La confiscació de droga de la Policia de Múrcia que deslliga les mofes en Twitter

Una confiscació d’estupefaents per part de la Policia Local de Múrcia ha generat tota classe de comentaris en Twitter, després que el cos policial compartís una imatge en la qual s’observa l’escassa quantitat de droga aprehesa, una petita navalla i 35 euros en efectiu.

Al costat de la imatge, publicada dimecres passat, el cos policial precisava que “el dilluns es van produir dos intervencions en les quals els detinguts portaven diferents quantitats de substàncies estupefaents preparades per a la seua venda, així com diverses quantitats de diners fraccionats“. Un home, afegia, va ser detingut.

<

>

 

Xarxes Socials

No obstant això, la fotografia ha propiciat tota sort de mofes per part dels usuaris de la xarxa social, amb comentaris sarcàstics com “hauríeu estat la Nemesis de Pablo Escobar”, “la meua mare posant una rentadora es trobava el doble d’això” o “tremola càrtel de Sinaloa” i fins i tot memes irònics:

<

>

<

>

 

Humor de la Policia murciana

Davant el renou generat, el mateix compte oficial de la Policia murciana ha tirat d’humor i ha compartit una nova imatge, en la qual es veu un foli amb la mateixa frase escrita una vegada i una altra: “No hem desarticulat el càrtel de Sinaloa“. Pots veure-ho aquí:

<

>

<

>

<

>

<

>

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.