Condemnat l’Ajuntament de Sagunt per vulnerar el gaudi del permís de paternitat

El Jutjat contenciós administratiu núm. 8 de València, ha estimat la demanda d’un Agent de la Policia Local de Sagunt, defensat pel Gabinet Jurídic del SPPLB, sobre el gaudi del permís de paternitat en els torns de treball del 7×7.

La reacció de l’Ajuntament de Sagunt a la petició de l’Agent de gaudir la setmana de paternitat en la setmana de treball del 7X7, va consistir a recalcular la jornada laboral, i computar com treballades aqueixa setmana 37.5 hores en lloc de les 56 que per quadrant li corresponien.

Amb el seu càlcul l’Ajuntament li va fer retornar diversos dies de treball al·legant que la petició del Policia Local era “abusiva”.


El Jutjat resol en sentència


“Per tant, no trobant-se en la normativa analitzada limitació sobre aquest tema, la sol·licitud del funcionari Policia Local que té establit un sistema de torns 7×7 s’ajusta a la nova regulació de l’anteriorment denominat permís de paternitat, ja que l’any 2021, deu de les setze setmanes del permís poden gaudir-se de manera interrompuda, sempre que es complisquen els requisits que marca la norma: que tots dos progenitors treballen, que es preavise amb quinze dies d’antelació i que es gaudisca per setmanes completes, per la qual cosa no s’aprecia l’abús de dret al·legat per l’Administració en la sol·licitud presentada.”

El Jutjat a més d’anul·lar les resolucions dictades per la Corporació Local, condemna a l’Ajuntament de Sagunt a abonar al Policia Local una indemnització per danys i perjudicis de 3.000 euros.

Últimes notícies

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.