Mastodon
24.2 C
València
Dimarts, 9 setembre, 2025

Un camió-grua tomba un pont en la CV-500 a l’altura del Saler

Pont tombat Saler

Els efectius del parc de bombers del Saler continuen treballant en el lloc dels fets | Policia Local de València

 

Un camió-grua ha tombat una passarel·la de vianants situada sobre la carretera CV-500 en la pedania valenciana del Saler, segons ha informat la Policia Local de València, tot i que no hi ha hagut víctimes personals. La carretera ha hagut de ser tancada al trànsit  en els dos sentits. 

 

El succés s’ha produït cap a les 13.00 hores d’este dimecres, quan el camió ha xocat amb la passarel·la i ha arrossegat la plataforma alguns metres. Es tracta de l’accés al vell embarcador, a l’altura del port històric de la pedania, que els veïns porten anys demanant que es millore, segons ha informat ‘Las Provincias’.

 

Una dotació del parc de bombers del Saler s’ha desplaçat fins al lloc dels fets, a més de la Policia Local, efectius que continuen treballant per a comprovar que els dos extrems de la passarel·la, a on estan les escales per a que la gent puga creuar el pont, siguen estables.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Emergències desactiva la Situació 1 del Pla d’Inundacions en la Comunitat Valenciana

Emergències alça la Situació 1 del Pla d'Inundacions després de la fi dels avisos taronges de Aemet. Persistixen avisos grocs en zones de Castelló, València i Alacant.

Que condisca l’exemple de la Diputació de València

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre com la institució provincial està portant endavant diferents iniciatives per ajudar al valencià, a diferència d'altres organismes

El Barcelona jugarà davant el València en el Johan Cruyff per falta de permisos al Camp Nou

El club confirma que el dol de LaLiga del diumenge (21.00) es disputarà en l'Estadi Johan Cruyff al no disposar encara de permisos per a reobrir el Spotify Camp Nou. L'entitat treballa en les adequacions tècniques i detallarà prompte l'organització i la venda d'entrades.

Benidorm registra la màxima del dia amb 30,6 graus en una jornada de descens tèrmic

Benidorm va liderar les màximes del dimarts amb 30,6 graus en una jornada més fresca en la Comunitat Valenciana. El dimecres s'espera un repunt de les temperatures, notable a València i Alacant.

Les pluges es concentren en La Marina i deixen 75 l/m² a Sella en 12 hores

La Marina Baixa i Alta concentren les precipitacions de les últimes 12 hores, amb 74,9 l/m² a Sella i acumulats notables en municipis pròxims.

Mazón retrau al Govern la inacció en la neteja de barrancs i llits

El president critica que l'Executiu impedisca desbrossaments i tasques de neteja a través de les confederacions hidrogràfiques i reclama assumir competències. Valora les mesures preventives que Elx i altres municipis financen amb recursos propis davant la previsió de pluges intenses.

Rescatades 17 persones en una pastera enfront de la costa nord d’Alacant

Dèsset persones d'origen subsaharià van ser rescatades enfront del nord d'Alacant quan viatjaven en una pastera. Entre elles hi havia huit menors, inclosa una xiqueta de 5 anys.

Els partits censuren al regidor de Moncada i el PSPV demana una reflexió més àmplia

Les Corts censuren la conducta de l'edil de Moncada després d'un altercat durant les festes. PP i Vox demanen la seua dimissió, Compromís crida a la reflexió i el PSPV obri debat.