Anuncios

Alerta per l’estafa d’un fals cupó de Lidl a través de WhatsApp

Imatge d'un mòbil

La policia alerta d’una nova estafa que circula per WhatsApp sobre un cupó regal de Lidl | Cedida

 

Alerta per una nova estafa que circula per WhatsApp. La policia ha informat sobre un missatge que circula per les aplicacions de missatgeria instantània fent-se passar per la cadena de supermercats Lidl amb l’únic propòsit de conseguir les nostres dades personals.

 

Anuncios

Cupó fals de Lidl a través de WhatsApp

Concretament, el missatge ens informa que Lidl està regalant un cupó de descompte de 250 euros d’una manera totalment gratuïta per a celebrar l’aniversari de l’empresa. I, per a aconseguir-lo, només cal entrar en un enllaç que ens proporcionen. Amb tot, en entrar en eixa pàgina web, l’usuari que ha caigut en l’estafa acabaria subscrivint-se en un servici en línia de pagament prèmium.

 

En eixe sentit, la policia alerta que cal comprovar sempre l’origen i la veracitat d’esta classe de missatges que oferixen un regal sorprenent i, per a fer-ho, només cal visitar la web que tenen sobre falsos rumors o a través de les xarxes socials a on habitualment s’alerta sobre esta classe d’estafes, massa habituals.

 

Com és el cas de l’última alerta sobre Correus, a on la Policia Nacional ha alertat d’una nova estafa que actualment està circulant a través d’internet, on els usuaris reben un correu electrònic on se’ls informa que han rebut un paquet que no ha sigut arreplegat i que es procedirà a reenviar al remitent si no se seguixen una sèrie de passos, en els quals roben la identitat de la persona afectada.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.

El València Basket perseguix el seu quart títol seguit en la seua sexta final de Lliga Femenina

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza en la final de la Lliga Femenina amb el repte d'aconseguir el seu quart títol consecutiu en la seua sexta final seguida en la competició.

El turisme genera ingressos fiscals suficients per a quasi cobrir la sanitat valenciana

El Consell destaca que la recaptació fiscal vinculada al turisme en 2024 va ascendir a 9.263 milions, una xifra que permetria cobrir pràcticament el cost del sistema sanitari valencià.
Anuncios