31.5 C
València
Divendres, 20 juny, 2025

Carlos Mazón mostra absolut respecte davant la imputació de la exconsellera Salomé Pradas per la gestió de la dana

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha reiterat el seu absolut respecte cap als processos judicials vinculats a la imputació de la exconsellera de Justícia i Interior, Salomé Pradas, en relació amb la gestió de la dana. Esta imputació va ser confirmada recentment per l’Audiència de València en la causa penal que investiga estos fets.

Mazón ha declarat que habitualment no realitza valoracions sobre processos judicials i ha mantingut esta línia en esta ocasió ressaltant la importància de respectar el funcionament de la justícia. Absolut respecte, com sempre, ha subratllat.

- Advertisement -Telegram València Diari

Compromís amb les víctimes de la dana

A més, el cap del Consell ha reiterat la seua disposició per a reunir-se amb les associacions que representen a les víctimes de la dana, mostrant el seu compromís i sensibilitat cap als qui van patir les conseqüències del fenomen meteorològic advers. Estic a la seua disposició, estic esperant que em confirmen quan volen, va assegurar.

Trobades particulars amb víctimes

En les seues declaracions, Mazón va destacar que ja s’ha reunit amb diverses associacions i que manté trobades particulars amb diverses víctimes, sempre amb discreció i respecte cap a les seues circumstàncies. L’oferiment està expressament fet i clar, estaré disponible quan ells vulguen, va afegir.

Firma dels convenis per pràctiques hospitals públics

Estes afirmacions es van produir després de la firma dels convenis que regulen les pràctiques d’estudiants de Ciències de la Salut de la Universitat d’Alacant i la Universitat Miguel Hernández en hospitals públics de la província. Este acte va comptar amb la presència de la rectora de la Universitat d’Alacant, Amparo Navarro, i el rector de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, Juan José Ruiz.

Repercussió de la imputació judicial

La imputació judicial de la exconsellera Salomé Pradas genera un important focus d’atenció política i social, donada la rellevància de la gestió pública en situacions d’emergència com l’ocorreguda amb la dana. El respecte institucional cap al procés judicial demostra la voluntat de la Generalitat de garantir la transparència i la legalitat en la investigació.

Últimes notícies

Estudiants de Medicina de la Universitat d’Alacant i Miguel Hernández realitzaran pràctiques en hospitals públics de la província

Els estudiants de Ciències de la Salut de la UA i UMH podran realitzar pràctiques clíniques en hospitals públics gràcies a convenis firmats amb la Generalitat Valenciana que flexibilitzen la formació i milloren la qualitat assistencial.

Carlos Mazón manté absolut respecte a la imputació judicial de la exconsellera Salomé Pradas

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, expressa respecte absolut cap a la imputació judicial de la exconsellera Salomé Pradas en el cas de la gestió de la DANA i es mostra disposat a reunir-se amb víctimes.

La mascletà de Pirotècnia Ferrández impressiona a Alacant amb un espectacular final aeri

La mascletà de Pirotècnia Ferrández a Alacant destaca per la seua potència sonora i un emocionant tancament aeri durant les Festes de Fogueres.

Alvise defén en el Suprem la seua crítica política contra la fiscal Susana Gisbert

L'eurodiputat Alvise va declarar davant el Tribunal Suprem que els seus missatges contra la fiscal Susana Gisbert en Telegram van ser una crítica política protegida per la llibertat d'expressió.

Avís groc per tempestes severes i altes temperatures este dissabte a València i Castelló

L'Agència Estatal de Meteorologia activa alerta groga este dissabte a València i Castelló per tempestes amb graníssol, ratxes de vent i temperatures màximes que aconseguixen els 39 graus.

Carlos Mazón mostra respecte absolut enfront de la imputació judicial de la exconsellera Salomé Pradas per la gestió de la DANA

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, expressa el seu respecte total cap al procés judicial que confirma la imputació de la exconsellera Salomé Pradas en la causa relacionada amb la gestió de la DANA.

El cap de Planificació d’Emergències defén la declaració d’emergència nacional per la DANA

El cap del Servici de Planificació d'Emergències de València sosté que la DANA degué considerar-se emergència nacional, similar a l'ocorregut després de l'apagada d'abril.

València reafirma el seu compromís amb els drets LGTBI en el Dia de l’Orgull

L'Ajuntament de València se suma a la declaració institucional de la FEMP per a defendre els drets del col·lectiu LGTBI en el Dia Internacional de l'Orgull.