La caiguda d’un telefèric provoca almenys vuit morts a Itàlia

La caiguda d’una cabina de telefèric ha provocat este diumenge almenys vuit morts i dos xiquets ferits greus en Stresa, una localitat balneària. La cabina del telefèric ha caigut entre les comunes de Stresa i Mottarone, a uns 70 kilòmetres al nord-oest de Milán.

«El balanç provisional és de vuit morts i deu ferits, que han estat transportats amb urgència a l’hospital pediàtric Regina Margherita de Turin«, precisen les mateixes fonts.

El telefèric cobria el recorregut des del llac Maggiore fins a la muntanya de Mottarone quan, per causes encara sota recerca, el cable que el sustentava es va partir a 300 metres de l’estació d’arribada, en la part més alta del recorregut, on arriba a aconseguir els 1.400 metres d’altura sobre el nivell de la mar. Segons les fonts de ‘Il Messaggero’ hi havia onze persones a bord del telefèric i els dos nens han estat traslladats a un centre de Turín. Es desconeix l’estat de l’últim ocupant.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.