Anuncios

Campanya de firmes al barri de La Coma de Paterna per reobrir amb seguretat el consultori

El sindicat CSIF ha promogut una recollida de firmes al barri de La Coma, a Paterna, per sol·licitar la reobertura del consultori “garantint la seguretat dels professionals”. La central sindical, en esta línia, reclama la instal·lació d’un arc de seguretat i lamenta que encara no s’haja reunit el Comité de Seguretat i Salut Laboral.

La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) explica que ha iniciat la recollida de firmes en rebre telefonades de veïns indignats pel que ha passat i que demanen la reobertura del centre. Per este motiu, l’escrit de rúbriques s’inicia amb una frase en què els usuaris del consultori expressen el seu “rebuig més absolut a les agressions sofrides per estos professionals”.

Anuncios

El sindicat explica a l’esmentat escrit, que ja ho estan repartint els mateixos veïns d’este barri de Paterna, que “sol·licitem la reobertura del nostre centre sanitari garantint la seguretat dels professionals”. A més, planteja “una campanya de conscienciació ‘cuida qui et cuida’” i una exigència de “més recursos a Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública per garantir el nostre dret a una atenció sanitària de qualitat, com reconeix la Constitució Espanyola”.

CSIF, d’altra banda, valora el suport del departament de salut als professionals, encara que demana més mesures per garantir-ne la seguretat quan es reobri el consultori en ser “insuficients” les previstes. En un informe recent, remès als sindicats es parla de “la possibilitat d’instal·lació d’un detector de metalls”. La central sindical recalca que la col·locació d’este sistema de control “no pot ser una possibilitat, sinó que ha de ser una realitat”.

El sindicat, a més, considera lamentable que, transcorreguda més d’una setmana des del tancament del consultori de La Coma, encara no haja estat convocat el Comité de Seguretat i Salut Laboral del departament de salut Arnau-Llíria (al qual està adscrita Paterna), l’òrgan competent per analitzar els riscos que pot patir el personal. CSIF insisteix en la convocatòria immediata.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios