33.5 C
València
Dimarts, 1 juliol, 2025

En busca i captura per maltractar a la seua exparella i escapar amb el seu fill de 5 anys en Massamagrell

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Un home, que està en busca i captura després d’haver sigut condemnat a 5 anys de presó per maltractament contra la seua exparella, a qui va pegar foc en l’any 2004, ha escapat amb el seu fill, de cinc anys, i no se sap res del xiquet des de fa més d’un mes.

 

La mare ha denunciat al Jutjat de Violència contra la Dona de València que el xiquet està «en una greu situació de risc». La dona té por de què el fugitiu puga causar-li mal al xiquet, segons informa el ‘Levante’. A demés, l’home va amenaçar a la mare del fill dient-li que «vas a fer que faja un assassinat en primer grau».

 

La dona va posar la denúncia el passat 5 de gener i a dia de hui encara no hi ha cap mesura ni pla d’actuació respecte al menor. La mare està desesperada i, inclús, ha demanat l’ajuda de la població per a que si algú sap algo del seu fill, un xiquet de cinc anys, amb el monyo llarg i de color negre, ulleres i sense una dent en la part de dalt, es pose en contacte amb la policia.

 

El fugitiu té una ordre de detenció

El sospitós, identificat com a Antonio M.H de 41 anys, té una ordre de detenció i vivia en Massamagrell, en l’Horta (València). L’home està en busca i captura per violència contra la dona i, a demés, té cinc vistes pendents en diferents jutjats. 

 

A demés, la defensa de la mare ha demanat la detenció de la mare del fugitiu, ja que sospiten que ella està ajudant-lo en tot moment amb la seua fugida. La Policia Nacional de Sagunt va registrar la casa de la mare de l’agressor i van comprovar que el seu fill no s’amaga allí. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Castelló llança nou equipament amb homenatge a la llegenda Juan Bautista Planelles

El Castelló presenta el seu nou equipament amb memòria a Juan Bautista Planelles, llegenda del club i exfutbolista destacat, estrenant al proveïdor Erreà.

Juny registra 29 morts per altes temperatures en la Comunitat Valenciana en un mes rècord de calor

Juny de 2025 ha sigut el mes més càlid registrat a Espanya i ha causat 29 morts en la Comunitat Valenciana atribuïbles a les altes temperatures, en el context d'una onada de calor que continua activa.

Prop de 700 coralistas d’Europa, Amèrica i Àsia participen en el 71é Certamen Internacional d’Havaneres de Torrevieja

El 71é Certamen Internacional d'Havaneres i Polifonia de Torrevieja comptarà amb prop de 700 coralistas d'Europa, Amèrica i Àsia, que es reuniran del 20 al 26 de juliol a Alacant.

El Llevant confirma l’eixida d’Andrés Fernández, Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro

El Llevant anuncia oficialment l'eixida de quatre jugadors clau: Andrés Fernández, Ángel Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro, després de la finalització dels seus contractes.

Vint-i-set curtmetratges competixen pel Faro de Plata en el Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi amb accés als Goya

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi a Alacant selecciona 27 curtmetratges per a competir pel Faro de Plata, amb passada directa als premis Goya, i ret homenatge a figures del cinema espanyol.

El València Basket renova a Xabi López-Arostegui fins a 2027 consolidant la seua plantilla

El València Basket ha renovat el contracte de Xabi López-Arostegui fins a juny de 2027, assegurant la presència de l'aler internacional en l'equip valencià i complint amb el requisit de jugadors formats localment.

El festival Estació de les Lletres i la revista Camacuc reben els Premis Nacionals al Foment de la Lectura 2025

El festival Estació de les Lletres a Sevilla i la revista infantil valenciana Camacuc són guardonats amb els Premis Nacionals al Foment de la Lectura 2025 per la seua contribució a la promoció de la lectura entre xiquets i jóvens.

València aconseguix els 175.000 usuaris amb factura electrònica d’aigua per a impulsar la sostenibilitat

València ha superat els 175.000 usuaris que utilitzen la factura electrònica de l'aigua, evitant més d'un milió de factures en paper i promovent la sostenibilitat en 2025.