Canet lo Roig torna a requerir cubes d’aigua per a proveir a la població després de la DANA

CASTELLÓ, 6 (EUROPA PRESS)

Les conseqüències de la DANA han provocat que Canet lo Roig torne a requerir cubes d’aigua per a proveir a la població del Baix Maestrat, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

L’Ajuntament ha recordat que l’aigua de Canet lo Roig se subministra d’un brollador que es troba a Vallibona i que una sèrie de canonades la porten pel llit del riu Cervol fins a la localitat.

L’alcaldessa, María Ángeles Pallarés, ha explicat que encara no saben la magnitud dels possibles danys «perquè encara baixa aigua en el riu Cervol, cosa que fa impossible poder determinar on està el problema que impedix que arribe l’aigua a Canet lo Roig».

«És una problemàtica que arrosseguem de fa molts anys i que esperem solucionar en els pròxims mesos amb les obres d’emergència que s’estan fent», ha afegit.

D’altra banda, Pallarés s’ha mostrat «molt preocupada» per l’estat en què es pot trobar la infraestructura que subministra en l’actualitat l’aigua al poble.

«Esperem que els danys no siguen molt importants ni molt quantiosos per a tornar com més prompte millor a la normalitat, però en esta ocasió la quantitat d’aigua que portava el riu Cervol ha sigut molt important i tenia molta força, cosa que ha pogut afectar a algun tram de les canonades», ha dit.

Des de l’Ajuntament també s’estan valorant altres desperfectes que ha pogut ocasionar la DANA en el terme municipal, per a iniciar els tràmits per a demanar ajudes.

Últimes notícies

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.

Luis Barcala tornarà a optar a l’Alcaldia d’Alacant amb el compromís de seguir transformant la ciutat

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha sigut proclamat de nou candidat del PP per a les municipals de 2027 i assegura que es lliurarà ‘a fons’ per a continuar millorant la ciutat. El partit manté tots els alcaldes actuals i renova 11 caps de llista en capitals on no governa.

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.