únic a Espanya i de referència internacional pel que fa als castells piroaquàtics.

Misteri d’Elx – La Vespra. El 14 d’agost. Retransmissió de la Vespra, la primera part del drama sacrolíric del Misteri d’Elx que se celebra sempre el dia abans de la festa gran.

Misteri d’Elx – La Festa. El 15 d’agost. Retransmissió del Misteri d’Elx, una de les joies més preuades del patrimoni cultural valencià.

Moros i cristians de Villena. El 5 de setembre se celebra una de les festes més participatives de tota la Comunitat Valenciana. Més de 12.000 persones formen part activament d’esta celebració dedicada a la Mare de Déu de les Virtuts. Com a peculiaritat, a la seua entrada desfila, en primer lloc, el bàndol moro i després el cristià.

Ja a l’octubre, À Punt desplegarà tot el dispositiu especial per viure el Romiatge del Pilar de Benejúzar, una de les tradicions més arrelades a la localitat, que se celebra cada 12 d’octubre.

Es tracta d’una programació preparada per a gaudir de les nostres festes a la televisió, a la web i a les xarxes socials d’À Punt. Radiotelevisió Valenciana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.

El SIP i l’app GVA+Salut quedaran fora de servici la matinada del dissabte per una actualització tècnica

La Conselleria de Sanitat detindrà entre les 00.00 i les 08.30 hores del dissabte el SIP i l'app GVA+Salut per a una actualització que reforce estabilitat, seguretat i rendiment, sense afectar l'atenció sanitària.

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.