La decisió d’un home en trobar una perla de milers d’euros menjant clòtxines

 

Agradable sorpresa la que es van trobar un matrimoni que celebrava el seu 40 aniversari a un restaurant de Gijón (Astúries). El que creien que seria un complement de les seues clòtxines va acabar sent una perla negra, valorada en milers d’euros.

 

La història l’explica el mitjà ‘COPE de Ribadesella’, qui ha fet ressò de la notícia després del que ha passat en la localitat asturiana. Els protagonistes són Noemí i Joaquín, una parella que celebrava quatre dècades d’amor en e restaurant El Campano de Gijón. Allà, van demanar entre altres plats unes clòtxines de carril a la paella amb vi blanc.

 

Una inesperada i rica sorpresa

La seua sorpresa va arribar a l’hora d’obrir una de les clòtxines. El que en un principi es pensaven que seria porqueria de l’aliment va resultar ser una perla negra, joia valorada en milers d’euros i molt prestigiosa. D’eixa manera ho ha explicat Joaquín a la ‘Cope de Ribadesella’, a on assegura que va estar a pocs moments de menjar-se-la: «No vaig arribar a mossegar-la i quan la vaig vore pensava que era alguna impuresa, però després vam vore que es tractava d’una altra cosa».  

 

El restaurant també ha informat que les seues clòtxines són de la ria d’Arousa, en Pontevedra, en cas que algú vulga tornar a provar fortuna amb alguns dels crustacis. José Manuel Mori Cuesta, propietari del restaurant a on s’ha protagonitzat l’anècdota, no podia ser més feliç del que ha passat mentres es trobaven en el seu establiment. José Manuel explica que només coneix un altre cas amb circumstàncies similars i va ser en Andalusia.

 

Un romàntic final per la perla negra

I si la successió d’esta història ja està plena de casualitats, també ha estat una sorpresa la finalitat d’esta perla negra. Tot i que podria vendre’s per milers d’euros i Joaquín i Noelia podrien traure’s uns bons diners, han decidit que este no serà el final de la joia. És per això que Joaquín finalment li ha regalat la perla a la seua estimada per a que s’ho pose en un collaret o com a complement. Sens dubte, un regal que no té preu.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.