Carolina Marín arrasa a la irlandesa Rachael Darragh i segella la seua passada a huitens de fin

MADRID, 31 (EUROPA PRESS)

L’espanyola Carolina Marín va vèncer este dimecres en dos jocs (21-5, 21-5) a la irlandesa Rachael Darragh en la segona jornada de la fase de grups del torneig de bàdminton dels Jocs Olímpics de Paris 2024, un triomf aclaparador, mostrant una gran varietat de recursos i no donant cap opció al seu rival, per a avançar a huitens de final.

La de Huelva va superar el tràmit davant de la número 67 del món, que mai va posar en dificultats al vendaval Carolina Marín per a certificar el seu bitllet a quarts de final. El triomf, en apenes mitja hora de partit, fica a l’espanyola en els huitens de final del torneig, postulant-se en els creus com una de les grans candidates a les medalles.

Marín va entrar al partit devastadora en el partit i ràpid va gaudir d’un avantatge de sis punts (8-2), movent a la irlandesa, que mostrava amb la seua expressió facial la dificultat del repte que tenia per davant. Este matalàs inicial va ser clau en este primer joc, fins i tot augmentant-ho per a neutralitzar per complet a Darragh, que mai va intentar la reacció.

Després de segellar el primer joc per un aclaparador 21-5, Marín va seguir amb el seu ritme alt, jugant amb colps més subtils i uns altres de pura potència per a acabar de descol·locar a la irlandesa. L’Arena Porte de la Chapelle va gaudir d’una de les millors versions de Marín, que va sumar la seua 27 victòria enguany en 30 partits.

En este joc, la bretxa es va obrir definitivament quan la de Huelva dominava per 83-3. Des de llavors, un +10 crucial que va acabar de sentenciar a la irlandesa, que de nou només va poder celebrar cinc punts. Marín, com en el joc inicial, va tancar la trobada en la primera bola de partit, per a segellar el seu bitllet a vuitens amb les seues segona victòria en els Jocs.

La creu per a Espanya en bàdminton el dimecres va ser Pablo Abián. L’aragonès es va acomiadar dels Jocs de Paris, els cinquens en la seua carrera, en perdre en dos jocs (21-10 i 21-13) davant del malayo Lee Zii Jia. L’espanyol va perllongar les seues opcions de passar als creus amb un primer triomf en la seua estrena, però la dificultat del seu grup era bastant alta, i el número set del món va acabar amb el somni olímpic de l’espanyol, de 39 anys.

Anuncios

Últimes notícies

Macrooperació policial a Benidorm: 80 detinguts per tràfic de drogues en locals d’oci

Una macrooperació conjunta en una zona d'oci de Benidorm se salda amb 80 detinguts per presumptes delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal, a més de diverses sancions administratives als locals inspeccionats.

El València Basket perseguix una remuntada històrica davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket necessita alçar un 0-2 davant el Panathinaikos per a entrar en la Final Four de l'Eurolliga, una gesta que només va aconseguir el Reial Madrid davant el Partizan en 2023.

El Consell titlla de caos la regularització extraordinària d’immigrants del Govern central

El Govern valencià acusa l'Executiu central d'impulsar una regularització extraordinària d'immigrants sense memòria econòmica i alerta del seu impacte en sanitat, educació, servicis socials i vivenda.

PP i Vox reclamen tancar ja la comissió de la dana de Les Corts sense la compareixença de Pradas

PP i Vox proposen donar per conclosa este mes la comissió d'investigació de la dana de 2024 en Les Corts, sense que compareguen la exconsellera Salomé Pradas ni el subdirector d'Emergències Jorge Suárez, la qual cosa ha deslligat les crítiques de l'oposició.

CSIF se suma a la vaga indefinida del professorat després del suport majoritari de les seues bases

CSIF s'incorpora com a convocant a la vaga del professorat en la Comunitat Valenciana després de recolzar-la més del 76% de les seues bases i aposta per un atur indefinit amb inici al maig.

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde Luis Barcala i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres d'Alacant durant tot l'any.

Avís groc per pluges intenses i tempestes a Castelló i Alacant

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora, tempestes, graníssol de dos centímetres i ratxes de vent molt forts a Castelló i Alacant.

Abril de 2026 va ser molt càlid i extremadament sec en la Comunitat Valenciana

Abril de 2026 va registrar en la Comunitat Valenciana una temperatura mitjana de 15,5 graus, 2,1 per damunt de l'habitual, i una pluja un 58% inferior a la mitjana climàtica.