6.8 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

El sorteig de la Bonoloto deixa un premi en Benicàssim

 

Vora un mes després de l’última volta que la Bonoloto va deixar un premi substanciós en el territori valencià, la sort ha tornat a repartir-se en casa nostra. I és que el sorteig celebrat este divendres 3 de juliol ha deixat un dels tres premis importants de la Bonoloto en la comarca de la Plana Alta.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El sorteig d’ahir no ha tingut cap guanyador principal en la primera categoria. Per tant, el pot passa al sorteig següent. Qui sí han sigut afortunats són els tres guanyadors de tota Espanya de la segona categoria, que han endevinat cinc dels números de la combinació més el complementari. Dos dels tres guanyadors s’han notificat en Catalunya, però València ha sigut l’autonomia que també ha sigut tocada per la sort esta jornada.

 

Concretament, en l’administració número 1 de Benicàssim, en la Plana Alta (Castelló), situada en el C/ de Sant Tomàs, 30. Concretament, ‘Loteria Sant Antoni’ ha repartit 68.016,28 d’euros corresponents al segon premi. El pot acumulat és de 2.500.000 d’euros. I la recaptació d’ahir ha pujat a 2.642.861 euros. La combinació guanyadora ha sigut:

2 – 21 – 25 – 34 – 39 – 44

Complementari: 22

Reintegrament: 8.

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.