Alerta per l’estafa d’un fals cupó de Lidl a través de WhatsApp

Imatge d'un mòbil

La policia alerta d’una nova estafa que circula per WhatsApp sobre un cupó regal de Lidl | Cedida

 

Alerta per una nova estafa que circula per WhatsApp. La policia ha informat sobre un missatge que circula per les aplicacions de missatgeria instantània fent-se passar per la cadena de supermercats Lidl amb l’únic propòsit de conseguir les nostres dades personals.

 

Cupó fals de Lidl a través de WhatsApp

Concretament, el missatge ens informa que Lidl està regalant un cupó de descompte de 250 euros d’una manera totalment gratuïta per a celebrar l’aniversari de l’empresa. I, per a aconseguir-lo, només cal entrar en un enllaç que ens proporcionen. Amb tot, en entrar en eixa pàgina web, l’usuari que ha caigut en l’estafa acabaria subscrivint-se en un servici en línia de pagament prèmium.

 

En eixe sentit, la policia alerta que cal comprovar sempre l’origen i la veracitat d’esta classe de missatges que oferixen un regal sorprenent i, per a fer-ho, només cal visitar la web que tenen sobre falsos rumors o a través de les xarxes socials a on habitualment s’alerta sobre esta classe d’estafes, massa habituals.

 

Com és el cas de l’última alerta sobre Correus, a on la Policia Nacional ha alertat d’una nova estafa que actualment està circulant a través d’internet, on els usuaris reben un correu electrònic on se’ls informa que han rebut un paquet que no ha sigut arreplegat i que es procedirà a reenviar al remitent si no se seguixen una sèrie de passos, en els quals roben la identitat de la persona afectada.

 

Últimes notícies

Així és la nova imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 creada per Paco Roca

L’il·lustrador valencià Paco Roca ha dissenyat la imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 amb una sèrie de dibuixos que reunixen patrimoni, festes i cultura del vi del municipi.

Quatre referents femenines reben els Premis EVAP 2026 a València

Krista Walochik, Laura García, María Ángeles Marced i Vicky Sevilla han sigut distingides amb els Premis EVAP 2026 en Diversitat, Integritat, Professionalitat i Jove Talent, que es lliuraran el 22 d’octubre al Roig Arena de València.

Arresten un jove per enganyar majors en caixers automàtics a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 20 anys acusat d’almenys 13 delictes contra el patrimoni mitjançant el mètode del caixer espatlat en diverses localitats de les províncies de València i Alacant.

Frambuesa, mango i pistatxo: així és el nou gelat de La Roja per al Mundial

El gremi de gelaters artesans ha creat un gelat dedicat a La Roja, amb base de iogurt i xocolate blanc, vetejat de frambuesa i mango i un toc cruixent de pistatxo torrat, que podrà tastar-se en heladeries de tot Espanya durant el Mundial 2026.

Les víctimes mortals de la DANA reben el Premi 25 d’Abril a les Llibertats de CCOO

CCOO ha entregat el Premi 25 d’Abril a les Llibertats a dues associacions de víctimes mortals de la DANA del 29 d’octubre de 2024, en un acte emotiu celebrat a València que ha reivindicat memòria, justícia i reparació.

Oratge estable a la Comunitat: cel ras, brisa de l’est i temperatures un poc més baixes

L’últim divendres de juny arriba amb cel poc nuvolós o ras, brisa de l’est i temperatures lleugerament a la baixa, segons Aemet, després d’una jornada amb màximes al voltant dels 33 graus.

Els estudiants valencians, entre els que tenen pitjor nota d’accés a la universitat

La Comunitat Valenciana ha registrat una nota mitjana d’accés a la universitat de 6,35, la segona més baixa d’Espanya, mentres baixa lleugerament el percentatge d’aprovats en la PAU. Més de 50.000 alumnes es preparen ara per a la convocatòria extraordinària de 2026.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA

Paiporta, un dels municipis més castigats per la DANA, acollirà diumenge una manifestació convocada per més de 200 entitats per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.