Troben mort un xic de 18 anys de Santa Pola que havia desaparegut en una cala de Tabarca

 

ACTUALITZAT 20.50 hores. Finalment, han trobat el cadàver del xic de Santa Pola desaparegut.

 

Portava desparegut a les 16.00 hores des la vesprada

Este dimarts, des de les 16.00 hores de la vesprada, els efectius de salvament de diferents administracions treballen per a localitzar a un jove de 18 anys que ha desaparegut quan estava en la Cala del Francés en l’illa de Tabarca (Alacant).

 

Segons la Regidoria de Seguretat, en el dispositiu treballen embarcacions de Policia Local, la Unitat de busseig i l’embarcació del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis (SPEIS) dels bombers municipals, així com Salvament Marítim i la Guàrdia Civil.

 

L’operatiu s’ha activat cap a les 16.00 hores quan la desaparició de la persona s’ha comunicat al 112, Emergències. Segons ha avançat el diari ‘Información’, el xic és un veí de Santa Pola.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les Corts reclamen prorrogar la vida útil de la central nuclear de Cofrentes més enllà de 2030

El ple de Les Corts Valencianes aprova, amb el suport de PP i Vox, instar el Govern a ampliar la vida útil de la central nuclear de Cofrentes més enllà de 2030 i tomba totes les iniciatives de l'oposició.

L’oposició acusa a Pérez Llorca d’endollar a la seua parella i el PSPV exigix la seua dimissió

PSPV i Compromís acusen a Juanfran Pérez Llorca d'afavorir a la seua parella en la Diputació de València i els socialistes li reclamen que dimitisca i convoque eleccions, mentres el president defén la legalitat de la seua trajectòria funcionarial.

El PPCV denuncia un nou atac amb pintades a la seua seu regional a València

El PPCV denuncia un nou atac vandàlic amb pintades en la seua seu regional de València i l'atribuïx a sectors de l'independentisme català, al qual acusa de fomentar la confrontació.

Les reserves d’última hora disparen l’ocupació hotelera al 82% en la Setmana Santa valenciana

Les reserves d'última hora impulsen l'ocupació hotelera en la Comunitat Valenciana fins al 82,4% en els dies centrals de Setmana Santa, amb Benidorm, València i Peníscola al capdavant.

La CHJ encara la recta final de la reconstrucció del barranc de Poio després de la dana

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer ultima la reconstrucció del barranc de Poio, danyat per la dana d'octubre de 2024, amb una inversió de 20 milions i noves defenses enfront d'inundacions.

Les Corts avalen el canvi legal que aplana l’arribada de quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes han validat el decret llei que modifica la llei de Patrimoni cultural per a facilitar la seu a València de la Hispanic Society i l'arribada de 220 obres de Sorolla, en una votació dividida per blocs.

Detinguda a Torrent per empadronar il·legalment a estrangers a canvi de mil euros

Una dona de 33 anys ha sigut detinguda a Torrent acusada d'afavorir la immigració il·legal i falsificar contractes de lloguer i empadronaments a canvi de mil euros, a més de coaccionar a inquilins vulnerables.

Pérez Llorca investigarà el gasto de Camps i compara amb els 187.000 euros de Puig en 2025

Pérez Llorca es compromet a investigar a fons els 15.000 euros en combustible atribuïts a Camps i subratlla que el major gasto en 2025 correspon al expresident Ximo Puig, amb més de 187.000 euros.