À Punt es bolca amb les festes d’Alacant en una cobertura mediàtica històrica

À Punt ha preparat durant l’estiu un gran desplegament tècnic i humà per cobrir les grans festes d’Alacant.

Esta mateixa setmana À Punt ja comença la gran cobertura per oferir divendres, a les 17.45h. de la vesprada, l’Entrada Mora de la Vila Joiosa, encapçalada pels Moros del Riff i liderada pel seu Rei i fester Pablo de Torre. I a partir de les 21 h. en directe, l’Entrada Cristiana de la Vila Joiosa. La companyia Pirates Corsaris ostenta enguany el regnat cristià, representat pel fester Matías Romano. Les Festes de Moros i Cristians de la Vila Joiosa van ser declarades d’interès turístic internacional en 2003.

https://youtube.com/watch?v=RU41dqQpRxo%3Ffeature%3Doembed%26enablejsapi%3D1

“Es tracta de la cobertura més gran de festes que À Punt ha realitzat fins ara”, ha comentat Alfred Costa, director general d’À Punt. Costa ha afegit que “l’objectiu és oferir a l’audiència valenciana a través de la tele i a tot el món, amb les apps i la web, el desplegament més gran del calendari festiu de més rellevància vertebrador de nord a sud la Comunitat Valenciana”.

El dissabte, 27 de juliol, a les 22:00 h. serà el moment de mostrar per primera vegada a la Comunitat Valenciana per À Punt la final del 70è Certamen Coral Internacional d’Havaneres i Polifonia de Torrevieja. Serà en directe des del Teatre Municipal i comptarà amb la participació de més de 800 cantants procedents de diferents països d’Europa Amèrica i Àsia.

Retransmissions destacades a la província d’Alacant

Castell de l’olla d’Altea. El dissabte, 10 d’agost, À Punt prepara un programa especial de la 36a edició del Castell de l’Olla d’Altea, que organitzen els festers de Sant Llorenç. La Pirotècnia Vulcà serà l’encarregada de disparar, per segon any consecutiu, este castell de focs artificials executat íntegrament des del mar. Un espectacle pirotècnic únic a Espanya i de referència internacional pel que fa als castells piroaquàtics.

Misteri d’Elx – La Vespra. El 14 d’agost. Retransmissió de la Vespra, la primera part del drama sacrolíric del Misteri d’Elx que se celebra sempre el dia abans de la festa gran.

Misteri d’Elx – La Festa. El 15 d’agost. Retransmissió del Misteri d’Elx, una de les joies més preuades del patrimoni cultural valencià.

Moros i cristians de Villena. El 5 de setembre se celebra una de les festes més participatives de tota la Comunitat Valenciana. Més de 12.000 persones formen part activament d’esta celebració dedicada a la Mare de Déu de les Virtuts. Com a peculiaritat, a la seua entrada desfila, en primer lloc, el bàndol moro i després el cristià.

Ja a l’octubre, À Punt desplegarà tot el dispositiu especial per viure el Romiatge del Pilar de Benejúzar, una de les tradicions més arrelades a la localitat, que se celebra cada 12 d’octubre.

Es tracta d’una programació preparada per a gaudir de les nostres festes a la televisió, a la web i a les xarxes socials d’À Punt. Radiotelevisió Valenciana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marcelino: Lamine Yamal va estar excepcional i el Barça va ser precís

El Vila-real va caure 4-1 al Camp Nou i Marcelino va assenyalar a Lamine Yamal, autor de tres gols, i a l'eficàcia blaugrana. El 3-1, després d'una fallada pròpia, va marcar el desenllaç.

Lamine Yamal firma el seu primer triplet i guia el 4-1 del Barcelona davant el Vila-real

Lamine Yamal es va convertir en el més jove a aconseguir un triplet de lliga amb el Barcelona en el 4-1 al Vila-real. El líder es va reafirmar i arriba amb impuls a la Copa.

El primer triplet de Lamine Yamal decidix el 4-1 del Barcelona al Vila-real

Lamine Yamal va firmar el seu primer triplet i va liderar el 4-1 del Barcelona davant el Vila-real en la jornada 26. Lewandowski va tancar la golejada en l'afegit.

Educació remet a les taules de negociació el debat sobre les condicions del professorat

La Conselleria d'Educació ha reiterat que les condicions laborals del professorat s'abordaran en les taules sectorials. La posició arriba en una jornada amb manifestacions a València, Alacant i Castelló.

El Barça marxa 2-0 al descans davant el Vila-real amb un doblet de Lamine Yamal

Lamine Yamal marca en els minuts 28 i 37 i el Barcelona arriba a l'intermedi 2-0 enfront del Vila-real en el Spotify Camp Nou, jornada 26 de LaLiga.

Morant responsabilitza al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Morant ha responsabilitzat al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana i ha exigit la dimissió de l'alcalde d'Alacant. Ha denunciat canvis normatius que, al seu juí, afavorixen a càrrecs i bloquegen la baixada del lloguer al no aplicar la llei estatal.

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.