Catarroja reobre el Parc dels Barraques amb la col·laboració de Finop

Catarroja ha celebrat la inauguració del renovat Parc dels Barraques, un espai que es considera alhora «emblemàtic» per al barri i per a tot el municipi catarrogí. Aquesta remodelació ha estat possible gràcies a l’acord amb el projecte Alcem-se de l’empresa Finop, liderada per Juan Roig, president de Mercadona.

El Parc dels Barraques se suma a la llista d’actuacions finalitzades recentment a Catarroja, fruit del conveni públic-privat establert entre l’Ajuntament i el projecte Alcem-se, que ja ha portat a terme millores en parcs, places i altres entorns, com ara els parcs de Regió i Horteta i la plaça El Port.

A més, la localitat compta amb la recuperació de la Plaça El Fumeral i el parc de l’Institut, esforços que han estat possibles gràcies a la col·laboració amb la Fundació Hortensia Herrero.

L’alcaldessa de Catarroja, Lorena Silvent, ha destacat que la col·laboració entre el sector públic i privat ha estat clau en aquesta fase de reconstrucció. «Agraïm a Juan Roig i a la Fundació Hortensia Herrero per fer possible que els xiquets i xiquetes recuperen aquests espais de socialització», ha ressaltat.

El nou Parc dels Barraques ara disposa d’una pista de patinatge, d’una pista multideportiva, de dues zones de jocs infantils adaptades a diferents edats, i d’una nova zona canina. Entre altres millores, s’ha incorporat una nova entrada per Joan XXIII, s’ha obert l’espai de manera diàfana, s’ha substituït el sòl amb asfalt de qualitat, i s’ha reparat la tanca exterior.

A més, el disseny de la zona de jocs ha estat seleccionat pels alumnes d’infantil fins a sisè de primària del CEIP Juan XIII, una iniciativa que busca fomentar la participació activa de la comunitat i dels agents socials en la recuperació d’espais públics.

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.