Marta Barrachina enaltix la riquesa culinària de la província amb la celebració de la IV edició de la Fira de Primavera Castelló Ruta de Sabor

La presidenta de la Diputació Provincial de Castelló, Marta Barrachina, ha posat en valor la riquesa culinària de la província amb la celebració de la quarta edició de la Fira de Primavera Castelló Ruta de Sabor.

Els dies 5, 6 i 7 d’abril, en horari d’11.00 a 21.00 hores, la Plaça Sète del Grau de Castelló acollirà la celebració d’este esdeveniment gastronòmic que pretén “donar a conéixer i promocionar part de l’oferta provincial de turisme gastronòmic a través de la marca Castelló Ruta de Sabor”, ha ressaltat la màxima representant de la institució.

En este sentit, Marta Barrachina ha explicat que, “des del Patronat de Turisme de la Diputació de Castelló s’ha dissenyat un espai obert al públic perquè els castellonencs i visitants que s’acosten coneguen de primera mà la riquesa culinària de la província de Castelló, i alhora, gaudisquen d’ella, en un entorn únic”.

“En la nostra terra comptem amb productes de gran qualitat i esta fira és un gran aparador per a donar-los a conéixer”, ha assegurat la presidenta, qui ha continuat dient que “l’oferta gastronòmica de Castelló és molt rica, àmplia i variada”.

Sens dubte, este esdeveniment es convertirà en el gran aparador dels productes i les empreses que s’agrupen sota la marca Castelló Ruta de Sabor. Així doncs, la fira comptarà amb una zona expositiva on es podran adquirir productes, a més, durant els tres dies, hi haurà presentacions i demostracions gastronòmiques. “Este esdeveniment constituïx una exaltació de la nostra gastronomia i dels productes locals de temporada”, ha manifestat el vicepresident de la Diputació i diputat de Turisme, Andrés Martínez.

En este sentit, el vicepresident ha ressaltat la importància de la gastronomia com “un eix turístic de primer nivell” i ha mostrat el compromís i el suport de l’equip de govern provincial al sector gastronòmic i al turisme. “Esdeveniments com el que celebrarem no sols posen en valor la gastronomia que tenim a Castelló, sinó que també atrauen turisme a la província i servixen per a donar-nos a conéixer com a destinació turística de qualitat i proximitat”.

La Fira de Primavera Castelló Ruta de Sabor coincidix amb el segon cap de setmana de Pasqua i, a més, amb la VII edició d’Escala a Castelló i comptarà amb la participació de prop d’una desena d’empreses agrupades sota la marca gastronòmica Castelló Ruta de Sabor.

Últimes notícies

Comprar o llogar vivenda s’encarix més a la Comunitat Valenciana que a la resta d’Espanya des de 2014

El preu de compra de la vivenda ha augmentat un 2,6 % anual i el del lloguer un 2,7 % a la Comunitat Valenciana des de 2014, per damunt de la mitjana espanyola, amb la província de València al capdavant de les pujades.

Les màximes es disparen per damunt dels 37 graus en municipis de la Comunitat a migdia

Les temperatures han superat a migdia els 37 graus en municipis de les tres províncies, amb especial incidència en zones de Castelló i Alacant, i Aemet ha activat l’avís groc per al nord de la província de València.

La Audiencia reobre la causa a Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de Valencia ha reobert la causa per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco per una presumpta comissió il·lícita de 600.000 euros vinculada al cas Azud, en estimar un recurs de la Fiscalia i descartar que el delicte haja prescrit.

24 anys de presó per a Ábalos per les comissions il·legals en contractes de mascaretes

El Tribunal Suprem ha condemnat l’exministre de Transports i exdiputat per València José Luis Ábalos a 24 anys i 3 mesos de presó, amb un màxim de compliment de 16 anys i mig, per mordides en la compra de mascaretes el 2020 i per contractacions irregulars en empreses públiques.

La Justícia reobre la causa contra Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de València ha ordenat reobrir la investigació per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco pels 600.000 euros que presumptament hauria cobrat en 2008 en el marc del cas Azud, en considerar que el delicte encara no ha prescrit.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus en zones de València i Alacant

Aemet ha activat l avís groc este dilluns i dimarts per temperatures màximes de fins a 36 graus en el nord de la província de València i en el litoral sud de València i Alacant.

La Comunitat Valenciana lidera els desnonaments per habitants malgrat la caiguda dels llançaments per lloguer

La Comunitat Valenciana encapçala el rànquing estatal de llançaments per cada 100.000 habitants amb una taxa de 13,7 fins a març de 2026, amb més augment a la província de València i un repunt de les execucions hipotecàries.

Desmantellada una xarxa que robava cotxes d’alta gamma a Alacant i traficava amb droga a Europa

La Guàrdia Civil ha detingut 19 persones en una operació a la província d’Alacant contra una organització que robava vehicles mitjançant el clonado de claus intel·ligents i traficava amb diverses drogues cap a països europeus.