ALDI concentra a la Comunitat Valenciana el 23% dels seus nous supermercats

 

ALDI està desenvolupant un ambiciós pla d’expansió a Espanya i en el que va d’any ja ha sumat prop de 27.000 metres quadrats de sala de vendes. Aquesta nova superfície comercial fa referència a un total de 22 nous establiments, dels quals 16 són noves obertures i 6 són trasllats de botigues, sempre amb l’objectiu d’oferir el millor servei possible per als clients.

 

La Comunitat Valenciana és, per darrere d’Andalusia (27%), la segona regió on més nous establiments s’han obert en el que va d’any, amb un 23%. En concret han sigut 3 noves obertures en els municipis de San Fulgencio, El Verger i Alboraia, i s’han produït 2 trasllats, a Orihuela i a Petrer. En el seu conjunt, els 5 nous supermercats representen més de 6.100 metres quadrats nous de superfície comercial. En total, la Comunitat Valenciana ja compta amb 60 establiments, i se situa com la tercera comunitat autònoma amb més ALDI, només per darrere d’Andalusia i Catalunya.

 
Andalusia és la zona on s’han produït la major part de les inauguracions, el 27%. En concret, s’ha obert per primera vegada a Roquetas de Mar i a Chipiona, i s’han produït 4 trasllats, en Aljaraque, Cadis, Chiclana i Conil. La regió andalusa es manté com la comunitat autònoma amb més supermercats ALDI, amb un total de 82.

 

La Comunitat de Madrid ha concentrat el 18% de les obertures, amb quatre noves botigues en les localitats de Pozuelo, *Coslada, *Alcorcón, així com un nou establiment al carrer Bravo Murillo, en la capital, que sumen un total de 46 botigues a la regió. A Catalunya s’han obert durant aquest any 3 nous establiments (un 14%), un a Tarragona i dos a Barcelona (en Gran Via-Tetuan i al carrer Tallers).

 

L’aposta d’ALDI per créixer enguany en el nord s’ha posat de manifest amb l’obertura de dues noves botigues al País Basc, en Santurtzi i a Sant Sebastià, que representen el 9% del total de nous supermercats i que sumen un total de 14 a la regió. La resta d’inauguracions han tingut lloc a Albacete i en Cala Millor (Mallorca). La cadena de supermercats ha avançat que té l’objectiu de tancar aquest 2021 amb un ritme d’obertures similar a les realitzades en el que va d’any.

 

ALDI ampliarà en un 50% la seua superfície logística a Espanya, amb més de 61.000 m² nous

Per a afrontar amb les millors garanties l’important pla d’expansió i creixement que *ALDI està desenvolupant al país, la companyia té previst en els pròxims dos anys ampliar la seua superfície logística a Espanya en més d’un 50%. La cadena de supermercats, que compta actualment amb 108.400 m² de sòl logístic en territori nacional, té previst incorporar més de 61.000 m² nous de superfície. En concret, es tracta de les ampliacions de les plataformes logístiques de Masquefa (Barcelona), Dos Hermanas (Sevilla) i la construcció d’un nou magatzem a Sagunt (València).

Sobre ALDI

ALDI és una de les principals cadenes de supermercats d’Espanya, amb un model de negoci basat en el descompte. L’entrada d’ALDI en el mercat espanyol es va produir en 2002 i actualment compta amb més de 340 botigues i més de 5.500 empleats. ALDI orienta la seua activitat a oferir productes d’alta qualitat al millor preu, que obté comprant als millors proveïdors locals, estatals i internacionals, i mitjançant les seues marques pròpies, com El Mercat, El Forn, Special, La Taula, Esselt, entre altres.

 

El grup d’empreses ALDI Nord és una de les cadenes d’alimentació més importants del món. El discounter centra tots els seus esforços a oferir productes bàsics de qualitat al millor preu a clients de nou països europeus. La clau de l’èxit continuat d’ALDI Nord Group són els seus més de 77.000 col·laboradors i col·laboradores de Bèlgica, Dinamarca, França, Alemanya, Luxemburg, Països Baixos, Polònia, Portugal i Espanya.

Últimes notícies

La Generalitat reobri el termini d’ajudes al lloguer per a famílies afectades per la dana de 2024

La Generalitat ha obert un nou termini fins al 30 de setembre per a demanar ajudes al lloguer destinades a famílies la vivenda de les quals va quedar inhabitable després de la dana d'octubre de 2024.

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.