Condemnat l’Ajuntament de Sagunt per vulnerar el gaudi del permís de paternitat

El Jutjat contenciós administratiu núm. 8 de València, ha estimat la demanda d’un Agent de la Policia Local de Sagunt, defensat pel Gabinet Jurídic del SPPLB, sobre el gaudi del permís de paternitat en els torns de treball del 7×7.

La reacció de l’Ajuntament de Sagunt a la petició de l’Agent de gaudir la setmana de paternitat en la setmana de treball del 7X7, va consistir a recalcular la jornada laboral, i computar com treballades aqueixa setmana 37.5 hores en lloc de les 56 que per quadrant li corresponien.

Amb el seu càlcul l’Ajuntament li va fer retornar diversos dies de treball al·legant que la petició del Policia Local era “abusiva”.


El Jutjat resol en sentència


“Per tant, no trobant-se en la normativa analitzada limitació sobre aquest tema, la sol·licitud del funcionari Policia Local que té establit un sistema de torns 7×7 s’ajusta a la nova regulació de l’anteriorment denominat permís de paternitat, ja que l’any 2021, deu de les setze setmanes del permís poden gaudir-se de manera interrompuda, sempre que es complisquen els requisits que marca la norma: que tots dos progenitors treballen, que es preavise amb quinze dies d’antelació i que es gaudisca per setmanes completes, per la qual cosa no s’aprecia l’abús de dret al·legat per l’Administració en la sol·licitud presentada.”

El Jutjat a més d’anul·lar les resolucions dictades per la Corporació Local, condemna a l’Ajuntament de Sagunt a abonar al Policia Local una indemnització per danys i perjudicis de 3.000 euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.