Dona de 68 anys atropellada mortalment per un camió en Torrevieja

Accident mortal camió Torrevieja

La rotonda ha sigut tallada al trànsit durant més d’una hora | Televisión Torrevieja

 

Una dona de 68 anys ha mort este dimarts després de ser atropellada per un camió en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant). L’avís, que alertava de l’atropellament d’un camió a un vianant en l’avinguda Orihuela, ha entrat a les 10.08 hores al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

L’accident s’ha produït en un pas de vianants en l’accés a una rotonda des de la carretera nacional N-332. Un home d’origen portugués conduïa el camió tràiler de grans dimensions que ha atropellat a la dona. La rotonda ha sigut tallada al trànsit durant més d’una hora fins que ha arribat el forense. 

 

Una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) s’ha mobilitzat de seguida cap al lloc dels fets. La vianant, una dona de 68 anys, ha sigut atesa per l’equip mèdic però no hi ha hagut resposta, la dona ha mort. Altres fonts, com el diari ‘Información’, asseguren que la víctima tenia 63 anys. La Policia Local de Torrevieja investiga si l’altura del vehicle ha impedit al conductor del camió vore a la dona, que era de xicoteta altura.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.