ALDI concentra a la Comunitat Valenciana el 23% dels seus nous supermercats

 

ALDI està desenvolupant un ambiciós pla d’expansió a Espanya i en el que va d’any ja ha sumat prop de 27.000 metres quadrats de sala de vendes. Aquesta nova superfície comercial fa referència a un total de 22 nous establiments, dels quals 16 són noves obertures i 6 són trasllats de botigues, sempre amb l’objectiu d’oferir el millor servei possible per als clients.

 

La Comunitat Valenciana és, per darrere d’Andalusia (27%), la segona regió on més nous establiments s’han obert en el que va d’any, amb un 23%. En concret han sigut 3 noves obertures en els municipis de San Fulgencio, El Verger i Alboraia, i s’han produït 2 trasllats, a Orihuela i a Petrer. En el seu conjunt, els 5 nous supermercats representen més de 6.100 metres quadrats nous de superfície comercial. En total, la Comunitat Valenciana ja compta amb 60 establiments, i se situa com la tercera comunitat autònoma amb més ALDI, només per darrere d’Andalusia i Catalunya.

 
Andalusia és la zona on s’han produït la major part de les inauguracions, el 27%. En concret, s’ha obert per primera vegada a Roquetas de Mar i a Chipiona, i s’han produït 4 trasllats, en Aljaraque, Cadis, Chiclana i Conil. La regió andalusa es manté com la comunitat autònoma amb més supermercats ALDI, amb un total de 82.

 

La Comunitat de Madrid ha concentrat el 18% de les obertures, amb quatre noves botigues en les localitats de Pozuelo, *Coslada, *Alcorcón, així com un nou establiment al carrer Bravo Murillo, en la capital, que sumen un total de 46 botigues a la regió. A Catalunya s’han obert durant aquest any 3 nous establiments (un 14%), un a Tarragona i dos a Barcelona (en Gran Via-Tetuan i al carrer Tallers).

 

L’aposta d’ALDI per créixer enguany en el nord s’ha posat de manifest amb l’obertura de dues noves botigues al País Basc, en Santurtzi i a Sant Sebastià, que representen el 9% del total de nous supermercats i que sumen un total de 14 a la regió. La resta d’inauguracions han tingut lloc a Albacete i en Cala Millor (Mallorca). La cadena de supermercats ha avançat que té l’objectiu de tancar aquest 2021 amb un ritme d’obertures similar a les realitzades en el que va d’any.

 

ALDI ampliarà en un 50% la seua superfície logística a Espanya, amb més de 61.000 m² nous

Per a afrontar amb les millors garanties l’important pla d’expansió i creixement que *ALDI està desenvolupant al país, la companyia té previst en els pròxims dos anys ampliar la seua superfície logística a Espanya en més d’un 50%. La cadena de supermercats, que compta actualment amb 108.400 m² de sòl logístic en territori nacional, té previst incorporar més de 61.000 m² nous de superfície. En concret, es tracta de les ampliacions de les plataformes logístiques de Masquefa (Barcelona), Dos Hermanas (Sevilla) i la construcció d’un nou magatzem a Sagunt (València).

Sobre ALDI

ALDI és una de les principals cadenes de supermercats d’Espanya, amb un model de negoci basat en el descompte. L’entrada d’ALDI en el mercat espanyol es va produir en 2002 i actualment compta amb més de 340 botigues i més de 5.500 empleats. ALDI orienta la seua activitat a oferir productes d’alta qualitat al millor preu, que obté comprant als millors proveïdors locals, estatals i internacionals, i mitjançant les seues marques pròpies, com El Mercat, El Forn, Special, La Taula, Esselt, entre altres.

 

El grup d’empreses ALDI Nord és una de les cadenes d’alimentació més importants del món. El discounter centra tots els seus esforços a oferir productes bàsics de qualitat al millor preu a clients de nou països europeus. La clau de l’èxit continuat d’ALDI Nord Group són els seus més de 77.000 col·laboradors i col·laboradores de Bèlgica, Dinamarca, França, Alemanya, Luxemburg, Països Baixos, Polònia, Portugal i Espanya.

Últimes notícies

The Terminal Hub destinarà 3 milions a rehabilitar la base del Victory a la Marina de València

The Terminal Hub ha anunciat una inversió de quasi 3 milions d’euros per a rehabilitar l’antiga base del Victory Challenge a la Marina de València i convertir-la en un nou hub tecnològic internacional.

El PSPV exigirà reprovar Mompó en Les Corts i la Diputació pels seus insults a Diana Morant

El PSPV-PSOE presentarà iniciatives en Les Corts i en la Diputació de València per reprovar el president provincial, Vicent Mompó, després dels que qualifica d'insults masclistes cap a la ministra Diana Morant.

Les intervencions dels bombers de València per risc de suïcidi es tripliquen des de 2020

Les actuacions dels bombers de València davant situacions de risc de suïcidi s’han triplicat des de 2020 i han arribat a 316 serveis en 2025. L’Ajuntament ha reforçat la formació, la mediació i la coordinació amb Policia i sanitaris per a afrontar estos casos.

La Generalitat porta al Suprem les delegacions de competències del Botànic en funcions

L’Advocacia General de la Generalitat ha presentat un recurs de cassació davant el Tribunal Suprem contra les sentències del TSJCV que van avalar les delegacions de competències signades pel Consell del Botànic en funcions, que afecten actuacions per uns 65 milions d’euros del Pla Edificant.

L’ampliació de l’Hospital de Torrevieja sumarà 457 llits i 667 sanitaris amb una inversió de 175 milions

L’Hospital Universitari de Torrevieja augmentarà un 75 % la superfície, tindrà 457 llits i 150 consultes externes, i contractarà 667 professionals en tres fases fins a completar el nou complex sanitari.

El professorat públic reprén les protestes i recorda que la lluita continua als instituts

Docents de la xarxa pública no universitària s’han concentrat als centres de la Comunitat Valenciana per avisar que la lluita iniciada el curs passat continua i que la vaga indefinida està suspesa però no desconvocada.

Neal Sako continua de baixa pel pubis i el València Basket fitxa Jasiel Rivero per un mes

Neal Sako continua recuperant-se de unes molèsties al pubis que li han impedit iniciar la temporada amb el València Basket, que ha reaccionat fitxant el cubà Jasiel Rivero per un mes abans de la Supercopa.

Un València en crisi busca reaccionar en la visita al Sevilla sòlid

El Sevilla rep divendres un València colista i ple de baixes en un duel clau per al futur de Carlos Corberán a Mestalla.