Anuncios

Dona de 68 anys atropellada mortalment per un camió en Torrevieja

Accident mortal camió Torrevieja

La rotonda ha sigut tallada al trànsit durant més d’una hora | Televisión Torrevieja

 

Una dona de 68 anys ha mort este dimarts després de ser atropellada per un camió en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant). L’avís, que alertava de l’atropellament d’un camió a un vianant en l’avinguda Orihuela, ha entrat a les 10.08 hores al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Anuncios

L’accident s’ha produït en un pas de vianants en l’accés a una rotonda des de la carretera nacional N-332. Un home d’origen portugués conduïa el camió tràiler de grans dimensions que ha atropellat a la dona. La rotonda ha sigut tallada al trànsit durant més d’una hora fins que ha arribat el forense. 

 

Una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) s’ha mobilitzat de seguida cap al lloc dels fets. La vianant, una dona de 68 anys, ha sigut atesa per l’equip mèdic però no hi ha hagut resposta, la dona ha mort. Altres fonts, com el diari ‘Información’, asseguren que la víctima tenia 63 anys. La Policia Local de Torrevieja investiga si l’altura del vehicle ha impedit al conductor del camió vore a la dona, que era de xicoteta altura.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios