Carolina Marín arrasa a la irlandesa Rachael Darragh i segella la seua passada a huitens de fin

MADRID, 31 (EUROPA PRESS)

L’espanyola Carolina Marín va vèncer este dimecres en dos jocs (21-5, 21-5) a la irlandesa Rachael Darragh en la segona jornada de la fase de grups del torneig de bàdminton dels Jocs Olímpics de Paris 2024, un triomf aclaparador, mostrant una gran varietat de recursos i no donant cap opció al seu rival, per a avançar a huitens de final.

La de Huelva va superar el tràmit davant de la número 67 del món, que mai va posar en dificultats al vendaval Carolina Marín per a certificar el seu bitllet a quarts de final. El triomf, en apenes mitja hora de partit, fica a l’espanyola en els huitens de final del torneig, postulant-se en els creus com una de les grans candidates a les medalles.

Marín va entrar al partit devastadora en el partit i ràpid va gaudir d’un avantatge de sis punts (8-2), movent a la irlandesa, que mostrava amb la seua expressió facial la dificultat del repte que tenia per davant. Este matalàs inicial va ser clau en este primer joc, fins i tot augmentant-ho per a neutralitzar per complet a Darragh, que mai va intentar la reacció.

Després de segellar el primer joc per un aclaparador 21-5, Marín va seguir amb el seu ritme alt, jugant amb colps més subtils i uns altres de pura potència per a acabar de descol·locar a la irlandesa. L’Arena Porte de la Chapelle va gaudir d’una de les millors versions de Marín, que va sumar la seua 27 victòria enguany en 30 partits.

En este joc, la bretxa es va obrir definitivament quan la de Huelva dominava per 83-3. Des de llavors, un +10 crucial que va acabar de sentenciar a la irlandesa, que de nou només va poder celebrar cinc punts. Marín, com en el joc inicial, va tancar la trobada en la primera bola de partit, per a segellar el seu bitllet a vuitens amb les seues segona victòria en els Jocs.

La creu per a Espanya en bàdminton el dimecres va ser Pablo Abián. L’aragonès es va acomiadar dels Jocs de Paris, els cinquens en la seua carrera, en perdre en dos jocs (21-10 i 21-13) davant del malayo Lee Zii Jia. L’espanyol va perllongar les seues opcions de passar als creus amb un primer triomf en la seua estrena, però la dificultat del seu grup era bastant alta, i el número set del món va acabar amb el somni olímpic de l’espanyol, de 39 anys.

Últimes notícies

Els residents valencians podran tindre abonament del transport de Madrid sense estar empadronats

La Comunitat Valenciana ha mostrat interés en firmar un conveni amb la Comunitat de Madrid perquè els seus residents puguen accedir als abonos del transport públic madrileny sense necessitat d’estar empadronats allí, en un model similar al que ja funciona amb Castilla-La Mancha.

Un mediocentre del Villarreal 2026-27 eixirà de la seua pedrera

El Villarreal ha decidit que un dels mediocentres de la plantilla 2026-27 serà un futbolista format en la seua pedrera. Tres migcampistes del filial faran la pretemporada a les ordres d'Iñigo Pérez per a guanyar-se un lloc.

Les Corts fixen tres sessions en juliol per a investigar les vivendes protegides de Les Naus dAlacant

La comissio de les Corts sobre les possibles irregularitats en les vivendes de proteccio publica de Les Naus dAlacant ha programat tres sessions de compareixences els dies 2, 8 i 23 de juliol, amb un total de 80 cites previstes en el seu pla de treball.

Estiu de molta calor a la Comunitat Valenciana amb nits tropicals i més tempestes

La Comunitat Valenciana afronta un estiu molt caloros, amb temperatures per damunt del normal, moltes nits tropicals i pluges en forma de tempestes, després d’una primavera molt càlida i humida.

València Basket busca rematar la Lliga Endesa al Palau per la via ràpida

València Basket visita este dimecres el Palau Blaugrana amb un 2-1 a favor en la final de la Lliga Endesa i una primera bola de títol per a firmar el seu segon campionat de l'ACB.

Reuvers confia en rematar la Lliga Endesa en el quart partit al Palau

L’ala-pivot del Valencia Basket Nate Reuvers assegura que l’equip arriba al quart partit de la final de la Lliga Endesa amb bones sensacions i amb la intenció de sentenciar el títol al Palau Blaugrana, sense esperar un cinqué duel al Roig Arena.

Dos menors rescatats d’una vivenda en flames a Borriana

Dos menors han sigut rescatats hui d’una vivenda unifamiliar de tres plantes a Borriana després que s’haja declarat un incendi al forat de l’escala. Han eixit il·lesos gràcies a la intervenció de la Guàrdia Civil, la Policia Local i els Bombers de Castelló.

Nit de Sant Joan 2026 a la Comunitat: una de les més càlides des que hi ha registres

La Nit de Sant Joan de 2026 a la Comunitat Valenciana serà la segona més càlida registrada, amb calor nocturn excepcional, mínimes de fins a 24 graus i sense pluja prevista.