Marta Barrachina enaltix la riquesa culinària de la província amb la celebració de la IV edició de la Fira de Primavera Castelló Ruta de Sabor

La presidenta de la Diputació Provincial de Castelló, Marta Barrachina, ha posat en valor la riquesa culinària de la província amb la celebració de la quarta edició de la Fira de Primavera Castelló Ruta de Sabor.

Els dies 5, 6 i 7 d’abril, en horari d’11.00 a 21.00 hores, la Plaça Sète del Grau de Castelló acollirà la celebració d’este esdeveniment gastronòmic que pretén “donar a conéixer i promocionar part de l’oferta provincial de turisme gastronòmic a través de la marca Castelló Ruta de Sabor”, ha ressaltat la màxima representant de la institució.

En este sentit, Marta Barrachina ha explicat que, “des del Patronat de Turisme de la Diputació de Castelló s’ha dissenyat un espai obert al públic perquè els castellonencs i visitants que s’acosten coneguen de primera mà la riquesa culinària de la província de Castelló, i alhora, gaudisquen d’ella, en un entorn únic”.

“En la nostra terra comptem amb productes de gran qualitat i esta fira és un gran aparador per a donar-los a conéixer”, ha assegurat la presidenta, qui ha continuat dient que “l’oferta gastronòmica de Castelló és molt rica, àmplia i variada”.

Sens dubte, este esdeveniment es convertirà en el gran aparador dels productes i les empreses que s’agrupen sota la marca Castelló Ruta de Sabor. Així doncs, la fira comptarà amb una zona expositiva on es podran adquirir productes, a més, durant els tres dies, hi haurà presentacions i demostracions gastronòmiques. “Este esdeveniment constituïx una exaltació de la nostra gastronomia i dels productes locals de temporada”, ha manifestat el vicepresident de la Diputació i diputat de Turisme, Andrés Martínez.

En este sentit, el vicepresident ha ressaltat la importància de la gastronomia com “un eix turístic de primer nivell” i ha mostrat el compromís i el suport de l’equip de govern provincial al sector gastronòmic i al turisme. “Esdeveniments com el que celebrarem no sols posen en valor la gastronomia que tenim a Castelló, sinó que també atrauen turisme a la província i servixen per a donar-nos a conéixer com a destinació turística de qualitat i proximitat”.

La Fira de Primavera Castelló Ruta de Sabor coincidix amb el segon cap de setmana de Pasqua i, a més, amb la VII edició d’Escala a Castelló i comptarà amb la participació de prop d’una desena d’empreses agrupades sota la marca gastronòmica Castelló Ruta de Sabor.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.