Bustamante recorda el moment més tens amb Àlex Casademunt: «No ho van conseguir»

David Bustamante està celebrant este 2021 els seus 20 anys de trajectòria en la indústria musical i, per este motiu, ha visitat este dijous, 25 de març, 'El Hormiguero’. Una entrevista en la que no ha pogut faltar l'esment a Àlex Casademunt. 

 

Polèmica per la decisió de Bustamante

L'aniversari li ha portat a regravar noves versions de les cançons més reeixides de la seua carrera. D'esta forma, Bustamante ha llançat un nou àlbum, al que ha titulat 'Veinte años y un destino'. Un nou treball en el que no podia faltar el mític tema 'Dos hombres y un destino’.

 

La versió original, que va vore la llum l'any 2001, era un duo al costat d'Àlex Casademunt. No obstant això, la nova versió la va gravar el càntabre en solitari. I això va ser una cosa que va causar una gran polèmica, especialment després que el català compartira públicament que no li havien tingut en compte per a versionar-la. 

 

«Ja que ningú m'ha preguntat, no sabia absolutament res… És una gran cançó i m'alegre que soniede nou, però un missatge tampoc haguera fet mal», va escriure Àlex Casademunt en el seu compte de Twitter després del llançament de la nova versió de 'Dos hombres y un destino’.

 

Després d'este succés, tots van pensar que la relació entre ells s'havia deteriorat, però les paraules de Bustamante en conèixer la defunció del català van servir per a deixar clar que la realitat era altra. «No és just! No puc…Per què? Que algú em diga que és mentida! Havíem quedat, teníem plans! Tocat i enfonsat… T’estime germà… Descansa en Pau», va escriure el càntabre en les seues xarxes socials quan va conèixer la trista notícia de la defunció d'Àlex Casademunt. 

 

«Li van oferir molts diners»

Encara que Bustamante va deixar clar amb estes paraules i amb la seua presència en la vetlla que la seua relació amb el català no s'havia vist afectada pel llançament de la nova versió de 'Dos hombres y un destino’, Pablo Motos no ha pogut evitar tornar a portar el tema a col·lació. 

 

«Va haver alguns fans que trobaven a faltar que ho hagueres gravat una altra volta amb Àlex Casademunt i va haver mitjans de comunicació que van aprofitar per a intentar inflar una espècie de polèmica, com vas viure allò?», li ha preguntat el presentador de 'El Hormiguero’. 

 

Bustamante ha explicat que després del llançament del tema i les paraules que va compartir el català en les seues xarxes socials, van parlar les coses i fins i tot van arribar a fer plans per a cantar la cançó junts en alguns concerts del càntabre. 

 

Però el que més ha sorprès ha sigut la revelació sobre l'oferta que li van fer alguns mitjans de comunicació a Àlex Casademunt per la polèmica de la nova versió de 'Dos hombres y un destino’. «Jo sé que li van oferir molts diners per fotre merda i fixa't si m’estimava que mai li vas voure en cap lloc», ha relatat Bustamante. «Això és amistat. No pot un malentès, que tots som molt temperamentals, amb 20 anys de germanor», ha continuat explicant el cantant. «No van poder, ni per molts diners, ficar merda entre dos persones que s’estimaven».

 

Els plans que tenien pendents Bustamante i Àlex Casademunt

Bustamante ha assenyalat que Àlex Casademunt era una «persona molt especial» que estava plena de llum. «Va viure a fons. Era una persona divertida, era l'etern adolescent, Peter Pan. Així era Àlex i així li recordem». 

 

«Espere que en esta cançó puguem honrar-li com ell realment es mereix i fer-li un homenatge en cada concert i cada volta que la cantem».

 

Bustamante ha finalitzat el tema destacant que la nova versió de 'Dos hombres y un destino' no la va fer per a fer-li mal a Àlex Casademunt. «Sempre està ell, de fet en el meu videoclip hi havia un homenatge al primer videoclip. Mai va ser amb maldat, però vaig entendre que en este disc no volia fer el mateix, però sí que teníem plans de fer sorpreses i d'haver-la interpretat en directe».

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.