La confiscació de droga de la Policia de Múrcia que deslliga les mofes en Twitter

Una confiscació d’estupefaents per part de la Policia Local de Múrcia ha generat tota classe de comentaris en Twitter, després que el cos policial compartís una imatge en la qual s’observa l’escassa quantitat de droga aprehesa, una petita navalla i 35 euros en efectiu.

Al costat de la imatge, publicada dimecres passat, el cos policial precisava que “el dilluns es van produir dos intervencions en les quals els detinguts portaven diferents quantitats de substàncies estupefaents preparades per a la seua venda, així com diverses quantitats de diners fraccionats“. Un home, afegia, va ser detingut.

<

>

 

Xarxes Socials

No obstant això, la fotografia ha propiciat tota sort de mofes per part dels usuaris de la xarxa social, amb comentaris sarcàstics com “hauríeu estat la Nemesis de Pablo Escobar”, “la meua mare posant una rentadora es trobava el doble d’això” o “tremola càrtel de Sinaloa” i fins i tot memes irònics:

<

>

<

>

 

Humor de la Policia murciana

Davant el renou generat, el mateix compte oficial de la Policia murciana ha tirat d’humor i ha compartit una nova imatge, en la qual es veu un foli amb la mateixa frase escrita una vegada i una altra: “No hem desarticulat el càrtel de Sinaloa“. Pots veure-ho aquí:

<

>

<

>

<

>

<

>

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.