Carolina Marín arrasa a la irlandesa Rachael Darragh i segella la seua passada a huitens de fin

MADRID, 31 (EUROPA PRESS)

L’espanyola Carolina Marín va vèncer este dimecres en dos jocs (21-5, 21-5) a la irlandesa Rachael Darragh en la segona jornada de la fase de grups del torneig de bàdminton dels Jocs Olímpics de Paris 2024, un triomf aclaparador, mostrant una gran varietat de recursos i no donant cap opció al seu rival, per a avançar a huitens de final.

La de Huelva va superar el tràmit davant de la número 67 del món, que mai va posar en dificultats al vendaval Carolina Marín per a certificar el seu bitllet a quarts de final. El triomf, en apenes mitja hora de partit, fica a l’espanyola en els huitens de final del torneig, postulant-se en els creus com una de les grans candidates a les medalles.

Marín va entrar al partit devastadora en el partit i ràpid va gaudir d’un avantatge de sis punts (8-2), movent a la irlandesa, que mostrava amb la seua expressió facial la dificultat del repte que tenia per davant. Este matalàs inicial va ser clau en este primer joc, fins i tot augmentant-ho per a neutralitzar per complet a Darragh, que mai va intentar la reacció.

Després de segellar el primer joc per un aclaparador 21-5, Marín va seguir amb el seu ritme alt, jugant amb colps més subtils i uns altres de pura potència per a acabar de descol·locar a la irlandesa. L’Arena Porte de la Chapelle va gaudir d’una de les millors versions de Marín, que va sumar la seua 27 victòria enguany en 30 partits.

En este joc, la bretxa es va obrir definitivament quan la de Huelva dominava per 83-3. Des de llavors, un +10 crucial que va acabar de sentenciar a la irlandesa, que de nou només va poder celebrar cinc punts. Marín, com en el joc inicial, va tancar la trobada en la primera bola de partit, per a segellar el seu bitllet a vuitens amb les seues segona victòria en els Jocs.

La creu per a Espanya en bàdminton el dimecres va ser Pablo Abián. L’aragonès es va acomiadar dels Jocs de Paris, els cinquens en la seua carrera, en perdre en dos jocs (21-10 i 21-13) davant del malayo Lee Zii Jia. L’espanyol va perllongar les seues opcions de passar als creus amb un primer triomf en la seua estrena, però la dificultat del seu grup era bastant alta, i el número set del món va acabar amb el somni olímpic de l’espanyol, de 39 anys.

Últimes notícies

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als agents morts en el seu 182 aniversari

La Guàrdia Civil d'Alacant va celebrar el 182 aniversari de la seua fundació amb un acte institucional marcat per l'homenatge als agents morts i ferits a Huelva i el reconeixement als guàrdies retirats.

València destina més de 1,8 milions a renovar el sanejament dels Poblats Marítims

L'Ajuntament de València invertix 1,81 milions a modernitzar la xarxa de sanejament dels Poblats Marítims per a millorar l'evacuació d'aigües pluvials i residuals i reforçar la resposta davant pluges intenses.

València i Raig es juguen a Mestalla la permanència i somiar amb Europa

València i Rayo Vallecano, separats per un punt, s'enfronten a Mestalla amb la permanència en joc i la sèptima plaça europea encara a l'abast en LaLiga.

Corberán fixa l’objectiu en els 45 punts davant un Raig finalista europeu

Carlos Corberán insistix que el més ambiciós per al València és aconseguir els 45 punts davant el Rayo Vallecano, finalista europeu, i centra tot el discurs en el pròxim partit a Mestalla.

Carlos Baño s’acull al cas judicial per a no respondre sobre el presumpte frau dels bo comercie

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, evita respondre a l'esquerra sobre el presumpte frau en els bo comercie de 2022 i 2023 en al·legar que el cas està judicialitzat.

Mor als 74 anys Tania Doris, vedete valenciana i mite del Paral·lel barceloní

La vedete valenciana Tania Doris, figura emblemàtica del Paral·lel i diva del Teatre Apol·lo, ha mort als 74 anys després d'una llarga trajectòria en la revista musical i l'espectacle.