La decisió d’un home en trobar una perla de milers d’euros menjant clòtxines

 

Agradable sorpresa la que es van trobar un matrimoni que celebrava el seu 40 aniversari a un restaurant de Gijón (Astúries). El que creien que seria un complement de les seues clòtxines va acabar sent una perla negra, valorada en milers d’euros.

 

La història l’explica el mitjà ‘COPE de Ribadesella’, qui ha fet ressò de la notícia després del que ha passat en la localitat asturiana. Els protagonistes són Noemí i Joaquín, una parella que celebrava quatre dècades d’amor en e restaurant El Campano de Gijón. Allà, van demanar entre altres plats unes clòtxines de carril a la paella amb vi blanc.

 

Una inesperada i rica sorpresa

La seua sorpresa va arribar a l’hora d’obrir una de les clòtxines. El que en un principi es pensaven que seria porqueria de l’aliment va resultar ser una perla negra, joia valorada en milers d’euros i molt prestigiosa. D’eixa manera ho ha explicat Joaquín a la ‘Cope de Ribadesella’, a on assegura que va estar a pocs moments de menjar-se-la: «No vaig arribar a mossegar-la i quan la vaig vore pensava que era alguna impuresa, però després vam vore que es tractava d’una altra cosa».  

 

El restaurant també ha informat que les seues clòtxines són de la ria d’Arousa, en Pontevedra, en cas que algú vulga tornar a provar fortuna amb alguns dels crustacis. José Manuel Mori Cuesta, propietari del restaurant a on s’ha protagonitzat l’anècdota, no podia ser més feliç del que ha passat mentres es trobaven en el seu establiment. José Manuel explica que només coneix un altre cas amb circumstàncies similars i va ser en Andalusia.

 

Un romàntic final per la perla negra

I si la successió d’esta història ja està plena de casualitats, també ha estat una sorpresa la finalitat d’esta perla negra. Tot i que podria vendre’s per milers d’euros i Joaquín i Noelia podrien traure’s uns bons diners, han decidit que este no serà el final de la joia. És per això que Joaquín finalment li ha regalat la perla a la seua estimada per a que s’ho pose en un collaret o com a complement. Sens dubte, un regal que no té preu.

Últimes notícies

Detingudes 29 persones a Elx per una estafa de 18.000 euros en gasolina a una empresa de transport

La Policia Nacional ha detingut 29 persones a Elx per una estafa de més de 10.600 litres de combustible, valorats en uns 18.000 euros, a una empresa de transport a través d’un codi de repostatge fraudulent.

A presó per tres robatoris en menys d’una hora a Aspe

Un home de 54 anys ha ingressat en presó provisional després de ser detingut per tres robatoris consecutius en menys d’una hora al municipi d’Aspe, a Alacant.

Detenen a una parella per abandonar una xiqueta de dos anys en un aparcament del centre d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha detingut una parella per tindre en estat d’abandó una xiqueta de dos anys i mig en un aparcament del centre de la ciutat. La menor ha sigut atesa a l’hospital i queda sota custòdia provisional en un centre d’acollida.

Ona de calor extrema amb fins a 43 graus i tempestes fortes esta vesprada a Alacant

La Comunitat Valenciana viu hui el punt àlgid de l’ona de calor, amb fins a 43 graus a l’interior i prelitoral de València i Alacant i tempestes vespertines localment fortes en zones d’Alacant.

Les nits tòrrides deixen quasi 30 graus en diversos punts d’Alacant

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb valors pròxims als 30 graus en diversos punts d’Alacant i mínimes que no han baixat dels 25 graus en moltes zones.

Així afectarà l’avís roig per calor extrema a la Comunitat Valenciana aquest dijous

La Comunitat Valenciana activarà aquest dijous l’avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, en plena ona de calor que colpeja Espanya.

Aemet activa avís roig per calor extrema al sud de València i d’Alacant amb fins a 42 graus

Aemet ha activat l’avís roig per temperatures de fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, amb altres nivells d’alerta per calor, tronades i forts vents a la Comunitat Valenciana.

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.