19.1 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

La decisió d’un home en trobar una perla de milers d’euros menjant clòtxines

 

Agradable sorpresa la que es van trobar un matrimoni que celebrava el seu 40 aniversari a un restaurant de Gijón (Astúries). El que creien que seria un complement de les seues clòtxines va acabar sent una perla negra, valorada en milers d’euros.

 

La història l’explica el mitjà ‘COPE de Ribadesella’, qui ha fet ressò de la notícia després del que ha passat en la localitat asturiana. Els protagonistes són Noemí i Joaquín, una parella que celebrava quatre dècades d’amor en e restaurant El Campano de Gijón. Allà, van demanar entre altres plats unes clòtxines de carril a la paella amb vi blanc.

 

Una inesperada i rica sorpresa

La seua sorpresa va arribar a l’hora d’obrir una de les clòtxines. El que en un principi es pensaven que seria porqueria de l’aliment va resultar ser una perla negra, joia valorada en milers d’euros i molt prestigiosa. D’eixa manera ho ha explicat Joaquín a la ‘Cope de Ribadesella’, a on assegura que va estar a pocs moments de menjar-se-la: «No vaig arribar a mossegar-la i quan la vaig vore pensava que era alguna impuresa, però després vam vore que es tractava d’una altra cosa».  

 

El restaurant també ha informat que les seues clòtxines són de la ria d’Arousa, en Pontevedra, en cas que algú vulga tornar a provar fortuna amb alguns dels crustacis. José Manuel Mori Cuesta, propietari del restaurant a on s’ha protagonitzat l’anècdota, no podia ser més feliç del que ha passat mentres es trobaven en el seu establiment. José Manuel explica que només coneix un altre cas amb circumstàncies similars i va ser en Andalusia.

 

Un romàntic final per la perla negra

I si la successió d’esta història ja està plena de casualitats, també ha estat una sorpresa la finalitat d’esta perla negra. Tot i que podria vendre’s per milers d’euros i Joaquín i Noelia podrien traure’s uns bons diners, han decidit que este no serà el final de la joia. És per això que Joaquín finalment li ha regalat la perla a la seua estimada per a que s’ho pose en un collaret o com a complement. Sens dubte, un regal que no té preu.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Guàrdia Civil registra la casa del detingut pel doble crim de Xilxes a València

Agents registren a València la vivenda del sospitós de l'assassinat de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes, amb el detingut present. La causa està sota secret i el divendres passarà a disposició judicial

Baldoví defén que l’acte de Rufián ha agitat el debat i demana discreció

Baldoví ha celebrat que la iniciativa de Rufián haja 'esvalotat el galliner' i obert la conversa sobre la unitat a l'esquerra. Reclama ara un procés més discret i amb menys focus perquè les converses fructifiquen.

Ábalos demana al Congrés reconsiderar el rebuig a la seua indemnització

L'exdiputat ha sol·licitat a la Mesa del Congrés que revise la seua negativa a concedir-li la indemnització per cessament, que rondaria els 52.000 euros. Al·lega una vulneració 'flagrant' dels seus drets passius

Estudi de la UPV proposa com controlar filtracions en excavacions profundes

Investigadors del IIAMA-UPV presenten solucions per a atallar filtracions imprevistes en excavacions profundes i advoquen per plans de monitoratge continu per a previndre fallades.

Quatre trens d’Euromed i Intercity afectats pel tancament ferroviari per vent

El tancament entre Catalunya i la Comunitat Valenciana, vigent d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes, afecta a tres Euromed i un Intercity. Renfe permet canvis o anul·lacions sense cost.

Es tanca hui el trànsit de trens entre Catalunya i la Comunitat Valenciana pel vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat hui entre les 11.00 i les 16.00 per ratxes molt fortes de vent avisades per AEMET. L'afectació podrà variar segons evolucione el temporal, segons Adif.

Més de 1.900 metges van demanar ajuda per trastorns mentals i addiccions en 2023-2024

El Paime va atendre 1.933 metges entre 2023 i 2024: el 85% per trastorn mental i el 15,1% per addiccions. Les consultes per drogues es van duplicar i es marca màxim des de 2011

Ha sigut rescatat un jove de 20 anys que quasi s’ofega després de caure embriac al port d’Alacant

Un jove de 20 anys ha sigut rescatat amb símptomes d'hipotèrmia i esgotament després de caure de matinada al port d'Alacant en estat d'embriaguesa. Va ser traslladat a l'Hospital General Doctor Balmis i continua recuperant-se.