Clara Lago estrena nou ‘look’ i tothom pensa en Rocío Carrasco

L’actriu Clara Lago ha sorprés a tots els mitjans de comunicació a l’hora de posar a la BCN Film Fest amb un canvi de ‘look’ totalment inesperat. I és que va haver de canviar el seu color de cabell fa ja uns mesos per exigències del guió, passant del seu habitual color bru al ros.

Però, el que no sabíem és que darrere d’esta nova imatge de l’actriu s’amagava un extrem tall que sens dubte a més d’un li ha recordat a Rocío Carrasco. No és d’estranyar que el nou ‘look’ ens haja transportat a la protagonista de la majoria dels titulars de la premsa rosa perquè ara Clara Lago porta el mateix estil capil·lar que Rociíto.

 

El canvi de ‘look’ de Clara Lago que recorda Rocío Carrasco | GTRES

El nou ‘look’ de Clara Lago

Fa temps que l’actriu comparteix el seu nou canvi d’imatge en les seues xarxes socials, però el que ha sorprés ara ha estat un detall que fins al moment havia passat desapercebut, i és que la madrilenya, a més de canviar-se el color del cabell del bru al ros, també s’ha rapat un lateral del cap.

Per tant, un canvi de ‘look’ amb el qual ha aconseguit acaparar totes les mirades dels fotògrafs al ‘photocall‘ de la BCN Film Fest. Són dos tendències capil·lars que funcionen molt bé juntes, com ja ha demostrat Rocío Carrasco, perquè es tracta d’una cabellera que rejoveneix, que il·lumina la cara i que aporta una gran personalitat amb un toc diferenciador.

Tot i haver hagut de canviar el color de cabell per exigències del guió, Clara Lago ha preferit deixar les seues arrels fosques i així crear un contrast molt afavoridor entre el ros i el bru, i també protegir el seu cuir cabellut dels tints de cabell més nocius. Per completar el seu canvi, l’actriu ha escollit un vestit de color blau de tall ‘baby doll’ i amb una llaçada groga a l’altura de la cintura i completant-lo amb unes sandàlies de taló.

José Lucena, la nova parella de Clara Lago

Després de cinc anys junts, Clara Lago i Dani Rovira van posar fi a la seua relació el maig de 2019 i, malgrat que molts van pensar que havien représ la seua relació després que passaran el confinament junts i que ella fos el seu suport durant el seu tractament contra el càncer, la revista ‘Hola!’ va confirmar que no eren parella i que «mai han tornat a ser-ho».

Tan sols unes setmanes després, va sortir a la llum una possible relació entre l’humorista i la cantant Ana Guerra arran d’un intercanvi de comentaris a les xarxes socials que va desencadenar en tota mena d’especulacions. No obstant això, ells mateixos van negar que això fos cert. Qui sí que ha refet la seua vida sentimental ha estat Clara Lago.

El mateix dia que va sortir a la llum que la seua relació amb Dani Rovira havia finalitzat el maig de 2019, es van publicar unes imatges en les quals se la podia veure fent-se petons amb l’actor José Lucena. Tanmateix, Clara Lago sempre ha intentat ser molt prudent amb la seua vida privada i mantenir la seua intimitat tan allunyada com siga possible de l’opinió pública, però estes instantànies han demostrat que entre ells hi havia alguna cosa més que una senzilla amistat.

Unes fotografies en què tots dos surten molt afectuosos i, encara que des d’aquell moment no s’ha tornat a saber res sobre la seua relació, sembla que tot està bé entre ells. L’actriu està completament centrada en la seua trajectòria professional i prefereix omplir els titulars dels mitjans de comunicació per la seua feina i no per la seua vida sentimental.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL i creu que es perd una oportunitat

El consistori ha lamentat que l'AVL mantinga València amb titlla oberta i retrau que no haja publicat l'informe. Anuncia mesures quan ho conega.

Pérez Llorca defén el model fiscal del Consell i subratlla l’alleujament per a rendes baixes i mitjanes

El Consell ha ampliat els llindars de renda per a accedir a deduccions per gastos sanitaris i activitats esportives. La mesura sumarà 300.000 contribuents i elevarà l'estalvi en 2025 fins prop de 100 milions, amb la recaptació autonòmica a l'alça.

L’AVL rebutja la titlla tancada i manté el topònim València

L'Acadèmia Valenciana de la Llengua ha rebutjat el canvi d'accentuació proposat per l'Ajuntament i ratifica València com a nom oficial. L'informe, aprovat per àmplia majoria, s'enviarà a la Generalitat i desactiva la doble denominació Valéncia/València.

L’AVL rebutja la titlla tancada i manté el topònim València

El ple de l'AVL ha rebutjat la proposta municipal per a canviar l'accent de la ciutat i sosté la forma València. L'informe passa ara a la Generalitat.

Investiguen a un conductor per circular a 223 km/h en l’A-3 a València

La Guàrdia Civil investiga a un home de 61 anys sorprés a 223 km/h en l'A-3, a Venta del Moro. Va superar el límit en 103 km/h i afronta penes penals.

Pluges, pols en suspensió i descens de les màximes en l’últim dia de febrer en la Comunitat Valenciana

Febrer s'acomiada en la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió en la mitat sud i pluges febles que s'estenen amb el pas de les hores. Les màximes baixen i el vent rola a nord-est.

Un sistema no invasiu mesura amb precisió les asimetries cranials en bebés i accelera el diagnòstic

Craniamed llança un programari que substituïx el craneómetro amb mesurament ràpid, precisa i exportable. Oferix els índexs CI i CVAI per a diagnòstic i seguiment.

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.