13.1 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Dona de 68 anys atropellada mortalment per un camió en Torrevieja

Accident mortal camió Torrevieja

La rotonda ha sigut tallada al trànsit durant més d’una hora | Televisión Torrevieja

 

Una dona de 68 anys ha mort este dimarts després de ser atropellada per un camió en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant). L’avís, que alertava de l’atropellament d’un camió a un vianant en l’avinguda Orihuela, ha entrat a les 10.08 hores al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

L’accident s’ha produït en un pas de vianants en l’accés a una rotonda des de la carretera nacional N-332. Un home d’origen portugués conduïa el camió tràiler de grans dimensions que ha atropellat a la dona. La rotonda ha sigut tallada al trànsit durant més d’una hora fins que ha arribat el forense. 

 

Una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) s’ha mobilitzat de seguida cap al lloc dels fets. La vianant, una dona de 68 anys, ha sigut atesa per l’equip mèdic però no hi ha hagut resposta, la dona ha mort. Altres fonts, com el diari ‘Información’, asseguren que la víctima tenia 63 anys. La Policia Local de Torrevieja investiga si l’altura del vehicle ha impedit al conductor del camió vore a la dona, que era de xicoteta altura.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.