À Punt es bolca amb les festes d’Alacant en una cobertura mediàtica històrica

À Punt ha preparat durant l’estiu un gran desplegament tècnic i humà per cobrir les grans festes d’Alacant.

Esta mateixa setmana À Punt ja comença la gran cobertura per oferir divendres, a les 17.45h. de la vesprada, l’Entrada Mora de la Vila Joiosa, encapçalada pels Moros del Riff i liderada pel seu Rei i fester Pablo de Torre. I a partir de les 21 h. en directe, l’Entrada Cristiana de la Vila Joiosa. La companyia Pirates Corsaris ostenta enguany el regnat cristià, representat pel fester Matías Romano. Les Festes de Moros i Cristians de la Vila Joiosa van ser declarades d’interès turístic internacional en 2003.

https://youtube.com/watch?v=RU41dqQpRxo%3Ffeature%3Doembed%26enablejsapi%3D1

“Es tracta de la cobertura més gran de festes que À Punt ha realitzat fins ara”, ha comentat Alfred Costa, director general d’À Punt. Costa ha afegit que “l’objectiu és oferir a l’audiència valenciana a través de la tele i a tot el món, amb les apps i la web, el desplegament més gran del calendari festiu de més rellevància vertebrador de nord a sud la Comunitat Valenciana”.

El dissabte, 27 de juliol, a les 22:00 h. serà el moment de mostrar per primera vegada a la Comunitat Valenciana per À Punt la final del 70è Certamen Coral Internacional d’Havaneres i Polifonia de Torrevieja. Serà en directe des del Teatre Municipal i comptarà amb la participació de més de 800 cantants procedents de diferents països d’Europa Amèrica i Àsia.

Retransmissions destacades a la província d’Alacant

Castell de l’olla d’Altea. El dissabte, 10 d’agost, À Punt prepara un programa especial de la 36a edició del Castell de l’Olla d’Altea, que organitzen els festers de Sant Llorenç. La Pirotècnia Vulcà serà l’encarregada de disparar, per segon any consecutiu, este castell de focs artificials executat íntegrament des del mar. Un espectacle pirotècnic únic a Espanya i de referència internacional pel que fa als castells piroaquàtics.

Misteri d’Elx – La Vespra. El 14 d’agost. Retransmissió de la Vespra, la primera part del drama sacrolíric del Misteri d’Elx que se celebra sempre el dia abans de la festa gran.

Misteri d’Elx – La Festa. El 15 d’agost. Retransmissió del Misteri d’Elx, una de les joies més preuades del patrimoni cultural valencià.

Moros i cristians de Villena. El 5 de setembre se celebra una de les festes més participatives de tota la Comunitat Valenciana. Més de 12.000 persones formen part activament d’esta celebració dedicada a la Mare de Déu de les Virtuts. Com a peculiaritat, a la seua entrada desfila, en primer lloc, el bàndol moro i després el cristià.

Ja a l’octubre, À Punt desplegarà tot el dispositiu especial per viure el Romiatge del Pilar de Benejúzar, una de les tradicions més arrelades a la localitat, que se celebra cada 12 d’octubre.

Es tracta d’una programació preparada per a gaudir de les nostres festes a la televisió, a la web i a les xarxes socials d’À Punt. Radiotelevisió Valenciana.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.