Alerta per l’estafa d’un fals cupó de Lidl a través de WhatsApp

Imatge d'un mòbil

La policia alerta d’una nova estafa que circula per WhatsApp sobre un cupó regal de Lidl | Cedida

 

Alerta per una nova estafa que circula per WhatsApp. La policia ha informat sobre un missatge que circula per les aplicacions de missatgeria instantània fent-se passar per la cadena de supermercats Lidl amb l’únic propòsit de conseguir les nostres dades personals.

 

Cupó fals de Lidl a través de WhatsApp

Concretament, el missatge ens informa que Lidl està regalant un cupó de descompte de 250 euros d’una manera totalment gratuïta per a celebrar l’aniversari de l’empresa. I, per a aconseguir-lo, només cal entrar en un enllaç que ens proporcionen. Amb tot, en entrar en eixa pàgina web, l’usuari que ha caigut en l’estafa acabaria subscrivint-se en un servici en línia de pagament prèmium.

 

En eixe sentit, la policia alerta que cal comprovar sempre l’origen i la veracitat d’esta classe de missatges que oferixen un regal sorprenent i, per a fer-ho, només cal visitar la web que tenen sobre falsos rumors o a través de les xarxes socials a on habitualment s’alerta sobre esta classe d’estafes, massa habituals.

 

Com és el cas de l’última alerta sobre Correus, a on la Policia Nacional ha alertat d’una nova estafa que actualment està circulant a través d’internet, on els usuaris reben un correu electrònic on se’ls informa que han rebut un paquet que no ha sigut arreplegat i que es procedirà a reenviar al remitent si no se seguixen una sèrie de passos, en els quals roben la identitat de la persona afectada.

 

Últimes notícies

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.