La decisió d’un home en trobar una perla de milers d’euros menjant clòtxines

 

Agradable sorpresa la que es van trobar un matrimoni que celebrava el seu 40 aniversari a un restaurant de Gijón (Astúries). El que creien que seria un complement de les seues clòtxines va acabar sent una perla negra, valorada en milers d’euros.

 

La història l’explica el mitjà ‘COPE de Ribadesella’, qui ha fet ressò de la notícia després del que ha passat en la localitat asturiana. Els protagonistes són Noemí i Joaquín, una parella que celebrava quatre dècades d’amor en e restaurant El Campano de Gijón. Allà, van demanar entre altres plats unes clòtxines de carril a la paella amb vi blanc.

 

Una inesperada i rica sorpresa

La seua sorpresa va arribar a l’hora d’obrir una de les clòtxines. El que en un principi es pensaven que seria porqueria de l’aliment va resultar ser una perla negra, joia valorada en milers d’euros i molt prestigiosa. D’eixa manera ho ha explicat Joaquín a la ‘Cope de Ribadesella’, a on assegura que va estar a pocs moments de menjar-se-la: «No vaig arribar a mossegar-la i quan la vaig vore pensava que era alguna impuresa, però després vam vore que es tractava d’una altra cosa».  

 

El restaurant també ha informat que les seues clòtxines són de la ria d’Arousa, en Pontevedra, en cas que algú vulga tornar a provar fortuna amb alguns dels crustacis. José Manuel Mori Cuesta, propietari del restaurant a on s’ha protagonitzat l’anècdota, no podia ser més feliç del que ha passat mentres es trobaven en el seu establiment. José Manuel explica que només coneix un altre cas amb circumstàncies similars i va ser en Andalusia.

 

Un romàntic final per la perla negra

I si la successió d’esta història ja està plena de casualitats, també ha estat una sorpresa la finalitat d’esta perla negra. Tot i que podria vendre’s per milers d’euros i Joaquín i Noelia podrien traure’s uns bons diners, han decidit que este no serà el final de la joia. És per això que Joaquín finalment li ha regalat la perla a la seua estimada per a que s’ho pose en un collaret o com a complement. Sens dubte, un regal que no té preu.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.