El sorteig de la Bonoloto deixa un premi en Benicàssim

 

Vora un mes després de l’última volta que la Bonoloto va deixar un premi substanciós en el territori valencià, la sort ha tornat a repartir-se en casa nostra. I és que el sorteig celebrat este divendres 3 de juliol ha deixat un dels tres premis importants de la Bonoloto en la comarca de la Plana Alta.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El sorteig d’ahir no ha tingut cap guanyador principal en la primera categoria. Per tant, el pot passa al sorteig següent. Qui sí han sigut afortunats són els tres guanyadors de tota Espanya de la segona categoria, que han endevinat cinc dels números de la combinació més el complementari. Dos dels tres guanyadors s’han notificat en Catalunya, però València ha sigut l’autonomia que també ha sigut tocada per la sort esta jornada.

 

Concretament, en l’administració número 1 de Benicàssim, en la Plana Alta (Castelló), situada en el C/ de Sant Tomàs, 30. Concretament, ‘Loteria Sant Antoni’ ha repartit 68.016,28 d’euros corresponents al segon premi. El pot acumulat és de 2.500.000 d’euros. I la recaptació d’ahir ha pujat a 2.642.861 euros. La combinació guanyadora ha sigut:

2 – 21 – 25 – 34 – 39 – 44

Complementari: 22

Reintegrament: 8.

Últimes notícies

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.

La Comunitat Valenciana lidera l’envelliment agrari amb quasi la mitat de perceptors majors de 65 anys

Quasi la mitat dels perceptors valencians de la PAC tenen més de 65 anys i només un 5,8 % és menor de 40, segons AVA-Asaja, que alerta del risc d’abandonament de camps i reclama mesures estructurals.

La Generalitat adverteix del col·lapse dels centres de menors abans d’assumir nous xiquets de Ceuta

La consellera Elena Albalat avisa que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan col·lapsats i exigeix informació, recursos i finançament abans d’acceptar un nou repartiment de menors no acompanyats procedents de Ceuta.

Logan Costa decidix un amistós igualat entre Villarreal i Levante

Un gol de Logan Costa en la segona part ha donat el triomf al Villarreal en un amistós de preparació davant un Levante molt sòlid en defensa, marcat també pel debut del porter Péter Gulácsi i el retorn de Juan Foyth.

1,6 milions per a recuperar l’entorn cremat a la Vall d’Uixó

La Generalitat ha demanat al Govern reorientar 1,64 milions de fons europeus destinats a plans turístics de Castelló per a actuacions de prevenció, mitigació i restauració de l’entorn afectat per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha cremat 9.568 hectàrees, part d’elles al parc natural de la Serra d’Espadà. La petició inclou mesures com plans d’adaptació climàtica, sistemes d’alerta, cortafocs verds, restauració de senderes i reforestació.
FILMOTECA D'ESTIU