Anuncios

Canet lo Roig torna a requerir cubes d’aigua per a proveir a la població després de la DANA

CASTELLÓ, 6 (EUROPA PRESS)

Les conseqüències de la DANA han provocat que Canet lo Roig torne a requerir cubes d’aigua per a proveir a la població del Baix Maestrat, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

L’Ajuntament ha recordat que l’aigua de Canet lo Roig se subministra d’un brollador que es troba a Vallibona i que una sèrie de canonades la porten pel llit del riu Cervol fins a la localitat.

L’alcaldessa, María Ángeles Pallarés, ha explicat que encara no saben la magnitud dels possibles danys “perquè encara baixa aigua en el riu Cervol, cosa que fa impossible poder determinar on està el problema que impedix que arribe l’aigua a Canet lo Roig”.

“És una problemàtica que arrosseguem de fa molts anys i que esperem solucionar en els pròxims mesos amb les obres d’emergència que s’estan fent”, ha afegit.

D’altra banda, Pallarés s’ha mostrat “molt preocupada” per l’estat en què es pot trobar la infraestructura que subministra en l’actualitat l’aigua al poble.

“Esperem que els danys no siguen molt importants ni molt quantiosos per a tornar com més prompte millor a la normalitat, però en esta ocasió la quantitat d’aigua que portava el riu Cervol ha sigut molt important i tenia molta força, cosa que ha pogut afectar a algun tram de les canonades”, ha dit.

Des de l’Ajuntament també s’estan valorant altres desperfectes que ha pogut ocasionar la DANA en el terme municipal, per a iniciar els tràmits per a demanar ajudes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.