17.3 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

ALDI concentra a la Comunitat Valenciana el 23% dels seus nous supermercats

 

ALDI està desenvolupant un ambiciós pla d’expansió a Espanya i en el que va d’any ja ha sumat prop de 27.000 metres quadrats de sala de vendes. Aquesta nova superfície comercial fa referència a un total de 22 nous establiments, dels quals 16 són noves obertures i 6 són trasllats de botigues, sempre amb l’objectiu d’oferir el millor servei possible per als clients.

 

La Comunitat Valenciana és, per darrere d’Andalusia (27%), la segona regió on més nous establiments s’han obert en el que va d’any, amb un 23%. En concret han sigut 3 noves obertures en els municipis de San Fulgencio, El Verger i Alboraia, i s’han produït 2 trasllats, a Orihuela i a Petrer. En el seu conjunt, els 5 nous supermercats representen més de 6.100 metres quadrats nous de superfície comercial. En total, la Comunitat Valenciana ja compta amb 60 establiments, i se situa com la tercera comunitat autònoma amb més ALDI, només per darrere d’Andalusia i Catalunya.

 
Andalusia és la zona on s’han produït la major part de les inauguracions, el 27%. En concret, s’ha obert per primera vegada a Roquetas de Mar i a Chipiona, i s’han produït 4 trasllats, en Aljaraque, Cadis, Chiclana i Conil. La regió andalusa es manté com la comunitat autònoma amb més supermercats ALDI, amb un total de 82.

 

La Comunitat de Madrid ha concentrat el 18% de les obertures, amb quatre noves botigues en les localitats de Pozuelo, *Coslada, *Alcorcón, així com un nou establiment al carrer Bravo Murillo, en la capital, que sumen un total de 46 botigues a la regió. A Catalunya s’han obert durant aquest any 3 nous establiments (un 14%), un a Tarragona i dos a Barcelona (en Gran Via-Tetuan i al carrer Tallers).

 

L’aposta d’ALDI per créixer enguany en el nord s’ha posat de manifest amb l’obertura de dues noves botigues al País Basc, en Santurtzi i a Sant Sebastià, que representen el 9% del total de nous supermercats i que sumen un total de 14 a la regió. La resta d’inauguracions han tingut lloc a Albacete i en Cala Millor (Mallorca). La cadena de supermercats ha avançat que té l’objectiu de tancar aquest 2021 amb un ritme d’obertures similar a les realitzades en el que va d’any.

 

ALDI ampliarà en un 50% la seua superfície logística a Espanya, amb més de 61.000 m² nous

Per a afrontar amb les millors garanties l’important pla d’expansió i creixement que *ALDI està desenvolupant al país, la companyia té previst en els pròxims dos anys ampliar la seua superfície logística a Espanya en més d’un 50%. La cadena de supermercats, que compta actualment amb 108.400 m² de sòl logístic en territori nacional, té previst incorporar més de 61.000 m² nous de superfície. En concret, es tracta de les ampliacions de les plataformes logístiques de Masquefa (Barcelona), Dos Hermanas (Sevilla) i la construcció d’un nou magatzem a Sagunt (València).

Sobre ALDI

ALDI és una de les principals cadenes de supermercats d’Espanya, amb un model de negoci basat en el descompte. L’entrada d’ALDI en el mercat espanyol es va produir en 2002 i actualment compta amb més de 340 botigues i més de 5.500 empleats. ALDI orienta la seua activitat a oferir productes d’alta qualitat al millor preu, que obté comprant als millors proveïdors locals, estatals i internacionals, i mitjançant les seues marques pròpies, com El Mercat, El Forn, Special, La Taula, Esselt, entre altres.

 

El grup d’empreses ALDI Nord és una de les cadenes d’alimentació més importants del món. El discounter centra tots els seus esforços a oferir productes bàsics de qualitat al millor preu a clients de nou països europeus. La clau de l’èxit continuat d’ALDI Nord Group són els seus més de 77.000 col·laboradors i col·laboradores de Bèlgica, Dinamarca, França, Alemanya, Luxemburg, Països Baixos, Polònia, Portugal i Espanya.

Últimes notícies

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.

Morals: el derbi és un partit especial i tenim l’oportunitat de fer història

José Luis Morales va subratllar que el València-Llevant del divendres a Mestalla és un dol diferent en el qual la classificació passa a un segon pla. Calero va elogiar el treball de Corberán en un acte previ al partit.

Gayà anticipa un derbi molt disputat i confia que caiga del costat del València

El capità del València va advertir que el derbi davant el Llevant serà molt disputat i que es decidirà per detalls. Corberán va celebrar el ple de Mestalla com un plus d'energia.

La Fiscalia situa a Koldo García com a alter ego de Ábalos i sol·licita penes de fins a 24 anys

Anticorrupció presenta les seues conclusions: definix a Koldo García com a alter ego i testaferro de José Luis Ábalos i descriu un repartiment de rols amb Víctor de Aldama. L'escrit detalla gestions més enllà dels contractes de màscares i demana penes de fins a 24 anys de presó

L’IVAM rescata a la generació que va trencar amb el sorollismo i va renovar l’art valencià

L'IVAM ha presentat 'Atrevir-se a més. València abans de l'art normatiu. 1947-1960', amb més de 200 obres de 50 artistes que van qüestionar l'academicisme i el sorollismo. La mostra reivindica el seu paper en la modernització artística dels anys cinquanta.

Bernabé urgix a actuar en l’IES Campanar per greus deficiències després de confirmar-se un cas de legionel·la

Bernabé ha exigit a la Generalitat i a l'Ajuntament intervindre d'urgència en l'IES Campanar per deficiències acumulades i un cas de legionel·la. Sanitat ha indicat que no hi ha cap cas confirmat de pneumònia per legionel·la en el centre.

La matinada més freda de la tardor en la Comunitat: -5,9 °C a Morella

La matinada ha sigut la més freda de la tardor en la Comunitat Valenciana, amb -5,9 °C a Morella i 49 estacions sota zero. En la costa, les mínimes han oscil·lat entre 9 i 13 °C.