Anuncios

La decisió d’un home en trobar una perla de milers d’euros menjant clòtxines

 

Agradable sorpresa la que es van trobar un matrimoni que celebrava el seu 40 aniversari a un restaurant de Gijón (Astúries). El que creien que seria un complement de les seues clòtxines va acabar sent una perla negra, valorada en milers d’euros.

 

La història l’explica el mitjà ‘COPE de Ribadesella’, qui ha fet ressò de la notícia després del que ha passat en la localitat asturiana. Els protagonistes són Noemí i Joaquín, una parella que celebrava quatre dècades d’amor en e restaurant El Campano de Gijón. Allà, van demanar entre altres plats unes clòtxines de carril a la paella amb vi blanc.

Anuncios

 

Una inesperada i rica sorpresa

La seua sorpresa va arribar a l’hora d’obrir una de les clòtxines. El que en un principi es pensaven que seria porqueria de l’aliment va resultar ser una perla negra, joia valorada en milers d’euros i molt prestigiosa. D’eixa manera ho ha explicat Joaquín a la ‘Cope de Ribadesella’, a on assegura que va estar a pocs moments de menjar-se-la: «No vaig arribar a mossegar-la i quan la vaig vore pensava que era alguna impuresa, però després vam vore que es tractava d’una altra cosa».  

 

El restaurant també ha informat que les seues clòtxines són de la ria d’Arousa, en Pontevedra, en cas que algú vulga tornar a provar fortuna amb alguns dels crustacis. José Manuel Mori Cuesta, propietari del restaurant a on s’ha protagonitzat l’anècdota, no podia ser més feliç del que ha passat mentres es trobaven en el seu establiment. José Manuel explica que només coneix un altre cas amb circumstàncies similars i va ser en Andalusia.

 

Un romàntic final per la perla negra

I si la successió d’esta història ja està plena de casualitats, també ha estat una sorpresa la finalitat d’esta perla negra. Tot i que podria vendre’s per milers d’euros i Joaquín i Noelia podrien traure’s uns bons diners, han decidit que este no serà el final de la joia. És per això que Joaquín finalment li ha regalat la perla a la seua estimada per a que s’ho pose en un collaret o com a complement. Sens dubte, un regal que no té preu.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios