Mastodon
28.2 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Arriben a l’aeroport de València 7 immigrants més procedents de les Canàries

 

Un vol procedent de Lanzarote i amb destinació València que ha aterrat en l’aeroport de Manises cap a les 12.35 hores ha transportat este divendres a set immigrants més, han informat fonts policials. Esta arribada d’immigrants al territori valencià se suma a les més de 300 registrades en els últims dies, han indicat les mateixes fonts.

 

Consultats per EFE, responsables de la Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana han assegurat desconéixer l’arribada de nous immigrants en la jornada d’este divendres i han remés qualsevol qüestió sobre este tema al Ministeri de l’Interior.

 

En eixe sentit, des de la Delegació del Govern s’han limitat a apuntar que es tracta de «vols privats», sobre els possibles ocupants dels que no s’ha fet cap consideració. Les mateixes fonts policials han informat del reforç dels controls policials tant en l’aeroport d’origen com en el de destinació per a evitar desplaçaments irregulars i controlar la legalitat dels documents d’identitat.

 

En el grup de setze immigrants que han sigut detinguts en València en els últims dies –dos d’ells, positius per coronavirus– es trobaven dos persones que es van identificar a la seua arribada a l’aeroport amb un passaport d’una altra persona, ha informat el Sindicat Unificat de Policia.

Últimes notícies

Puente defén que Aena té les tarifes més competitives d’Europa enfront de Ryanair

Puente sosté que les taxes d'Aena són competitives i es fixen amb fórmules regulades i supervisió de la CNMC. Ryanair lliga retallades de seients a una rebaixa de costos.

Aena triplica el seu pla i destina 12.888 milions a aeroports en 2027-2031

Aena preveu invertir 12.888 milions entre 2027 i 2031, més del triple que en el marc anterior, per a ampliar capacitat, millorar l'experiència i accelerar la sostenibilitat. El pla s'integrarà en el DAURA III.

Les Corts fixa el 30 de setembre la segona sessió de la comissió de la DANA amb més tècnics

La comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre celebrarà el 30 de setembre la seua segona tanda de compareixences, de nou amb perfils tècnics. El calendari posterior i la presència de víctimes seguixen sense data, enmig d'un pols polític.

Puente defén que Aena té les tarifes més competitives d’Europa

El ministre de Transports sosté que les taxes del gestor aeroportuari són les més competitives d'Europa i que es fixen per normativa i amb supervisió de la CNMC. Ryanair lliga retallades de seients a una rebaixa de tarifes.

Sánchez anuncia 1.154 milions per a l’aeroport d’Alacant entre 2027 i 2031

El pla destina 1.154 milions a l'Alacant-Elx per a ampliar un 30% la terminal, construir un nou carrer de rodatge i modernitzar controls, dins del DORA III. Autoritats locals demanen segona pista i connexió ferroviària.

Aena triplica la inversió en aeroports: 12.888 milions en 2027-2031

Aena destinarà 12.888 milions entre 2027 i 2031, més del triple que en el període anterior, per a absorbir la demanda, millorar al passatger i avançar cap a emissions netes zero.

València Basket estudia no vendre entrades davant el Hapoel en Eurolliga

El club valora no vendre entrades per al dol d'Eurolliga del 15 d'octubre davant Hapoel Tel Aviv per motius de seguretat, en coordinació amb Eurolliga i autoritats. La decisió no és definitiva i seguiria el precedent aplicat la passada temporada.

Agost va ser molt càlid i sec en la Comunitat amb una onada de calor històrica de fins a 45,5 °C

Agost de 2025 va ser molt càlid i sec en la Comunitat Valenciana, amb una onada de calor del 3 al 18 que va deixar 45,5 °C i la setmana del 12 al 18 com la més càlida registrada. La pluja acumulada va ser de 13 l/m², un 43% menys que la mitjana 1991-2020, amb forts contrastos per tempestes locals.