Catalá diu que confia ‘clarament’ en Mazón per a afrontar la recuperació després de la dana: ‘Cal mirar cap avant’

Afirma que entitats com la CHX “hauran de respondre” en les comissions d’investigació en el Congrés i Les Corts

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha assegurat que confia “clarament” en la Generalitat Valenciana i en el president, Carlos Mazón, per a afrontar el procés de recuperació i reconstrucció després de la dana del passat 29 d’octubre que ha arrasat gran part de la província. “Ara cal mirar cap avant i traure avant els municipis que estan afectats”, ha subratllat.

D’esta manera ho ha manifestat, en declaracions als mitjans, després de presentar la nova campanya de promoció per a la reactivació turística de la ciutat després de la dana, i preguntada per una informació de ‘eldiario.es’ que sosté que no va existir cap embossament que retardara l’arribada del cap del Consell a la reunió del Centre de Coordinació Operatiu Integrat (Cecopi) el passat 29 d’octubre. “No he pogut llegir en deteniment la informació”, ha esgrimit.

En qualsevol cas, ha valorat que en la compareixença a Les Corts del passat 15 de novembre, Carlos Mazón “va traslladar dades molt interessants que es veuran” en les comissions d’investigació sobre la gestió de la dana tant en el Congrés com en el parlament valencià. “Tothom va a saber tot el que va passar, el dia a dia i el minut a minut”, ha afirmat.

Precisament per açò, ha considerat que “de debò van a haver-hi entitats com la Confederació Hidrogràfica del Xúquer” que hauran de respondre” sobre “per què no es va informar de la caiguda de cabal” el dia de la dana i sobre “si van haver-hi mesuradors i van fallar”.

Al marge d’esta qüestió, ha assegurat que ella “per descomptat” confia “clarament en la Generalitat i en el president per a la recuperació”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els cinc funcionaris citats planten la comissió de Les Naus a Alacant

Els tècnics citats no han comparegut en la segona sessió i l’oposició reclama més documentació sobre l’adjudicació de vivendes públiques

Detinguda a València una cuidadora per vendre droga en casa d’una anciana

La dona, de 32 anys, va ser sorpresa quan intentava desfer-se de substàncies estupefaents en la vivenda on treballava com a cuidadora d’una anciana

Immobilitzen a València un autobús turístic després de donar positiu en cocaïna el conductor

El xofer havia d’arreplegar 25 turistes al centre històric després d’haver-los deixat visitant la ciutat

Detinguts dos joves per agredir persones migrants a Aldaia

Els arrestats, de 18 i 20 anys, estan acusats de delictes d’odi, lesions i contra la seguretat vial després d’atacs gravats en vídeo

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.