El sorteig de la Bonoloto deixa un premi en Benicàssim

 

Vora un mes després de l’última volta que la Bonoloto va deixar un premi substanciós en el territori valencià, la sort ha tornat a repartir-se en casa nostra. I és que el sorteig celebrat este divendres 3 de juliol ha deixat un dels tres premis importants de la Bonoloto en la comarca de la Plana Alta.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El sorteig d’ahir no ha tingut cap guanyador principal en la primera categoria. Per tant, el pot passa al sorteig següent. Qui sí han sigut afortunats són els tres guanyadors de tota Espanya de la segona categoria, que han endevinat cinc dels números de la combinació més el complementari. Dos dels tres guanyadors s’han notificat en Catalunya, però València ha sigut l’autonomia que també ha sigut tocada per la sort esta jornada.

 

Concretament, en l’administració número 1 de Benicàssim, en la Plana Alta (Castelló), situada en el C/ de Sant Tomàs, 30. Concretament, ‘Loteria Sant Antoni’ ha repartit 68.016,28 d’euros corresponents al segon premi. El pot acumulat és de 2.500.000 d’euros. I la recaptació d’ahir ha pujat a 2.642.861 euros. La combinació guanyadora ha sigut:

2 – 21 – 25 – 34 – 39 – 44

Complementari: 22

Reintegrament: 8.

Últimes notícies

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.

Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric

La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.

Dissabte amb pujada notable de les temperatures a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge del dissabte estarà marcat per un ambient poc nuvolós, algun ruixat a la vesprada al nord interior i una pujada notable de les temperatures màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Mor un home després de ser rescatat de la mar en una platja de Peníscola

Un home ha mort de matinada en una platja de Peníscola després de patir problemes mentre es banyava. Els bombers i els servicis sanitaris han intentat reanimar-lo sense èxit.

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.