9.1 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Marta Barrachina enaltix la riquesa culinària de la província amb la celebració de la IV edició de la Fira de Primavera Castelló Ruta de Sabor

La presidenta de la Diputació Provincial de Castelló, Marta Barrachina, ha posat en valor la riquesa culinària de la província amb la celebració de la quarta edició de la Fira de Primavera Castelló Ruta de Sabor.

Els dies 5, 6 i 7 d’abril, en horari d’11.00 a 21.00 hores, la Plaça Sète del Grau de Castelló acollirà la celebració d’este esdeveniment gastronòmic que pretén “donar a conéixer i promocionar part de l’oferta provincial de turisme gastronòmic a través de la marca Castelló Ruta de Sabor”, ha ressaltat la màxima representant de la institució.

En este sentit, Marta Barrachina ha explicat que, “des del Patronat de Turisme de la Diputació de Castelló s’ha dissenyat un espai obert al públic perquè els castellonencs i visitants que s’acosten coneguen de primera mà la riquesa culinària de la província de Castelló, i alhora, gaudisquen d’ella, en un entorn únic”.

“En la nostra terra comptem amb productes de gran qualitat i esta fira és un gran aparador per a donar-los a conéixer”, ha assegurat la presidenta, qui ha continuat dient que “l’oferta gastronòmica de Castelló és molt rica, àmplia i variada”.

Sens dubte, este esdeveniment es convertirà en el gran aparador dels productes i les empreses que s’agrupen sota la marca Castelló Ruta de Sabor. Així doncs, la fira comptarà amb una zona expositiva on es podran adquirir productes, a més, durant els tres dies, hi haurà presentacions i demostracions gastronòmiques. “Este esdeveniment constituïx una exaltació de la nostra gastronomia i dels productes locals de temporada”, ha manifestat el vicepresident de la Diputació i diputat de Turisme, Andrés Martínez.

En este sentit, el vicepresident ha ressaltat la importància de la gastronomia com “un eix turístic de primer nivell” i ha mostrat el compromís i el suport de l’equip de govern provincial al sector gastronòmic i al turisme. “Esdeveniments com el que celebrarem no sols posen en valor la gastronomia que tenim a Castelló, sinó que també atrauen turisme a la província i servixen per a donar-nos a conéixer com a destinació turística de qualitat i proximitat”.

La Fira de Primavera Castelló Ruta de Sabor coincidix amb el segon cap de setmana de Pasqua i, a més, amb la VII edició d’Escala a Castelló i comptarà amb la participació de prop d’una desena d’empreses agrupades sota la marca gastronòmica Castelló Ruta de Sabor.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.