11 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Dona de 68 anys atropellada mortalment per un camió en Torrevieja

Accident mortal camió Torrevieja

La rotonda ha sigut tallada al trànsit durant més d’una hora | Televisión Torrevieja

 

Una dona de 68 anys ha mort este dimarts després de ser atropellada per un camió en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant). L’avís, que alertava de l’atropellament d’un camió a un vianant en l’avinguda Orihuela, ha entrat a les 10.08 hores al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

L’accident s’ha produït en un pas de vianants en l’accés a una rotonda des de la carretera nacional N-332. Un home d’origen portugués conduïa el camió tràiler de grans dimensions que ha atropellat a la dona. La rotonda ha sigut tallada al trànsit durant més d’una hora fins que ha arribat el forense. 

 

Una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) s’ha mobilitzat de seguida cap al lloc dels fets. La vianant, una dona de 68 anys, ha sigut atesa per l’equip mèdic però no hi ha hagut resposta, la dona ha mort. Altres fonts, com el diari ‘Información’, asseguren que la víctima tenia 63 anys. La Policia Local de Torrevieja investiga si l’altura del vehicle ha impedit al conductor del camió vore a la dona, que era de xicoteta altura.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.