Condemnat l’Ajuntament de Sagunt per vulnerar el gaudi del permís de paternitat

El Jutjat contenciós administratiu núm. 8 de València, ha estimat la demanda d’un Agent de la Policia Local de Sagunt, defensat pel Gabinet Jurídic del SPPLB, sobre el gaudi del permís de paternitat en els torns de treball del 7×7.

La reacció de l’Ajuntament de Sagunt a la petició de l’Agent de gaudir la setmana de paternitat en la setmana de treball del 7X7, va consistir a recalcular la jornada laboral, i computar com treballades aqueixa setmana 37.5 hores en lloc de les 56 que per quadrant li corresponien.

Amb el seu càlcul l’Ajuntament li va fer retornar diversos dies de treball al·legant que la petició del Policia Local era “abusiva”.


El Jutjat resol en sentència


“Per tant, no trobant-se en la normativa analitzada limitació sobre aquest tema, la sol·licitud del funcionari Policia Local que té establit un sistema de torns 7×7 s’ajusta a la nova regulació de l’anteriorment denominat permís de paternitat, ja que l’any 2021, deu de les setze setmanes del permís poden gaudir-se de manera interrompuda, sempre que es complisquen els requisits que marca la norma: que tots dos progenitors treballen, que es preavise amb quinze dies d’antelació i que es gaudisca per setmanes completes, per la qual cosa no s’aprecia l’abús de dret al·legat per l’Administració en la sol·licitud presentada.”

El Jutjat a més d’anul·lar les resolucions dictades per la Corporació Local, condemna a l’Ajuntament de Sagunt a abonar al Policia Local una indemnització per danys i perjudicis de 3.000 euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor una dona i tres ferits per inhalació de fum en l’incendi d’una vivenda a Orihuela

Una dona de 77 anys ha mort i altres tres persones han resultat ferides per inhalació de fum en l'incendi d'una vivenda unifamiliar en Orihuela Costa, el foc de la qual es va originar en la cuina.

La UPV aconseguix reduir fins a un 70% el cagat de taronges i mandarines amb una hormona vegetal

Un equip de la UPV ha demostrat que una aplicació primerenca de l'hormona vegetal 2,4-D reduïx fins a un 70% el cagat en cítrics en reforçar la pell del fruit.

Luís Castro alerta sobre l’Espanyol i reivindica la reacció del Llevant

Luís Castro avisa que la mala dinàmica de l'Espanyol no reflectix el seu nivell real de joc i reclama màxima concentració, al mateix temps que reafirma la seua confiança en la permanència del Llevant.

La Generalitat destina un milió anual extra a millorar els centres de conservació de fauna

La Generalitat incorpora un milió d'euros anuals addicionals per a renovar infraestructures en parcs naturals i centres de conservació de fauna mitjançant un encàrrec a Tragsa de quatre anys.

Cel poc nuvolós i màximes a l’alça en l’últim diumenge d’abril en la Comunitat Valenciana

L'últim diumenge d'abril en la Comunitat Valenciana es presenta amb intervals de núvols alts que tendiran a un cel poc nuvolós, mínimes lleugerament més baixes i màximes en lleuger ascens. El vent serà moderat en el litoral d'Alacant i fluix en la resta, amb predomini de la component este en les hores centrals.

Tavares i Hezonja lideren un sòlid triomf del Reial Madrid en la pista del València Basket

El Reial Madrid es va imposar al València Basket en el Roig Arena (82-96) guiat pel domini de Walter Tavares i la inspiració de Mario Hezonja, i amplia el seu avantatge al capdavant de l'ACB.

José María Lozano (CVC): “Juan Roig d’alguna forma és el Blasco Ibáñez d’estos moments”

Entrevista a José María Lozano, president del Consell Valencià de Cultura

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.