Carolina Marín arrasa a la irlandesa Rachael Darragh i segella la seua passada a huitens de fin

MADRID, 31 (EUROPA PRESS)

L’espanyola Carolina Marín va vèncer este dimecres en dos jocs (21-5, 21-5) a la irlandesa Rachael Darragh en la segona jornada de la fase de grups del torneig de bàdminton dels Jocs Olímpics de Paris 2024, un triomf aclaparador, mostrant una gran varietat de recursos i no donant cap opció al seu rival, per a avançar a huitens de final.

La de Huelva va superar el tràmit davant de la número 67 del món, que mai va posar en dificultats al vendaval Carolina Marín per a certificar el seu bitllet a quarts de final. El triomf, en apenes mitja hora de partit, fica a l’espanyola en els huitens de final del torneig, postulant-se en els creus com una de les grans candidates a les medalles.

Marín va entrar al partit devastadora en el partit i ràpid va gaudir d’un avantatge de sis punts (8-2), movent a la irlandesa, que mostrava amb la seua expressió facial la dificultat del repte que tenia per davant. Este matalàs inicial va ser clau en este primer joc, fins i tot augmentant-ho per a neutralitzar per complet a Darragh, que mai va intentar la reacció.

Després de segellar el primer joc per un aclaparador 21-5, Marín va seguir amb el seu ritme alt, jugant amb colps més subtils i uns altres de pura potència per a acabar de descol·locar a la irlandesa. L’Arena Porte de la Chapelle va gaudir d’una de les millors versions de Marín, que va sumar la seua 27 victòria enguany en 30 partits.

En este joc, la bretxa es va obrir definitivament quan la de Huelva dominava per 83-3. Des de llavors, un +10 crucial que va acabar de sentenciar a la irlandesa, que de nou només va poder celebrar cinc punts. Marín, com en el joc inicial, va tancar la trobada en la primera bola de partit, per a segellar el seu bitllet a vuitens amb les seues segona victòria en els Jocs.

La creu per a Espanya en bàdminton el dimecres va ser Pablo Abián. L’aragonès es va acomiadar dels Jocs de Paris, els cinquens en la seua carrera, en perdre en dos jocs (21-10 i 21-13) davant del malayo Lee Zii Jia. L’espanyol va perllongar les seues opcions de passar als creus amb un primer triomf en la seua estrena, però la dificultat del seu grup era bastant alta, i el número set del món va acabar amb el somni olímpic de l’espanyol, de 39 anys.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.