15 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Dona de 68 anys atropellada mortalment per un camió en Torrevieja

Accident mortal camió Torrevieja

La rotonda ha sigut tallada al trànsit durant més d’una hora | Televisión Torrevieja

 

Una dona de 68 anys ha mort este dimarts després de ser atropellada per un camió en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant). L’avís, que alertava de l’atropellament d’un camió a un vianant en l’avinguda Orihuela, ha entrat a les 10.08 hores al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

L’accident s’ha produït en un pas de vianants en l’accés a una rotonda des de la carretera nacional N-332. Un home d’origen portugués conduïa el camió tràiler de grans dimensions que ha atropellat a la dona. La rotonda ha sigut tallada al trànsit durant més d’una hora fins que ha arribat el forense. 

 

Una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) s’ha mobilitzat de seguida cap al lloc dels fets. La vianant, una dona de 68 anys, ha sigut atesa per l’equip mèdic però no hi ha hagut resposta, la dona ha mort. Altres fonts, com el diari ‘Información’, asseguren que la víctima tenia 63 anys. La Policia Local de Torrevieja investiga si l’altura del vehicle ha impedit al conductor del camió vore a la dona, que era de xicoteta altura.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

L’ex secretari de Presidència nega haver informat a Mazón d’un possible confinament per la DANA

Cayetano García ha negat davant la jutgessa haver informat a Carlos Mazón de la consulta sobre un possible confinament durant la DANA de 2024. La causa ha incorporat un informe de l'Advocacia que va avalar la viabilitat jurídica d'eixa mesura i ha revelat versions contradictòries amb l'entorn de Salomé Pradas.

Vueling programa més de 1,6 milions de seients a Alacant per a l’estiu de 2026

L'aerolínia incrementa un 18% la seua capacitat respecte a 2025 i operarà 16 rutes, nou internacionals, després de basar un avió addicional a Alacant i afegir freqüències.

Pérez Llorca ressalta les dades ‘magnífiques’ del turisme en les tres províncies valencianes

Pérez Llorca ha qualificat de 'magnífics' els resultats turístics de Castelló, València i Alacant en l'últim any. Ha defés una presència 'positiva' en Fitur per a reforçar l'oferta provincial.

Sanitat no detecta reutilització de catèters a l’Hospital del Vinalopó i avisa de mesures

El conseller Marciano Gómez ha assegurat que la inspecció urgent a l'Hospital del Vinalopó no ha trobat proves de reutilització de catèters. Si afloren irregularitats, promet actuar amb 'amb contundència'.

Pérez Llorca defén que l’estatut d’expresidents valencià és molt similar al d’altres regions

Pérez Llorca ha defés que l'estatut per als expresidents valencians és 'molt similar' al d'altres regions i ha acusat a Compromís de buscar titulars. També ha enlletgit que es condicione la reunió del 27 de gener al fet que reclame l'acta de Carlos Mazón.

Dimitix l’alcaldessa de Llocnou de la Corona i manté l’acta

Paqui Llopis ha presentat la seua renúncia per motius personals, familiars i laborals després d'una profunda reflexió. Mantindrà l'acta i les delegacions de Participació i Festes mentres s'ordena el relleu.

Pérez Llorca exigix al Govern aclarir la reducció de velocitat en l’AVE Madrid-Comunitat Valenciana

El president Juanfran Pérez Llorca ha demanat explicacions per la reducció de velocitat en l'AVE Madrid-Comunitat Valenciana després de l'accident de Adamuz. Advertix d'impacte en la seguretat percebuda i possibles efectes en el turisme.

Alliberat un noruec segrestat per la banda sueca Dalen a Alacant: quatre detinguts

La Policia Nacional ha alliberat a Alacant a un ciutadà noruec segrestat per la banda sueca Dalen. Quatre persones han sigut detingudes sense pagament de rescat.