Dos condemnats a sis anys de presó per intenar matar a un home en Benicarló

Audiència Provincial de Castelló

Tant els agressors com la víctima han sigut condemnats a presó | Google Maps

 

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a sis anys de presó per un delicte d’homicidi intentat a dos hòmens que van apunyalar diferents voltes a un altre, amb qui havien discutit en Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

 

Els penats no podran arrimar-se ni comunicar-se amb l’agredit durant deu anys i hauran d’indemnitzar a la Generalitat Valenciana amb més de 5.000 per les despeses mèdiques i farmacèutics del tractament a la víctima.

 

Segons arreplega la sentència, els tres hòmens implicats en este succés es van confessar culpables durant el juí i van acceptar les penes sol·licitades per la Fiscalia, amb l’adhesió d’acusacions i defenses.

 

Els dos principals acusats han sigut condemnats a penes de sis anys de presó per un delicte d’homicidi en grau de temptativa. El tercer implicat, víctima d’este delicte, ha sigut condemnat a tres anys de presó: un any i mig per cada un dels dos delictes de lesions pels que va ser jutjat.

 

Una discussió que començà en els voltants d’un pub del Port Deportiu

Els fets es van produir en la matinada del 23 de desembre de 2018 en els voltants d’un pub pròxim al Port Deportiu de Benicarló, quan els tres hòmens van començar una discussió durant la que un d’ells va trencar una botella de vidre contra la paret i va ferir en la cara i en el coll als altres dos.

 

Els ferits van acudir a un hospital per a rebre assistència mèdica. Unes hores després, en rebre l’alta i denunciar els fets davant la Guàrdia Civil, van acudir a casa del presumpte agressor, una casa ocupada del municipi, i van intentar matar-lo.

 

En concret, es van abalançar sobre ell i cada un d’ells li va clavar diferents voltes un ganivet en l’esquena. Les ferides van deixar a la víctima nou cicatrius i haurien sigut mortals si no haguera rebut assistència mèdica urgent.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.