12.6 C
València
Dilluns, 21 abril, 2025

El jove ofegat després de saltar d’un penya-segat en una cala d’Alacant era jugador del Santa Pola

Equip de futbol de Santa Paola

El jove va saltar deliberadament a l’aigua des d’una roca elevada | Cedida

 

Un jove paraguaià de 18 anys va morir ofegat en una cala alacantina dimarts passat, 9 de juliol. Els fets van tindre lloc en una platja de l’illa de Tabarca, en Alacant, quan el jove va saltar des d’una roca elevada i no se’l va tornar a vore més. Segons informa el diari ‘As’, la identitat de la víctima correspon a César. A. S., qui jugava com a central de l’equip juvenil A del Santa Pola C.F.

 

La víctima es trobava disfrutant del seu dia lliure de treball amb els seus amics en l’illa quan va decidir saltar des d’un penya-segat. En caure, una onada se’l va engolir. Després de vore que el jove no emergia de l’aigua, uns quants testimonis van saltar amb l’objectiu de salvar-lo. No obstant això, la busca va ser infructuosa i, finalment, van tocar als servicis d’emergència, que van acordonar la zona i van iniciar el dispositiu adequat per a estos casos.

 

Quatre hores més tard, aproximadament, els efectius, amb l’ajuda d’un helicòpter, van localitzar el cadàver del xic a una distància de 20 metres del lloc a on va saltar. L’autòpsia va confirmar que el jove havia mort per ofegament.

 

Sa mare, ingressada d’urgència 

Només feia tres anys que el jove havia arribat a Espanya amb sa mare i el seu padrastre. Sa mare està embarassada des de fa 8 mesos, i la tragèdia va provocar que haguera de ser ingressada d’urgència en l’Hospital d’Elx, en la Unitat de Ginecologia. Per part seua, l’equip a on jugava la víctima ha volgut transmetre el seu condol a través de Twitter.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Guàrdia Civil investiga la troballa del cadàver d’un home a Llíria

Un veí que anava a treballar ha localitzat el cos en una zona rural

Mor un ciclista i dos més resulten ferits en un atropellament múltiple a Calp

Un menor de 14 anys, traslladat a l’hospital amb una fractura de fèmur

Els bombers rescaten un xiquet que estava en una barca unflable a la platja de la Malva-rosa

El menor i un adult van ser traslladats a l’Hospital Clínic amb símptomes d’hipotèrmia

Rescatats de matinada els quatre espeleòlegs atrapats en una cova de Vallada

La cavitat té un desnivell de 205 metres i un recorregut de 1.300

Alarma a Paterna per un ampli desplegament policial i de bombers

Desenes de vehicles de policia i bombers per l’incendi d’una rentadora i un accident amb alcoholemia a Paterna

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

La víctima, de 46 anys, va poder arribar al centre de salut amb dos ferides de bala

Mor un home de 69 anys després de ser envestit per un bou a Dos Aguas

La víctima, de 69 anys, patia lesions en el tòrax i la cuixa, contusions i traumatisme cranioencefàlic