Bustamante recorda el moment més tens amb Àlex Casademunt: «No ho van conseguir»

David Bustamante està celebrant este 2021 els seus 20 anys de trajectòria en la indústria musical i, per este motiu, ha visitat este dijous, 25 de març, 'El Hormiguero’. Una entrevista en la que no ha pogut faltar l'esment a Àlex Casademunt. 

 

Polèmica per la decisió de Bustamante

L'aniversari li ha portat a regravar noves versions de les cançons més reeixides de la seua carrera. D'esta forma, Bustamante ha llançat un nou àlbum, al que ha titulat 'Veinte años y un destino'. Un nou treball en el que no podia faltar el mític tema 'Dos hombres y un destino’.

 

La versió original, que va vore la llum l'any 2001, era un duo al costat d'Àlex Casademunt. No obstant això, la nova versió la va gravar el càntabre en solitari. I això va ser una cosa que va causar una gran polèmica, especialment després que el català compartira públicament que no li havien tingut en compte per a versionar-la. 

 

«Ja que ningú m'ha preguntat, no sabia absolutament res… És una gran cançó i m'alegre que soniede nou, però un missatge tampoc haguera fet mal», va escriure Àlex Casademunt en el seu compte de Twitter després del llançament de la nova versió de 'Dos hombres y un destino’.

 

Després d'este succés, tots van pensar que la relació entre ells s'havia deteriorat, però les paraules de Bustamante en conèixer la defunció del català van servir per a deixar clar que la realitat era altra. «No és just! No puc…Per què? Que algú em diga que és mentida! Havíem quedat, teníem plans! Tocat i enfonsat… T’estime germà… Descansa en Pau», va escriure el càntabre en les seues xarxes socials quan va conèixer la trista notícia de la defunció d'Àlex Casademunt. 

 

«Li van oferir molts diners»

Encara que Bustamante va deixar clar amb estes paraules i amb la seua presència en la vetlla que la seua relació amb el català no s'havia vist afectada pel llançament de la nova versió de 'Dos hombres y un destino’, Pablo Motos no ha pogut evitar tornar a portar el tema a col·lació. 

 

«Va haver alguns fans que trobaven a faltar que ho hagueres gravat una altra volta amb Àlex Casademunt i va haver mitjans de comunicació que van aprofitar per a intentar inflar una espècie de polèmica, com vas viure allò?», li ha preguntat el presentador de 'El Hormiguero’. 

 

Bustamante ha explicat que després del llançament del tema i les paraules que va compartir el català en les seues xarxes socials, van parlar les coses i fins i tot van arribar a fer plans per a cantar la cançó junts en alguns concerts del càntabre. 

 

Però el que més ha sorprès ha sigut la revelació sobre l'oferta que li van fer alguns mitjans de comunicació a Àlex Casademunt per la polèmica de la nova versió de 'Dos hombres y un destino’. «Jo sé que li van oferir molts diners per fotre merda i fixa't si m’estimava que mai li vas voure en cap lloc», ha relatat Bustamante. «Això és amistat. No pot un malentès, que tots som molt temperamentals, amb 20 anys de germanor», ha continuat explicant el cantant. «No van poder, ni per molts diners, ficar merda entre dos persones que s’estimaven».

 

Els plans que tenien pendents Bustamante i Àlex Casademunt

Bustamante ha assenyalat que Àlex Casademunt era una «persona molt especial» que estava plena de llum. «Va viure a fons. Era una persona divertida, era l'etern adolescent, Peter Pan. Així era Àlex i així li recordem». 

 

«Espere que en esta cançó puguem honrar-li com ell realment es mereix i fer-li un homenatge en cada concert i cada volta que la cantem».

 

Bustamante ha finalitzat el tema destacant que la nova versió de 'Dos hombres y un destino' no la va fer per a fer-li mal a Àlex Casademunt. «Sempre està ell, de fet en el meu videoclip hi havia un homenatge al primer videoclip. Mai va ser amb maldat, però vaig entendre que en este disc no volia fer el mateix, però sí que teníem plans de fer sorpreses i d'haver-la interpretat en directe».

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.