Alerta per l’estafa d’un fals cupó de Lidl a través de WhatsApp

Imatge d'un mòbil

La policia alerta d’una nova estafa que circula per WhatsApp sobre un cupó regal de Lidl | Cedida

 

Alerta per una nova estafa que circula per WhatsApp. La policia ha informat sobre un missatge que circula per les aplicacions de missatgeria instantània fent-se passar per la cadena de supermercats Lidl amb l’únic propòsit de conseguir les nostres dades personals.

 

Cupó fals de Lidl a través de WhatsApp

Concretament, el missatge ens informa que Lidl està regalant un cupó de descompte de 250 euros d’una manera totalment gratuïta per a celebrar l’aniversari de l’empresa. I, per a aconseguir-lo, només cal entrar en un enllaç que ens proporcionen. Amb tot, en entrar en eixa pàgina web, l’usuari que ha caigut en l’estafa acabaria subscrivint-se en un servici en línia de pagament prèmium.

 

En eixe sentit, la policia alerta que cal comprovar sempre l’origen i la veracitat d’esta classe de missatges que oferixen un regal sorprenent i, per a fer-ho, només cal visitar la web que tenen sobre falsos rumors o a través de les xarxes socials a on habitualment s’alerta sobre esta classe d’estafes, massa habituals.

 

Com és el cas de l’última alerta sobre Correus, a on la Policia Nacional ha alertat d’una nova estafa que actualment està circulant a través d’internet, on els usuaris reben un correu electrònic on se’ls informa que han rebut un paquet que no ha sigut arreplegat i que es procedirà a reenviar al remitent si no se seguixen una sèrie de passos, en els quals roben la identitat de la persona afectada.

 

Últimes notícies

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.