Catarroja reobre el Parc dels Barraques amb la col·laboració de Finop

Catarroja ha celebrat la inauguració del renovat Parc dels Barraques, un espai que es considera alhora “emblemàtic” per al barri i per a tot el municipi catarrogí. Aquesta remodelació ha estat possible gràcies a l’acord amb el projecte Alcem-se de l’empresa Finop, liderada per Juan Roig, president de Mercadona.

El Parc dels Barraques se suma a la llista d’actuacions finalitzades recentment a Catarroja, fruit del conveni públic-privat establert entre l’Ajuntament i el projecte Alcem-se, que ja ha portat a terme millores en parcs, places i altres entorns, com ara els parcs de Regió i Horteta i la plaça El Port.

A més, la localitat compta amb la recuperació de la Plaça El Fumeral i el parc de l’Institut, esforços que han estat possibles gràcies a la col·laboració amb la Fundació Hortensia Herrero.

L’alcaldessa de Catarroja, Lorena Silvent, ha destacat que la col·laboració entre el sector públic i privat ha estat clau en aquesta fase de reconstrucció. “Agraïm a Juan Roig i a la Fundació Hortensia Herrero per fer possible que els xiquets i xiquetes recuperen aquests espais de socialització”, ha ressaltat.

El nou Parc dels Barraques ara disposa d’una pista de patinatge, d’una pista multideportiva, de dues zones de jocs infantils adaptades a diferents edats, i d’una nova zona canina. Entre altres millores, s’ha incorporat una nova entrada per Joan XXIII, s’ha obert l’espai de manera diàfana, s’ha substituït el sòl amb asfalt de qualitat, i s’ha reparat la tanca exterior.

A més, el disseny de la zona de jocs ha estat seleccionat pels alumnes d’infantil fins a sisè de primària del CEIP Juan XIII, una iniciativa que busca fomentar la participació activa de la comunitat i dels agents socials en la recuperació d’espais públics.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx tomba a un Atlètic en inferioritat i s’aferra a la permanència

L'Elx es va imposar 3-2 a un Atlètic ple de baixes i més d'una hora amb deu per la roja a Almada. Un doblet de André da Silva manté visca la lluita per la permanència.

L’Elx firma un triomf vital davant un Atlètic en inferioritat

L'Elx s'imposa 3-2 a un Atlètic amb moltes baixes i més d'una hora en inferioritat, i fa un pas clau en la lluita per la permanència en LaLiga.

L’Elx remunta a un Atlètic en inferioritat i s’agarra a la permanència

L'Elx va véncer 3-2 a l'Atlètic de Madrid, que va jugar amb un menys gran part del partit, i va fer un pas important en la seua lluita per eixir del descens.

El Segell de Patrimoni Europeu a la Nau reconeix el llegat valencià en l’humanisme europeu

La Nau de València rep el Segell de Patrimoni Europeu com a primer enclavament de la Comunitat, un reconeixement al seu paper històric en l'humanisme i la construcció cultural d'Europa.

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.