ALDI concentra a la Comunitat Valenciana el 23% dels seus nous supermercats

 

ALDI està desenvolupant un ambiciós pla d’expansió a Espanya i en el que va d’any ja ha sumat prop de 27.000 metres quadrats de sala de vendes. Aquesta nova superfície comercial fa referència a un total de 22 nous establiments, dels quals 16 són noves obertures i 6 són trasllats de botigues, sempre amb l’objectiu d’oferir el millor servei possible per als clients.

 

La Comunitat Valenciana és, per darrere d’Andalusia (27%), la segona regió on més nous establiments s’han obert en el que va d’any, amb un 23%. En concret han sigut 3 noves obertures en els municipis de San Fulgencio, El Verger i Alboraia, i s’han produït 2 trasllats, a Orihuela i a Petrer. En el seu conjunt, els 5 nous supermercats representen més de 6.100 metres quadrats nous de superfície comercial. En total, la Comunitat Valenciana ja compta amb 60 establiments, i se situa com la tercera comunitat autònoma amb més ALDI, només per darrere d’Andalusia i Catalunya.

 
Andalusia és la zona on s’han produït la major part de les inauguracions, el 27%. En concret, s’ha obert per primera vegada a Roquetas de Mar i a Chipiona, i s’han produït 4 trasllats, en Aljaraque, Cadis, Chiclana i Conil. La regió andalusa es manté com la comunitat autònoma amb més supermercats ALDI, amb un total de 82.

 

La Comunitat de Madrid ha concentrat el 18% de les obertures, amb quatre noves botigues en les localitats de Pozuelo, *Coslada, *Alcorcón, així com un nou establiment al carrer Bravo Murillo, en la capital, que sumen un total de 46 botigues a la regió. A Catalunya s’han obert durant aquest any 3 nous establiments (un 14%), un a Tarragona i dos a Barcelona (en Gran Via-Tetuan i al carrer Tallers).

 

L’aposta d’ALDI per créixer enguany en el nord s’ha posat de manifest amb l’obertura de dues noves botigues al País Basc, en Santurtzi i a Sant Sebastià, que representen el 9% del total de nous supermercats i que sumen un total de 14 a la regió. La resta d’inauguracions han tingut lloc a Albacete i en Cala Millor (Mallorca). La cadena de supermercats ha avançat que té l’objectiu de tancar aquest 2021 amb un ritme d’obertures similar a les realitzades en el que va d’any.

 

ALDI ampliarà en un 50% la seua superfície logística a Espanya, amb més de 61.000 m² nous

Per a afrontar amb les millors garanties l’important pla d’expansió i creixement que *ALDI està desenvolupant al país, la companyia té previst en els pròxims dos anys ampliar la seua superfície logística a Espanya en més d’un 50%. La cadena de supermercats, que compta actualment amb 108.400 m² de sòl logístic en territori nacional, té previst incorporar més de 61.000 m² nous de superfície. En concret, es tracta de les ampliacions de les plataformes logístiques de Masquefa (Barcelona), Dos Hermanas (Sevilla) i la construcció d’un nou magatzem a Sagunt (València).

Sobre ALDI

ALDI és una de les principals cadenes de supermercats d’Espanya, amb un model de negoci basat en el descompte. L’entrada d’ALDI en el mercat espanyol es va produir en 2002 i actualment compta amb més de 340 botigues i més de 5.500 empleats. ALDI orienta la seua activitat a oferir productes d’alta qualitat al millor preu, que obté comprant als millors proveïdors locals, estatals i internacionals, i mitjançant les seues marques pròpies, com El Mercat, El Forn, Special, La Taula, Esselt, entre altres.

 

El grup d’empreses ALDI Nord és una de les cadenes d’alimentació més importants del món. El discounter centra tots els seus esforços a oferir productes bàsics de qualitat al millor preu a clients de nou països europeus. La clau de l’èxit continuat d’ALDI Nord Group són els seus més de 77.000 col·laboradors i col·laboradores de Bèlgica, Dinamarca, França, Alemanya, Luxemburg, Països Baixos, Polònia, Portugal i Espanya.

Últimes notícies

Municipis afectats per la dana i ConELA reben la Creu d’Or per la solidaritat social

El Ministeri de Drets Socials ha concedit la Creu d'Or de l'Orde Civil de la Solidaritat Social als municipis afectats per la dana, a la junta directiva de ConELA, a Cermi Mujeres, a la Fundació Gomaespuma i, a títol pòstum, a Óscar Moral, per la seua tasca en defensa del benestar i la cohesió social.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la situació de la Comunitat i els acords dels Pressupostos de 2026

Juanfran Pérez Llorca ha d’afrontar esta setmana en Les Corts una sessió de control clau on explicarà la situació política, econòmica i social de la Comunitat Valenciana i el compliment dels acords del Pressupost de 2026.

El dispositiu de prevenció i extinció d’incendis de la Generalitat compta amb 1.700 efectius

724 professionals formen part de l’equip per a la província de València, 470 per a Castelló i 434 per a Alacant, a més d’altres 65 que operen en el conjunt de la Comunitat Valenciana.

Tres detinguts per una estafa massiva amb SMS falsos de bancs a València i altres províncies

Tres hòmens de 24 a 28 anys han sigut detinguts a Torrevieja per integrar, presumptament, un grup que enviava SMS falsos de bancs i telefonava a les víctimes per obtindre les seues claus i estafar-les, amb afectats a València i altres set províncies.

Enganyen una comunitat de veïns amb una falsa retirada d’amiant i estafen 12.500 euros

Un administrador de finques i el gerent d’una constructora han sigut detinguts per organitzar una retirada il·legal d’amiant en una finca de València, enganyar la comunitat de propietaris i estafar 12.500 euros.

Un matrimoni s’enfronta a 3 anys de presó per tindre quasi tota la plantilla sense alta en la Seguretat Social

Un matrimoni que dirigia una empresa de neteja a Alacant s’enfronta a tres anys de presó per tindre 24 dels 27 empleats sense alta en la Seguretat Social, fet que suposa el 88% de la plantilla.

Refugis climàtics i més coordinació a València davant l’arribada de calor extrem

El PSPV de la Diputació de València ha proposat activar un Cecopi i impulsar una xarxa de refugis climàtics i espais públics climatitzats per a protegir la població davant possibles episodis de calor extrem.

Retencions de fins a 7 km a l’A-7 per un accident a Torrent i un camió averiat a Riba-roja

Un accident sense ferits a Torrent i un camió averiat a Riba-roja de Túria en la A-7 estan provocant prop de set quilòmetres de retencions en l’àrea metropolitana de València.