Marta Barrachina enaltix la riquesa culinària de la província amb la celebració de la IV edició de la Fira de Primavera Castelló Ruta de Sabor

La presidenta de la Diputació Provincial de Castelló, Marta Barrachina, ha posat en valor la riquesa culinària de la província amb la celebració de la quarta edició de la Fira de Primavera Castelló Ruta de Sabor.

Els dies 5, 6 i 7 d’abril, en horari d’11.00 a 21.00 hores, la Plaça Sète del Grau de Castelló acollirà la celebració d’este esdeveniment gastronòmic que pretén “donar a conéixer i promocionar part de l’oferta provincial de turisme gastronòmic a través de la marca Castelló Ruta de Sabor”, ha ressaltat la màxima representant de la institució.

En este sentit, Marta Barrachina ha explicat que, “des del Patronat de Turisme de la Diputació de Castelló s’ha dissenyat un espai obert al públic perquè els castellonencs i visitants que s’acosten coneguen de primera mà la riquesa culinària de la província de Castelló, i alhora, gaudisquen d’ella, en un entorn únic”.

“En la nostra terra comptem amb productes de gran qualitat i esta fira és un gran aparador per a donar-los a conéixer”, ha assegurat la presidenta, qui ha continuat dient que “l’oferta gastronòmica de Castelló és molt rica, àmplia i variada”.

Sens dubte, este esdeveniment es convertirà en el gran aparador dels productes i les empreses que s’agrupen sota la marca Castelló Ruta de Sabor. Així doncs, la fira comptarà amb una zona expositiva on es podran adquirir productes, a més, durant els tres dies, hi haurà presentacions i demostracions gastronòmiques. “Este esdeveniment constituïx una exaltació de la nostra gastronomia i dels productes locals de temporada”, ha manifestat el vicepresident de la Diputació i diputat de Turisme, Andrés Martínez.

En este sentit, el vicepresident ha ressaltat la importància de la gastronomia com “un eix turístic de primer nivell” i ha mostrat el compromís i el suport de l’equip de govern provincial al sector gastronòmic i al turisme. “Esdeveniments com el que celebrarem no sols posen en valor la gastronomia que tenim a Castelló, sinó que també atrauen turisme a la província i servixen per a donar-nos a conéixer com a destinació turística de qualitat i proximitat”.

La Fira de Primavera Castelló Ruta de Sabor coincidix amb el segon cap de setmana de Pasqua i, a més, amb la VII edició d’Escala a Castelló i comptarà amb la participació de prop d’una desena d’empreses agrupades sota la marca gastronòmica Castelló Ruta de Sabor.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.