Troben mort un xic de 18 anys de Santa Pola que havia desaparegut en una cala de Tabarca

 

ACTUALITZAT 20.50 hores. Finalment, han trobat el cadàver del xic de Santa Pola desaparegut.

 

Portava desparegut a les 16.00 hores des la vesprada

Este dimarts, des de les 16.00 hores de la vesprada, els efectius de salvament de diferents administracions treballen per a localitzar a un jove de 18 anys que ha desaparegut quan estava en la Cala del Francés en l’illa de Tabarca (Alacant).

 

Segons la Regidoria de Seguretat, en el dispositiu treballen embarcacions de Policia Local, la Unitat de busseig i l’embarcació del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis (SPEIS) dels bombers municipals, així com Salvament Marítim i la Guàrdia Civil.

 

L’operatiu s’ha activat cap a les 16.00 hores quan la desaparició de la persona s’ha comunicat al 112, Emergències. Segons ha avançat el diari ‘Información’, el xic és un veí de Santa Pola.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.

El PP reclama més prevenció després de la dana i critica la falta de resposta del Govern central

El PP conclou en el seu dictamen sobre la dana de 2024 que no n'hi ha prou amb reaccionar davant l'emergència i acusa el Govern central de falta de previsió, coordinació i transparència.