Sol·liciten col·laboració per a localitzar l’habitació d’una menor que podria estar en perill

La Policia Nacional ha publicat durant el matí de hui un anunci en Twitter que ells mateixos han qualificat de «Molt important!«. En la publicació sol·liciten ajuda fent una crida als ciutadans que puguen reconéixer l’habitació que sale en les imatges que adjunten al costat del tuit.

 

 

És molt important que, qualsevol persona que puga reconéixer l’habitació que es mostra en les fotografies que acompanyen a la publicació es pose en contacte a través de l’adreça de correu: cgpj.bitpm3@policia.es perquè «una menor podria estar en risc», tal com indiquen.

El compte de Twitter de la Policia Nacional no aporta molts més dades, tan sols escriuen el següent: «MOLT IMPORTANT! Una menor podria estar en risc. Per favor mira bé aquestes fotos i escriu-nos a cgpj.bitpm3@policia.es si reconeixes aquesta habitació». Aquesta publicació ja acumula més de 3.000 ‘retuits’ i més de 700 ‘m’agrada’ en la xarxa social.

Les imatges

 

La Policia Nacional ha confirmat a Antena 3 Notícies que una menor podria estar en risc, a més que les fotografies aportades són reals, però no poden aportar més informació. En les imatges que la Policia ha penjat en el seu compte de Twitter es pot apreciar, aparentment, l’habitació d’una xiqueta.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.