Anuncios

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La Unitat d’Atenció a la Família i la Dona (UFAM) de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d’haver violat a una menor de 16 anys. La Prefectura superior de policia de la Comunitat Valenciana ha informat de la busca i ha confirmat que la investigació continua oberta.

L’agressió es va produir el 26 de febrer. Les fonts oficials han evitat aportar detalls sobre el lloc, l’hora o el mode dels fets, una reserva motivada per la protecció reforçada que establix la llei per a les víctimes menors d’edat i per a impedir la seua identificació.

Investigació en marxa

La UFAM, unitat especialitzada en violència sexual i delictes contra menors, ha assumit el cas. En esta fase, la prioritat passa per esclarir l’ocorregut i trobar al sospitós sense comprometre la protecció de la víctima.

Segons ha transcendit en mitjans locals, el supòsit agressor seria de l’entorn de la menor. De confirmar-se, eixe vincle explicaria la prudència en la difusió d’informació i obligaria a extremar les mesures de protecció.

Des del 26 de febrer, la investigació roman sota reserva. No es faciliten més dades sobre la víctima ni sobre el sospitós per a salvaguardar la seua intimitat i no perjudicar les actuacions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.