À Punt es bolca amb les festes d’Alacant en una cobertura mediàtica històrica

À Punt ha preparat durant l’estiu un gran desplegament tècnic i humà per cobrir les grans festes d’Alacant.

Esta mateixa setmana À Punt ja comença la gran cobertura per oferir divendres, a les 17.45h. de la vesprada, l’Entrada Mora de la Vila Joiosa, encapçalada pels Moros del Riff i liderada pel seu Rei i fester Pablo de Torre. I a partir de les 21 h. en directe, l’Entrada Cristiana de la Vila Joiosa. La companyia Pirates Corsaris ostenta enguany el regnat cristià, representat pel fester Matías Romano. Les Festes de Moros i Cristians de la Vila Joiosa van ser declarades d’interès turístic internacional en 2003.

https://youtube.com/watch?v=RU41dqQpRxo%3Ffeature%3Doembed%26enablejsapi%3D1

“Es tracta de la cobertura més gran de festes que À Punt ha realitzat fins ara”, ha comentat Alfred Costa, director general d’À Punt. Costa ha afegit que “l’objectiu és oferir a l’audiència valenciana a través de la tele i a tot el món, amb les apps i la web, el desplegament més gran del calendari festiu de més rellevància vertebrador de nord a sud la Comunitat Valenciana”.

El dissabte, 27 de juliol, a les 22:00 h. serà el moment de mostrar per primera vegada a la Comunitat Valenciana per À Punt la final del 70è Certamen Coral Internacional d’Havaneres i Polifonia de Torrevieja. Serà en directe des del Teatre Municipal i comptarà amb la participació de més de 800 cantants procedents de diferents països d’Europa Amèrica i Àsia.

Retransmissions destacades a la província d’Alacant

Castell de l’olla d’Altea. El dissabte, 10 d’agost, À Punt prepara un programa especial de la 36a edició del Castell de l’Olla d’Altea, que organitzen els festers de Sant Llorenç. La Pirotècnia Vulcà serà l’encarregada de disparar, per segon any consecutiu, este castell de focs artificials executat íntegrament des del mar. Un espectacle pirotècnic únic a Espanya i de referència internacional pel que fa als castells piroaquàtics.

Misteri d’Elx – La Vespra. El 14 d’agost. Retransmissió de la Vespra, la primera part del drama sacrolíric del Misteri d’Elx que se celebra sempre el dia abans de la festa gran.

Misteri d’Elx – La Festa. El 15 d’agost. Retransmissió del Misteri d’Elx, una de les joies més preuades del patrimoni cultural valencià.

Moros i cristians de Villena. El 5 de setembre se celebra una de les festes més participatives de tota la Comunitat Valenciana. Més de 12.000 persones formen part activament d’esta celebració dedicada a la Mare de Déu de les Virtuts. Com a peculiaritat, a la seua entrada desfila, en primer lloc, el bàndol moro i després el cristià.

Ja a l’octubre, À Punt desplegarà tot el dispositiu especial per viure el Romiatge del Pilar de Benejúzar, una de les tradicions més arrelades a la localitat, que se celebra cada 12 d’octubre.

Es tracta d’una programació preparada per a gaudir de les nostres festes a la televisió, a la web i a les xarxes socials d’À Punt. Radiotelevisió Valenciana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.