Alerta per l’estafa d’un fals cupó de Lidl a través de WhatsApp

Imatge d'un mòbil

La policia alerta d’una nova estafa que circula per WhatsApp sobre un cupó regal de Lidl | Cedida

 

Alerta per una nova estafa que circula per WhatsApp. La policia ha informat sobre un missatge que circula per les aplicacions de missatgeria instantània fent-se passar per la cadena de supermercats Lidl amb l’únic propòsit de conseguir les nostres dades personals.

 

Cupó fals de Lidl a través de WhatsApp

Concretament, el missatge ens informa que Lidl està regalant un cupó de descompte de 250 euros d’una manera totalment gratuïta per a celebrar l’aniversari de l’empresa. I, per a aconseguir-lo, només cal entrar en un enllaç que ens proporcionen. Amb tot, en entrar en eixa pàgina web, l’usuari que ha caigut en l’estafa acabaria subscrivint-se en un servici en línia de pagament prèmium.

 

En eixe sentit, la policia alerta que cal comprovar sempre l’origen i la veracitat d’esta classe de missatges que oferixen un regal sorprenent i, per a fer-ho, només cal visitar la web que tenen sobre falsos rumors o a través de les xarxes socials a on habitualment s’alerta sobre esta classe d’estafes, massa habituals.

 

Com és el cas de l’última alerta sobre Correus, a on la Policia Nacional ha alertat d’una nova estafa que actualment està circulant a través d’internet, on els usuaris reben un correu electrònic on se’ls informa que han rebut un paquet que no ha sigut arreplegat i que es procedirà a reenviar al remitent si no se seguixen una sèrie de passos, en els quals roben la identitat de la persona afectada.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.