Bustamante recorda el moment més tens amb Àlex Casademunt: «No ho van conseguir»

David Bustamante està celebrant este 2021 els seus 20 anys de trajectòria en la indústria musical i, per este motiu, ha visitat este dijous, 25 de març, 'El Hormiguero’. Una entrevista en la que no ha pogut faltar l'esment a Àlex Casademunt. 

 

Polèmica per la decisió de Bustamante

L'aniversari li ha portat a regravar noves versions de les cançons més reeixides de la seua carrera. D'esta forma, Bustamante ha llançat un nou àlbum, al que ha titulat 'Veinte años y un destino'. Un nou treball en el que no podia faltar el mític tema 'Dos hombres y un destino’.

 

La versió original, que va vore la llum l'any 2001, era un duo al costat d'Àlex Casademunt. No obstant això, la nova versió la va gravar el càntabre en solitari. I això va ser una cosa que va causar una gran polèmica, especialment després que el català compartira públicament que no li havien tingut en compte per a versionar-la. 

 

«Ja que ningú m'ha preguntat, no sabia absolutament res… És una gran cançó i m'alegre que soniede nou, però un missatge tampoc haguera fet mal», va escriure Àlex Casademunt en el seu compte de Twitter després del llançament de la nova versió de 'Dos hombres y un destino’.

 

Després d'este succés, tots van pensar que la relació entre ells s'havia deteriorat, però les paraules de Bustamante en conèixer la defunció del català van servir per a deixar clar que la realitat era altra. «No és just! No puc…Per què? Que algú em diga que és mentida! Havíem quedat, teníem plans! Tocat i enfonsat… T’estime germà… Descansa en Pau», va escriure el càntabre en les seues xarxes socials quan va conèixer la trista notícia de la defunció d'Àlex Casademunt. 

 

«Li van oferir molts diners»

Encara que Bustamante va deixar clar amb estes paraules i amb la seua presència en la vetlla que la seua relació amb el català no s'havia vist afectada pel llançament de la nova versió de 'Dos hombres y un destino’, Pablo Motos no ha pogut evitar tornar a portar el tema a col·lació. 

 

«Va haver alguns fans que trobaven a faltar que ho hagueres gravat una altra volta amb Àlex Casademunt i va haver mitjans de comunicació que van aprofitar per a intentar inflar una espècie de polèmica, com vas viure allò?», li ha preguntat el presentador de 'El Hormiguero’. 

 

Bustamante ha explicat que després del llançament del tema i les paraules que va compartir el català en les seues xarxes socials, van parlar les coses i fins i tot van arribar a fer plans per a cantar la cançó junts en alguns concerts del càntabre. 

 

Però el que més ha sorprès ha sigut la revelació sobre l'oferta que li van fer alguns mitjans de comunicació a Àlex Casademunt per la polèmica de la nova versió de 'Dos hombres y un destino’. «Jo sé que li van oferir molts diners per fotre merda i fixa't si m’estimava que mai li vas voure en cap lloc», ha relatat Bustamante. «Això és amistat. No pot un malentès, que tots som molt temperamentals, amb 20 anys de germanor», ha continuat explicant el cantant. «No van poder, ni per molts diners, ficar merda entre dos persones que s’estimaven».

 

Els plans que tenien pendents Bustamante i Àlex Casademunt

Bustamante ha assenyalat que Àlex Casademunt era una «persona molt especial» que estava plena de llum. «Va viure a fons. Era una persona divertida, era l'etern adolescent, Peter Pan. Així era Àlex i així li recordem». 

 

«Espere que en esta cançó puguem honrar-li com ell realment es mereix i fer-li un homenatge en cada concert i cada volta que la cantem».

 

Bustamante ha finalitzat el tema destacant que la nova versió de 'Dos hombres y un destino' no la va fer per a fer-li mal a Àlex Casademunt. «Sempre està ell, de fet en el meu videoclip hi havia un homenatge al primer videoclip. Mai va ser amb maldat, però vaig entendre que en este disc no volia fer el mateix, però sí que teníem plans de fer sorpreses i d'haver-la interpretat en directe».

Últimes notícies

Traslladen al quarter de la Guàrdia Civil l’home detingut per l’assassinat masclista de la seua dona i filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per l’assassinat a ganivetades de la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar ha rebut l’alta mèdica i ha sigut traslladat al quarter de la Guàrdia Civil, mentres continua la investigació com a possible crim masclista.

Una directora de centre de dia conta com va decidir evacuar 35 majors abans de la dana

La responsable del centre de dia Lloc del Major de Picanya ha explicat a la jutgessa de Catarroja que va tancar per decisió pròpia i va avisar les famílies per a arreplegar 35 residents hores abans que la riada arrasara l’edifici.

Quatre detinguts per una sèrie d’atracaments violents en gasolineres d’Alacant i Múrcia

Quatre hòmens d’entre 28 i 38 anys han sigut detinguts per dos robatoris amb violència consumats i un tercer en grau de temptativa en gasolineres de Biar, Villena i Yecla.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 graus este dissabte a l’interior sud de València

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor a l’interior sud de València, on s’esperen fins a 38 graus, i en altres zones de la província per màximes de 36 graus.

Detenen a Alacant un jove per apunyalar un home en un autobús de Palma

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un dels dos joves que presumptament van apunyalar un home després d’una discussió per la música en un autobús de Palma. La víctima va patir ferides greus i continua oberta la cerca del segon implicat.

Un detingut a Almassora per estafar més de 20.000 euros en la venda de vehicles industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a Almassora un treballador d’una empresa de compravenda de vehicles industrials acusat d’estafar huit clients i defraudar més de 20.000 euros. L’home presumptament alterava la documentació i desviava els pagaments a comptes bancaris sota el seu control.

Guido Rodríguez continuarà al València fins 2028 amb una temporada opcional

El migcampista argentí Guido Rodríguez ha signat un nou contracte amb el València fins juny de 2028, amb una temporada addicional opcional, després de mitja campanya al club.

Juny tanca amb un 87% d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana i Benidorm supera el 90%

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat juny amb un 87,1% d’ocupació, mig punt més que fa un any, amb Benidorm per damunt del 90% i un fort creixement a Castelló.