ALDI concentra a la Comunitat Valenciana el 23% dels seus nous supermercats

 

ALDI està desenvolupant un ambiciós pla d’expansió a Espanya i en el que va d’any ja ha sumat prop de 27.000 metres quadrats de sala de vendes. Aquesta nova superfície comercial fa referència a un total de 22 nous establiments, dels quals 16 són noves obertures i 6 són trasllats de botigues, sempre amb l’objectiu d’oferir el millor servei possible per als clients.

 

La Comunitat Valenciana és, per darrere d’Andalusia (27%), la segona regió on més nous establiments s’han obert en el que va d’any, amb un 23%. En concret han sigut 3 noves obertures en els municipis de San Fulgencio, El Verger i Alboraia, i s’han produït 2 trasllats, a Orihuela i a Petrer. En el seu conjunt, els 5 nous supermercats representen més de 6.100 metres quadrats nous de superfície comercial. En total, la Comunitat Valenciana ja compta amb 60 establiments, i se situa com la tercera comunitat autònoma amb més ALDI, només per darrere d’Andalusia i Catalunya.

 
Andalusia és la zona on s’han produït la major part de les inauguracions, el 27%. En concret, s’ha obert per primera vegada a Roquetas de Mar i a Chipiona, i s’han produït 4 trasllats, en Aljaraque, Cadis, Chiclana i Conil. La regió andalusa es manté com la comunitat autònoma amb més supermercats ALDI, amb un total de 82.

 

La Comunitat de Madrid ha concentrat el 18% de les obertures, amb quatre noves botigues en les localitats de Pozuelo, *Coslada, *Alcorcón, així com un nou establiment al carrer Bravo Murillo, en la capital, que sumen un total de 46 botigues a la regió. A Catalunya s’han obert durant aquest any 3 nous establiments (un 14%), un a Tarragona i dos a Barcelona (en Gran Via-Tetuan i al carrer Tallers).

 

L’aposta d’ALDI per créixer enguany en el nord s’ha posat de manifest amb l’obertura de dues noves botigues al País Basc, en Santurtzi i a Sant Sebastià, que representen el 9% del total de nous supermercats i que sumen un total de 14 a la regió. La resta d’inauguracions han tingut lloc a Albacete i en Cala Millor (Mallorca). La cadena de supermercats ha avançat que té l’objectiu de tancar aquest 2021 amb un ritme d’obertures similar a les realitzades en el que va d’any.

 

ALDI ampliarà en un 50% la seua superfície logística a Espanya, amb més de 61.000 m² nous

Per a afrontar amb les millors garanties l’important pla d’expansió i creixement que *ALDI està desenvolupant al país, la companyia té previst en els pròxims dos anys ampliar la seua superfície logística a Espanya en més d’un 50%. La cadena de supermercats, que compta actualment amb 108.400 m² de sòl logístic en territori nacional, té previst incorporar més de 61.000 m² nous de superfície. En concret, es tracta de les ampliacions de les plataformes logístiques de Masquefa (Barcelona), Dos Hermanas (Sevilla) i la construcció d’un nou magatzem a Sagunt (València).

Sobre ALDI

ALDI és una de les principals cadenes de supermercats d’Espanya, amb un model de negoci basat en el descompte. L’entrada d’ALDI en el mercat espanyol es va produir en 2002 i actualment compta amb més de 340 botigues i més de 5.500 empleats. ALDI orienta la seua activitat a oferir productes d’alta qualitat al millor preu, que obté comprant als millors proveïdors locals, estatals i internacionals, i mitjançant les seues marques pròpies, com El Mercat, El Forn, Special, La Taula, Esselt, entre altres.

 

El grup d’empreses ALDI Nord és una de les cadenes d’alimentació més importants del món. El discounter centra tots els seus esforços a oferir productes bàsics de qualitat al millor preu a clients de nou països europeus. La clau de l’èxit continuat d’ALDI Nord Group són els seus més de 77.000 col·laboradors i col·laboradores de Bèlgica, Dinamarca, França, Alemanya, Luxemburg, Països Baixos, Polònia, Portugal i Espanya.

Últimes notícies

Justícia manté el mateix reforç en el jutjat de Catarroja malgrat les crítiques de l’oposició

La consellera de Justícia defén que el jutjat de Catarroja continuarà comptant amb el mateix nombre d'efectius de reforç i sosté que el procés de canvi de personal ha sigut transparent i basat en criteris objectius.

Felipe González defén eleccions generals enguany i reivindica un lideratge no mercenari

Felipe González considera que hauria d'haver-hi eleccions generals este 2026 i vincula la crisi oberta pel cas Plus ultra amb la necessitat d'un lideratge no mercenari, centrat en el benefici de la població.

Bernabé es declara sorpresa i avergonyida pel tancament de la Conselleria al professorat en vaga

Pilar Bernabé retrau a la Generalitat que mantinguera tancades les portes de la Conselleria d'Educació durant la nova jornada de vaga docent i després de setmanes de protestes pacífiques.

Pérez Llorca urgix al PSOE a convocar eleccions generals si vol parlar de moralitat

Juanfran Pérez Llorca considera molt lletja i molt trista la investigació judicial sobre José Luis Rodríguez Zapatero i reclama al PSOE que convoque eleccions generals si vol parlar de moralitat.

Hugo Duro entra en el club històric de golejadors del València després de tres Lligues seguides al capdavant

Hugo Duro tanca la temporada com a màxim golejador del València per tercera Lliga consecutiva i s'unix a una llista reduïda de llegendes que van dominar la taula anotadora del club.

El València Basket posa a prova la ressaca europea a Saragossa per a afermar-se com a segon de l’ACB

El València Basket visita a un Casademont Zaragoza en dificultats en un partit ajornat clau per a consolidar la segona plaça de la Lliga Endesa i comprovar l'efecte del seu recent Final Four de l'Eurolliga.

El capità del vaixell afonat en Komodo amb una família valenciana va comprar la seua llicència, segons la cort

Un tribunal indonesi condemna a 3,5 anys de presó al capità del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, després de concloure que va comprar la seua llicència sense formació i va actuar amb negligència conscient.

Pérez Llorca acusa el Govern de desemparar als regants alacantins per les retallades del Tajo-Segura

Juanfran Pérez Llorca retrau al Govern central una situació de desemparament prolongat cap als regants valencians per la reducció de cabals del transvasament Tajo-Segura i reclama un gran pacte nacional de l'aigua.