El sorteig de la Bonoloto deixa un premi en Benicàssim

 

Vora un mes després de l’última volta que la Bonoloto va deixar un premi substanciós en el territori valencià, la sort ha tornat a repartir-se en casa nostra. I és que el sorteig celebrat este divendres 3 de juliol ha deixat un dels tres premis importants de la Bonoloto en la comarca de la Plana Alta.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El sorteig d’ahir no ha tingut cap guanyador principal en la primera categoria. Per tant, el pot passa al sorteig següent. Qui sí han sigut afortunats són els tres guanyadors de tota Espanya de la segona categoria, que han endevinat cinc dels números de la combinació més el complementari. Dos dels tres guanyadors s’han notificat en Catalunya, però València ha sigut l’autonomia que també ha sigut tocada per la sort esta jornada.

 

Concretament, en l’administració número 1 de Benicàssim, en la Plana Alta (Castelló), situada en el C/ de Sant Tomàs, 30. Concretament, ‘Loteria Sant Antoni’ ha repartit 68.016,28 d’euros corresponents al segon premi. El pot acumulat és de 2.500.000 d’euros. I la recaptació d’ahir ha pujat a 2.642.861 euros. La combinació guanyadora ha sigut:

2 – 21 – 25 – 34 – 39 – 44

Complementari: 22

Reintegrament: 8.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.