Marta Barrachina enaltix la riquesa culinària de la província amb la celebració de la IV edició de la Fira de Primavera Castelló Ruta de Sabor

La presidenta de la Diputació Provincial de Castelló, Marta Barrachina, ha posat en valor la riquesa culinària de la província amb la celebració de la quarta edició de la Fira de Primavera Castelló Ruta de Sabor.

Els dies 5, 6 i 7 d’abril, en horari d’11.00 a 21.00 hores, la Plaça Sète del Grau de Castelló acollirà la celebració d’este esdeveniment gastronòmic que pretén “donar a conéixer i promocionar part de l’oferta provincial de turisme gastronòmic a través de la marca Castelló Ruta de Sabor”, ha ressaltat la màxima representant de la institució.

En este sentit, Marta Barrachina ha explicat que, “des del Patronat de Turisme de la Diputació de Castelló s’ha dissenyat un espai obert al públic perquè els castellonencs i visitants que s’acosten coneguen de primera mà la riquesa culinària de la província de Castelló, i alhora, gaudisquen d’ella, en un entorn únic”.

“En la nostra terra comptem amb productes de gran qualitat i esta fira és un gran aparador per a donar-los a conéixer”, ha assegurat la presidenta, qui ha continuat dient que “l’oferta gastronòmica de Castelló és molt rica, àmplia i variada”.

Sens dubte, este esdeveniment es convertirà en el gran aparador dels productes i les empreses que s’agrupen sota la marca Castelló Ruta de Sabor. Així doncs, la fira comptarà amb una zona expositiva on es podran adquirir productes, a més, durant els tres dies, hi haurà presentacions i demostracions gastronòmiques. “Este esdeveniment constituïx una exaltació de la nostra gastronomia i dels productes locals de temporada”, ha manifestat el vicepresident de la Diputació i diputat de Turisme, Andrés Martínez.

En este sentit, el vicepresident ha ressaltat la importància de la gastronomia com “un eix turístic de primer nivell” i ha mostrat el compromís i el suport de l’equip de govern provincial al sector gastronòmic i al turisme. “Esdeveniments com el que celebrarem no sols posen en valor la gastronomia que tenim a Castelló, sinó que també atrauen turisme a la província i servixen per a donar-nos a conéixer com a destinació turística de qualitat i proximitat”.

La Fira de Primavera Castelló Ruta de Sabor coincidix amb el segon cap de setmana de Pasqua i, a més, amb la VII edició d’Escala a Castelló i comptarà amb la participació de prop d’una desena d’empreses agrupades sota la marca gastronòmica Castelló Ruta de Sabor.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

91-87: Badio i Moore tiren del València Basket per a deixar arrere al Zalgiris

València Basket es va imposar 91-87 a Zalgiris Kaunas amb una defensa clau de Papi Badio i les penetracions de Omari Moore. És la 20a victòria i reforça el segon lloc.

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.